Рейтинг: +9
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Maxuz |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Sloger6no |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 22.08.2024 17:37
Переглядів: 96
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2ТЭ10М-2747
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-13 Чернівці |
Мережевий №: | 16163008 / 16163016 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ10М, 3ТЭ10М |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | діючий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 01.01.1986 |
07.08.2021р. схід з рейок з поїздом №358 Рахів - Київ на станції Березовиця-Острів |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 250D |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 25.07.2024 15:55:06 |
Витримка: | 1/250 с |
Діафрагма: | 8 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 42 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 361
Єдиний пасажирський поїзд на перегоні, 9 вагонів, дві секції. Враховуючи який профіль далі очікується.
2
Фото: 0
Вiктор Борисович чи вiдомо вам про злiзничну катастрофу в Гнiванi (часи СРСР) Як на вашу професiйну думку чому локомотиви падають в поворотне коло
1
Фото: 361
За Гнівань написано багато із 1991 року. Одна із численних публікацій https://www.istpravda.com.ua/columns/2020/07/16/157818/ В поворотне коло падають через недбалість. А спрятливий фактор - локомотив без тиску повітря, тобто 100 тонна болванка.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.