2ТЭ10М, 3ТЭ10М
З 1981 до 1990 рр. Ворошиловградський завод виготовив 2444 двосекційні тепловози серії 2ТЭ10М і 639 трисекційних тепловозів серії 3ТЭ10М, які були подальшою модернізацією 2ТЭ10В.
Порівняно з 2ТЭ10В було змінено схему електричних ланцюгів з метою забезпечити спільну роботу трьох секцій. Внесено низку інших невеликих змін. У трисекційному режимі приміщення кабіни проміжної секції використовувалося як тамбур для проходу в головну секцію. Середня секція обладнувалася тільки пультом для маневрових робіт і допоміжним гальмом і не використовувалася окремо для водіння поїздів.
1981 року завод випустив партію з 20 локомотивів серії 2ТЭ10МК, які відрізнялися тим, що на них встановлювали дизелі 5Д49 Коломенського тепловозобудівного заводу (як і на тепловозах 2ТЭ116) замість дизелів 10Д100, які використовували на інших тепловозах серії ТЭ10.
Низку тепловозів серій 2ТЭ10М і 2ТЭ10МК надалі переобладнали на трисекційні варіанти 3ТЭ10М і 3ТЭ10МК (тепловози, що мають номери 001-200 і 1000-1999 - рідні).
Эксплуатация по дорогам