Інформація про фото
Опубліковано: 07.12.2018 23:59
Переглядів: 488
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЭР2Т-7110
Дорога приписки: | Південна залізниця |
Депо приписки: | РПЧ-1 Харків-Моторвагонний |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭР2Т |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | действующий (c 03.2024) |
Заводський тип: | 62-297 |
Побудований: | 02.1988 |
Примітка: | Гібрид 711001 / 704301 |
Вагон 711009 списаний. 08.2003 – КРП КЕВРЗ 03.2010 – КР-1 КЕВРЗ |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot SX220 HS |
Програмне забезпечення: | GIMP 2.10.8 |
Дата і час зйомки: | 01.12.2018 14:50:45 |
Витримка: | 1/25 с |
Діафрагма: | 4.5 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 13.001 мм |
Детальніше |
Коментарі (8)
Фото: 10
Ніде не зустрічав назву "Білгородський термінал". Завжди називали "Північний термінал".
1
Фото: 743 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Офіційно - так. Але це неофіційна, місцева назва. Я за звичкою користуюсь нею.
1
Фото: 19
Xvost aka Серій Долманов. Ну ти фотку виклав. Чи не завадило тобі вже зробити маніпуляцію - крутанути праворуч, щод цей кадр став перлиною Залізничного літопису? Це ж насправді не важко.
Просто 2-3 секунди.
Просто 2-3 секунди.
0
Фото: 743 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Коли альтернатива нерівномірному освітленню стовпи, то я виберу нерівномірне освітлення - стовпи мені подобаються менше. Ще фактор - електропоїзд, що стоїть поруч. Вкупі зі стовпами це ще гірше, ніж те, що є. А з точки зору залізничного летопису, так саме так бачать пасажири електропоїзди на Північному терміналі.
0
Фото: 44
Дивно що електропоїзд відмічений як діючий, хоча насправді стоїть в депо під парканом.
Фото: 5965
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Xvost, 09.12.2023 03:12):
>Коли альтернатива нерівномірному освітленню стовпи, то я виберу нерівномірне освітлення - стовпи мені подобаються менше.
У тебе горизонт падає на 0,5 градуса вліво. Тут це мається на увазі.
>Коли альтернатива нерівномірному освітленню стовпи, то я виберу нерівномірне освітлення - стовпи мені подобаються менше.
У тебе горизонт падає на 0,5 градуса вліво. Тут це мається на увазі.
1
Фото: 5965
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Railway_Hamster, 09.12.2023 04:00):
>Дивно що електропоїзд відмічений як діючий, хоча насправді стоїть в депо під парканом.
Відсутність доостовірної інформації на обличчя.
>Дивно що електропоїзд відмічений як діючий, хоча насправді стоїть в депо під парканом.
Відсутність доостовірної інформації на обличчя.
1
Фото: 743 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цитата (ВН Цокур, 09.12.2023 09:11):
>Цитата (Xvost, 09.12.2023 03:12):
>>Коли альтернатива нерівномірному освітленню стовпи, то я виберу нерівномірне освітлення - стовпи мені подобаються менше.
>
> У тебе горизонт падає на 0,5 градуса вліво. Тут це мається на увазі.
А туплю. Виправлю, перезавантажу.
>Цитата (Xvost, 09.12.2023 03:12):
>>Коли альтернатива нерівномірному освітленню стовпи, то я виберу нерівномірне освітлення - стовпи мені подобаються менше.
>
> У тебе горизонт падає на 0,5 градуса вліво. Тут це мається на увазі.
А туплю. Виправлю, перезавантажу.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.