Коментарі на фотографії користувача AgentF

Відобразити всі коментарі  ·  Відобразити тільки нові коментарі
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
19-ть вагонів солідно.
AgentF ·
Фото: 166
Цитата (baton_photographer, 20.06.2024 12:02):
>Між станціями є 2 роз'їзди - 271 км та Km 0.262(260 км)
Дякую за уточнення. Ще б на гугл та бiнг мапах цi роз'їзди були позначенi, було б взагалi чудово.
Цитата (baton_photographer, 20.06.2024 12:02):
>логічніше писати що перегін Чоп - роз'їзд 271 км, бо його тут найбільше
Знiмалося в напрямку Чопа, тому роз'їзд 271 км - Чоп.
Фото: 274
Цитата (Рудий Кіт, 20.06.2024 09:51):
>судячи з світлофорів, це вже територія якоїсь станції.
 
Роз'їзд 271 км, вихідний світлофор був прямо над автором під час фото(якщо не помиляюсь).
Фото: 274
Не правильне позначення перегону!
Між станціями є 2 роз'їзди - 271 км та Km 0.262(260 км).
На фото попало одразу території станції Чоп та роз'їзду 271 км, але на фото логічніше писати що перегін Чоп - роз'їзд 271 км, бо його тут найбільше.
Фото здійснене з роз'їзду 271 км, тому фотомодератори вирішіть що ставити.
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
судячи з світлофорів, це вже територія якоїсь станції.
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Бачив відос як її покрасили у бренд у Христинівці.
Фото: 274
В кадрі МПТ4-246 ПЧ-14 Мукачево. Знайомого тут побачив.
boy ·
Фото: 0
скоріш за все це hrcs2-004 це видно по часу зйомки в  12:39:43 на цій колії стояв інтерсіті
AgentF ·
Фото: 166
Дякую за вiдгуки)
ДС3 ·
Фото: 27
Вийшло мегакруто!!!
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
плуг у трактора, а то скотоскидач якщо по научному, або намєтєльнік якщо по фашистському. Тоді їх багато побили, бо збивали шо треба і не треба, тому часто їх не було, в ремонті були.
А далі вже історичний рейс стоїть - Молдаван 342
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Слава богу що його у нас немає
AgentF ·
Фото: 166
Ще б зірку замість "pid", було б взагалі вогонь.
А воно ще нічого вийшло.... Електровоз під колір вагонів
Бліііін.... А хоча чого дивуватись? Їх доля такова.....
Цитата (magnoliaUZ, 11.03.2024 08:25):
>Після станції 100 м?
Так, +- До кордону
Цитата (ВікторБГол, 05.03.2024 09:17):
>Та ще і тупик. Колія є демонтована. Писали у ФБ що метрів 100.
Так Борисович, метрів сто колії демонтовані як раз 24 лютого
Фото: 346
Так, пригадую 2000 рік, були у відрядженні по заміні колії від 5 парку до Мостиськи. До місця, що на фото ухил до багажки. І травяний ухил видно на фото. Тоді ще були багажні  вагони. Далі в траві колії першого парку, де був наш "готель" із ЦМВ. Тому я і уточнив, де це.
AgentF ·
Фото: 166
Зліва в кадрi - частина будівлі багажного відділення. Знімалося з кінця першої платформи головного вокзалу.
Фото: 346
Де це? Так прикидаю, що рампа біля першого парку.
Xvost ·
Фото: 811 · Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Взагалі, офіційне скорочення від "локомотивна бригада" - л/б. Так в книжках розкладів використовується. Очевидно, аби не плутати з ЛБ - квитковим бюро.
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
цікаво що там зараз...
AgentF ·
Фото: 166
Можливо вихід дренажної системи тунелю, портал якого у мене за спиною, можливо ще щось на кшталт кабельної траншеї.
ДС3 ·
Фото: 27
Що за плити викладені вздовж колій?
Фото: 19
1148 км
Локомотив приписки ТЧ-1 НД-Вузол
Коментар враховано!
1
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (Максим Козуб, 24.03.2024 12:21):
 

Так, ЛБ, ЛБК, НОД це офіційні скорочення як ДС, ТЧД, ТЧМІ чи ДСПП, а ЛБ це просто скорочення серед пересічних любителів, тому схожість з офіційним скорочення може ввести в оману.
Фото: 11 · Перекладач
Рудий Кіт, я розумію, що начальник квиткового бюро це взагалі до поїзної роботи ніякого відношення не має, й саме тому і здивувався, до чого тут ЛБ — просто у мене це скорочення сиділо в голові лише в контексті залізничних посад у телеграмах (ЛБ, ЛБК, НОД і т.д.), а про локомотивні бригади й не подумав.
AgentF ·
Фото: 166
Цитата (Рудий Кіт, 24.03.2024 12:36):
>Ну я можу з перевіркою поїхати, тоді питати не треба буде. Хай потепліє, може вдасться.
Було б дуже непоганоWell
AgentF ·
Фото: 166
Рудий Кіт мене трохи випередивWell
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (AgentF, 24.03.2024 12:01):
>Так, було б непогано, місця в цілому цікаві. Але це було б значно простіше здійснити, якби більшість ЛБ, працюючих на цій дільницi, хоча б трохи адекватнiше ставилися до фотозйомки. Але, на щастя, є й винятки, хоч і дуже небагато.
 
Ну я можу з перевіркою поїхати, тоді питати не треба буде. Хай потепліє, може вдасться.
AgentF ·
Фото: 166
Нi, маються на увазi ЛБ - локомотивнi бригади (машинiсти, помiчники машинiстiв), з якими нормально не домовитися (за рідкісним виключенням), щоб вiдзняти цю дiлянку на фото/вiдео з кабiни.
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
ЛБ це локомотивна бригада, а начальник квиткового бюро це взагалі до поїзної роботи ніякого відношення немає.
Фото: 11 · Перекладач
AgentF, перепрошую,але ж ЛБ, якщо я не помиляюся, це начальник квиткового бюро, то як ЛБ впливають на можливість фотозйомки?
AgentF ·
Фото: 166
Так, було б непогано, місця в цілому цікаві. Але це було б значно простіше здійснити, якби більшість ЛБ, працюючих на цій дільницi, хоча б трохи адекватнiше ставилися до фотозйомки. Але, на щастя, є й винятки, хоч і дуже небагато.
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
покататись би там як небудь, познімати ті станції захолустні
Фото: 3
Цитата (ВікторБГол, 05.03.2024 09:17):
>Та ще і тупик. Колія є демонтована. Писали у ФБ що метрів 100.
Наче десь перед кордоном, перегон Зернове-Суземка
Фото: 346
Та ще і тупик. Колія є демонтована. Писали у ФБ що метрів 100.
моя батьківщина... Ееееех, славні були часи.... Але там все зараз забитий та забутий відрізок....
Фото: 6801 · Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Та ну, на Львівщині таке нерідко зустрічалось.
Xvost ·
Фото: 811 · Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Та да, в нас це стан "заброшка", непрацююча станція.
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
ото кущі, у нас би вже всіх познімали за такі поля на коліях...
AgentF ·
Фото: 166
На сьогоднішній день, ця ділянка вже електрифікована.
AgentF ·
Фото: 166
***Якщо віддачі немає, то і автору буде не цікаво***
Ось саме це я і намагаюся донести, мова про якесь там "міряння" взагалі не йде. Переважна більшість, як зазвичай, нічого не зрозуміла. Та й навряд зрозуміє, хоча я чорним по білому, максимально зрозуміло все виклав.
Фото: 6801 · Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Xvost, 20.02.2024 00:23):
>Окрім ФГПІСа нічого іншого й не було.
 
Чому? Був Треін-Фото ру. Але він був багатьом не цікавий, бо там не було рейтингів. Комус не вистачало рейтингів, а іншим не вистачало системи, бо там просто хаотично фото викладались. В принципі, за майже 20 років там нічого і не змінилось.
 

Цитата (Xvost, 20.02.2024 00:23):
>Фотоконкурс Паровоза спровокував захворювання на фалометрію, але це тоді було некритично та обмежувалося декількома десятками одіозних особистостей.
 
От тут трішки не погоджусь. Епідемія пішла ще до Піксу, якраз спровокованою ФГП, бо вже в 2007 році на ФГП почали срачі на цьому порищі, пішли свояцтва та накрутки голосів, створювання "лівих" акаунтів для тієї ж накрутки голосів, тощо. Фактично 2007 рік і варто вважати роком старту фалометрії в трейнспоттінгу та її подальшому розвитку. СТТС з'явився в тому ж 2007 році, але сам СТТС пережив багато змін і там фалометрія на сьогоднішній день відійшла на другий план. Особисто я виню в появленні фалометрії і подальшому її розвитку саме ФГ Паровоз ІС, бо саме там це зародилось.
 
Цитата (LRT, 20.02.2024 11:09):
>Все одно користувачі будуть чимось мірятися. Лінійками , плюсиками, ще чимось. Питання лише у тому, наскільки це впливатиме на атмосферу на сайті.
 
Тут згоден на усі 100%. В будь-якому випадку буде певна конкуренція між фотографами і бажання виділитись. Це - природна людська сутність. Головне, нам, як представникам редколегії, тримати це в рамках, не давати можливості виходити за рамки дозволеного. Є якась можливість авторам порадувати власне его - добре. Це викликає у авторів азарт на подальшу діяльність в інтересах ресурсу. Але, в чому була проблема усіх тематичних сайтів? Вихід з-під контролю фалометрії та створення усіх умов для заохочення до цього. Треінфото зробив трішки інакше, зроивши пасивне відношення до конкурсу і фалометрії в цілому, що в решті теж захопило фалометристами цього сайту і усього витікаючого з цього.
 

Цитата (AgentF, 20.02.2024 11:56):
>Я не бачу сенсу викладати нормальне (на смак і колір олівці різні) фото, якщо воно не буде гідно оцінене, що я й мав на увазі, відповідаючи Олексiю на його прохання. Тому що для мене, ОСОБИСТО для мене, вподобайки мають значення і я відкрито про це говорю.
 
Теж не можу не погодитись, бо це є основним мотиватором для авторів. Перегляди, вподобайки стимулюють. Але, я за те, щоб не мірятися, у кого краще, а дійсно зацікавлювати користувачів. Наприклад: я недавно відкрив власний Ютуб канал. Само собою, там рейтинги грають ключову роль, але там треба робити контент, щоб набирати саме перегляди, а це треба робити не з ціллю помірятись у кого краще, а з ціллю привернути увагу на себе. Це вже різні речі. І коли викладається фото, яке приверне на себе більше уваги, тут респект за таке. А коли починається срач, у кого фото краще, у кого більше знайомих, якісь за це плюшки отримування (за перегляди) - це вже не дуже здорово. Я беру порівняння з Ютубом, бо там побудована усе ж здорова конкуренція, і коли автор викладає контент, нехай і посередньої якості, але зміст привертає увагу аудиторії, то автор і його контент мають право на існівання, тим більше, вони війдуть в рекомендації і наберуть ще більше аудиторії. А ті, хто змагаються, у кого краще, на Ютубі пасуть задніх. Особисто я саме в такому ключі бачу і наш сайт, де азарт у авторів контенту буде проявлятись у цікавості самого контентк, а не на ставці замагання за найякіснішого фото. Без певного азарту не вижити.
 

Цитата (Xvost, 20.02.2024 12:15):
>Плюсіів - немає. Але є 177 переглядів.
 
Тут роль грає ще у який час викладено фото. Фото викладено на старті інсування нашого проекту. В цей час рейтинг переглядів та вподобайок буде вкрай низьким. Це просто тому, що аудиторія ще надмала.
 

Я от, наприклад теж приведу класний приклад азарту - Alltransua: https://alltransua.com/profile/1112 В профілі кожного автора є рейтинг найцікавіших фото його авторства. І при цьому є інтерес щоб чергове фото потрапило у цю "дев'ятку". Є ще купа різних моментів, на які автори зважають. Будь-якого автора цікавить, перш за все, віддача від аудиторії. Якщо віддачі немає, то і автору буде не цікаво. Але, я категорично проти у нас будь-яких фотоконкурсів чи будь чого, що приверне увагу міряння "у кого довший".
Фото: 11
Схоже, це відносно нещодавне відео - https://www.youtube.com/watch?v=WN6L_kMVGKE
А отже, їздять. Але не завжди, судячи з коментарів під відео.
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Зимою струмоприймачі змащують антиголольодною змазкою, може вона текти з водою.
Coole ·
Фото: 0
Та воно так якось масно натікає, таке відчуття наче олифа протикає десь
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Критична помилка не зробити водоспускні канавки вздовж даху на морді, як це зроблено вздовж кузова. Все з даху біжить по морді в самий низ. Така ж проблема і на ЕПЛ9Т.
Фото: 4055 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Питання по факту - хто що знає про 2ТЕ10Л молдовських, чи ще щось їзде, чи вже все? Таки ж теж історія.
LRT ·
Фото: 22 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Графіт з контактної вставки на пантографі.
Coole ·
Фото: 0
Я не можу зрозуміти що у них тече на морду. Це іскри від пантографа?
Фото: 346
Я переглянув розклад та гугл. Видає Калинівці. Тоді виходить, що нова назва. Я пару років тому писав місцевим нардепам про перейменування Ларги на Кельменці. Але результату немає.
AgentF ·
Фото: 166
***Не оцінив ніхто з користувачів***
Я оцiнив))




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр