Коментарі до фотографій

Фото: 0
цікава машка.Без червоної полоси на морді,+ота жовта полоса на морді по типу тої як на 2м62/у,не часто таке на м62 побачиш.Ше й значок деповський.
А шо там на борті після другого зі сторони автора вікна за знак такий,не відомо?
Фото: 0
Колись Чернігів позичав тепловоз у Гречан як допомогу (і в ремонт направляв), а нині чернігівська половинка працює в Гречанах.
 
https://youtu.be/VsJLMIrlT0Q
 
https://youtu.be/5pX5RwP32Cc
 
https://youtu.be/BRrnpi264VI
 
https://youtu.be/a3VbTFKgVBo
N_V ·
Фото: 0
А гораздо проще было сказать , без всех этих теорий. Сквозная тормозная магистраль через единицу ПС , при котором тормоза ПС разоборудованы/отсутствуют/неисправны
Фото: 361
Тут 2 проблеми.
1. Дійсно, є певні макроекономічні показаники, за якими є певний прибуток.
2. Є проблеми того, що я за нашою незалізничною термінологією, назову грошовим забезпеченням.
Є ще 3 проблеми.
3. Кадровий дефіцит - у нас реальна війна і проходить мобілізація.
4. Європейські норми вимагають задля сумісності законодавства розділення "компаній", які зараз так чи інакше покриває УЗ
5. Є проблеми з новими тарифами на вантажні перевезення і тиском з боку великого бізнесу на тему їх зменшення та маршрутизації вантажів, що впливає на тарифи.
Фото: 361
Я б на щось таке заїхав, але фактично це аж після війни.
Якщо б в Одеській області - то ще й з краєзнавчою екскурсією за кожен населений пункт поряд.
А поки що - виконуємо задачі які треба.Well
Фото: 0
Я тебе бачив ти ще знімав тоді ЧС8-024 під 772/773)))))))))
Фото: 33 · Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Привіз пасажирів для поїзда 13/14 Солотвино - Київ. Мав доставити їх до ст. Королево, де мали здійснити посадку в поїзд. Але на той момент підйом тепловоза М62-1391 ще не завершився

Тому склад з поїздом підігнали до місця аварії. Багато пасажирів пішли пішки по рейкам від ДП до місця посадки. Пізніше підключились люди, які власним автотранспортом возили людей від ст. Рокосово до переїзда. Потім десь організували червоний Ікарус, який суттєво спростив задачу

Фото: 33 · Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Залізниця має довжину 5 км та колію 1000 мм. Перший кілометр лінії від Моністроль, з єдиною проміжною станцією у Моністроль-Віла, працює як звичайна залізниця. Решта лінії експлуатується як зубчаста залізниця, долаючи перепад висот 550 м з максимальним похилом 15,6 %. Лінія електрифікована повітряним джерелом живлення 1500 В постійного струму
Фото: 370
Олександре, позицію вибирає машиніст. В наведеному мною факторі все залежало від пілйому та скільки на набраній позиції кіловат.  В доповненні вага поїзда, перегінний час.  До Скібнево був трохи запас часу, далі до Ярмолинців хвилину підмазували. Докручували в деяких місцях до Графіку.
Фото: 370
Не тільки немає гальмівних колодок, а і повітророзподільника
Фото: 370
Може бути. Бо на Могилів-Подільський можна із цієї 8 пасасажирської, сусідній 9-ї на 3 головну і далі. Із других колій через Волочиський парк на Могилів-Подільський не практикується.
Фото: 370
Будівля 2-го поста закритого роз'їзду Буйволівці. Бічна весь період була 15 км/г, поставили бетон тп закрили роздільний пункт.
Цитата (Technic, 01.05.2025 21:43):
>Переїзд біля платформи Невицьке-Підзамок. А перегін все ж таки мабуть Кам'яниця - Доманинці.
Коли я вписував у строку перегін, то вибило "перегін Кам'яниця-Ужгород", до того ж станцію Доманинці багато де вказують як з.п. тож я обрав те, що вибило. А з платформою дещо схожа ситуація, її вже називають "Кам'яниця-Підзамок", а якщо я не помиляюсь, то вивіску "Невицьке-Підзамок" взагалі прибрали.
Фото: 15
Згорівший вагон 257.3 пройшов ремонт він на фото, а 257.1 голова цього складу, тепер він в повному складі.
Увы, факт - видел сегодня ЭР9М-544, как минимум внешне визуально она уже выцвевшая и некрасивая.
Комплекс рельсосварочный мобильный КСМ-005, производитель https://kzeso.com/ г. Каховка Херсонской обл.
Фото: 33 · Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Жодного разу Тризуб тут не бачив. 12-13 вагонів бачив, завжди була 1103
Фото: 16
Щось того позитивного балансу прості працівники не бачать! Зарплати не піднімають, оздоровчі не платять, а тепер ще хочуть робочий час врізати.
Фото: 0
Цитата (ВікторБГол, 03.05.2025 22:06):
>Написав і дочекався фото. Ціла бригада працювала на моєму плечі обслуговування. Стали в такому місці де сильніше затягуєшся. В цьому місці слідуючи із 15 пас вагонами я набирав четверту позицію їдучи двома секціями.
4 позиції це дуже мало
Maks ·
Фото: 77 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Негальмівний. Для транспортування потрібно брати два вагони в хвіст. При умові якщо гальмівна магістраль ціла. Якщо ні, то двома локомотивами
Фото: 4
пролётка - без тормозных колодок
Фото: 0
Цитата (george.of.314, 02.05.2025 15:29):
>Далі Солотвино нічого немає. Була гілка Солотвино-ІІ - Великий Бичків, але розібрана. Місцями є насип, але не більше
> Профіль - весь час вгору. В 2019, коли ще ходив 601 Львів - Солотвино, 14 поїзд йшов під чмухою. То в Хуст прислали М62-1103 з Солотвина в допомогу
Від Тересви до Солотвино є ділянка зі значним ухилом, там одиночна машка з десятком вагонів тривалий час рушить поволі.
 
Певний час з весни 2022 року, у 13/14 було 13 чи 14 вагонів. І була інформація, що тоді під нього видавали ТЕ33АС.
Coole ·
Фото: 0
Цитата (Instructor, 03.05.2025 16:47):
>Зараз усі дивляться як то би вкрасти побільше (ремонти)
 
Так крадуть, так крадуть що аж УЗ регулярно в позитивний баланс виходить після багатьох років смоктання грошей з бюджету
Фото: 0
Певно мався на увазі Подільський регіон. Окрім Гречан, Жмеринка під боком, можливо Козятин. Тоді і пізніше, місцеві тягачі в цілому зберігали охайний вигляд:
https://youtu.be/A4TuWeg1FdQ?si=cnMixb4O8PZy36vr
https://youtu.be/1o9sjAxB2cw?si=FrvuYuaXKIS_eSs8
https://youtu.be/ujcJ0D3H3Os?si=atUZ6RZMiXNuj6bD
Фото: 0
кто нибудь вкурсах,что означает "пролетка"?Не первый раз на ГОКовском тепляке вижу.
Фото: 132
Мав на увазі фото на зустріч користувачів, фото робив не я тому не знав що з того вийшло і чи підійде на сайт
Фото: 370
Прохання повідомити заздлегідь. Мені 69 і я не дуже вже рухливий. А поки для визначення прогляньте мої фото в сторону Ларги. Наводка https://railgallery.pp.ua/view/127007/  Назад від зп Слобідка
Фото: 1515 · Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
ВікторБГол, десь влітку може приїду.
Фото: 370
Руслан, а чому воно не піде на сайт? Я писав за мордофото, дописувачі писали. А от перегони то цінніше. Плюс поїзд разового призначення.
Фото: 370
Один начальник серед хлопців. Олег, я так тебе обізву за мдераторство. Робіть висновки хлопці, може із Кам'янця-Подільського до Ларги(Кельменці) вас зацікавить.  Війна, не дуже хотять давати інфу коли поїзди їхатимуть. Приміськими можна виїхати на перегін, приміським можна приїхати до 140-го.
Фото: 370
Написав і дочекався фото. Ціла бригада працювала на моєму плечі обслуговування. Стали в такому місці де сильніше затягуєшся. В цьому місці слідуючи із 15 пас вагонами я набирав четверту позицію їдучи двома секціями.
Фото: 37
Щойно побачив, там ще помилка у слові «Подільська»
Фото: 24
Скільки переглядав залізничні сайти в Інтернеті (а це було, як раз, із 2010-2011 років), стільки звертав увагу на ці смуги бруду від цистерн та хоперів. Заради цікавості поліз в Інтернет, щоб знайти знімки тих часів, і натрапив на купу фотографій "горбатих" у такому камуфляжі. Ось декілька посилань (інші лінь копіювати):
https://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=60192&LNG=RU#picture
https://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=148083&LNG=RU#picture
https://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=180821&LNG=RU#picture
https://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=164074&LNG=RU#picture
Фото: 132
Дякую! Фото мало би бути ну незнаю чи піде на сайт.
Фото: 13
Також подяка за вітання машиністу Володимиру який щедро вітав велику кількість бажаючих познімати додатковий пасажирський в цей день! ;)
Фото: 370
Думав чи написати чи ні. До чого ми докотились на заліниці і в оплаті, і в стані локомотивів. При моїй роботі(до 2011) ми такого не допускали. Відро із порошком і привіту від хоперів як не було.
Фото: 370
Всій компанії за 2 травня велика шана. А спільне фото зробили в цей день?
Фото: 370
Слідування на ходу по 26-й транзитній колії.яяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяде хвіст переробили вддхиленн, зробивши його по прямій, на вхвдному зелений. При лідуванні ліворуч в горловину станції вже сигналізація два жовтих. До реконструкції було навпаки, стрілка 5А була на дереві із імітацією симетричної .
Фото: 370
Юрію, та і поправити нічого. За ремонт. Був по Гречанах випадок із М62-1709, заїхали під стрілу укладочного крану, деформували кабіну. Порівняли, поварили, наче нічого і не було. За приміські, то політика. При моїй роботі десь 1995-1996 роки відмінили денний приміський на Хмельницький, який мав чималу завантаженість. Тобто вдарили добряче, щоб відмінили плату за землю.
Фото: 24
Ех... Навіть якось і не дійшло одразу, що раз кацапи знищили Краснопілля і (майже) всіх жителів довелося евакуювати, то і рух на цій ділянці припинився (((
Фото: 1515 · Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Так, вантажних окрім 2ТЭ116 не було
Фото: 370
Олег, писав тобі за профіль. До Скібнево ступінчатий підйом. Але тут якась сотня метів півторачний ухил. Трохи легше йде.
N_V ·
Фото: 0
Кстати на ВРЗ он никогда не работал , принадлежал соседней фирме
N_V ·
Фото: 0
Днепровская пропажа нашлась
N_V ·
Фото: 0
Борода этому Ганнибалу , щас спецы как накрутят , с депо не будет вылазить
Фото: 370
Цей схил не дає спокою декілька десятків років. При моїй роботі(до 2011) грунт доповз до щебневої подушки.
Фото: 370
Олег, добре ви находились 2 травня. Та і наловили солідно. Додатковий додав вам всім сили..
Фото: 0
Голова ДЕ1 нагадує з цією лівреєю
Фото: 16
Борисович, як то Вам пояснити без матів (бо інакше не можливо) що при теперішньому  керівництві (та й інші керманичі далеко не втекли) ніхто нічого відновлювати ( то по Вашому запитанню) не буде! Зараз усі дивляться як то би вкрасти побільше (ремонти), щоб кращу поляну привезли (приміський рух для того щоб щось добре дати комусь) ну і так далі! За вантажні і пасажирські перевезення я взагалі мовчу! Це я навів приклад Львівської залізниці. Якщо не правий то виправте з доказами.
Фото: 4872 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
напрямок місця зйомки вказує шо їде на Основу, так шо не судьба.
Фото: 1
Так, але не по 10 а по 5
Часто в інсті/ютубі  бачу відео з нимиWell
Фото: 4872 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
ну і даєте, ЕПЛ"дев'ять"Т-015, а не ДВАт-015 Well




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр