Структура | Підрозділ | Найменування | Дата | Модель | Примітка |
---|---|---|---|---|---|
Львівська філія УЗ | ТЧ-1 Львів-Захід | ЧС7-300 | 03.2022 | ЧС7 | |
Придніпровська філія УЗ | ТЧ-3 Мелітополь | 05.2016 | |||
Ремонтні заводи залізничного рухомого складу | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя | 03.2016 | КР-1 | ||
Придніпровська філія УЗ | ТЧ-3 Мелітополь | 04.2008 | |||
Ремонтні заводи залізничного рухомого складу | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя | 02.2008 | КР-2 | ||
Придніпровська філія УЗ | ТЧ-3 Мелітополь |
Структура: | Львівська філія УЗ ![]() |
Підрозділ: | ТЧ-1 Львів-Захід |
Мережевий №: | 12028569 / 12028577 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ЧС7 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) ![]() |
Стан: | не працює (оновлено 21.10.2023) |
Заводський тип: | 82Е9 |
Заводський №: | 8988 |
Побудований: | 12.03.1996 |
Ремонти: 04.2008 - КР-2 ВАТ "ЗЕРЗ" 05.2016 - КР-1 ПрАТ "ЗЕРЗ" |
Структура: | Львівська філія УЗ ![]() |
Підрозділ: | ТЧ-1 Львів-Захід |
Структура: | Придніпровська філія УЗ ![]() |
Підрозділ: | ТЧ-3 Мелітополь |
![]() | 10 грудня 2021 р. Автор: Vlad067 0 +5 295 |
Структура: | Придніпровська філія УЗ ![]() |
Підрозділ: | ТЧ-3 Мелітополь |
Структура: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Підрозділ: | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя |
Примітка: | КР-1 |
Структура: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Підрозділ: | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя |
Примітка: | КР-1 |
Структура: | Придніпровська філія УЗ ![]() |
Підрозділ: | ТЧ-3 Мелітополь |
Структура: | Придніпровська філія УЗ ![]() |
Підрозділ: | ТЧ-3 Мелітополь |
Структура: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Підрозділ: | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя |
Примітка: | КР-2 |
Структура: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Підрозділ: | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя |
Примітка: | КР-2 |
Структура: | Придніпровська філія УЗ ![]() |
Підрозділ: | ТЧ-3 Мелітополь |
![]() | Поїзд Севастополь - Москва
Автор фото: Юрій Акімов Червень 1998 р. Автор: [архів RGU] 0 +9 95 |