Коментарі на фотографії користувача Олекса Новінський

Відобразити всі коментарі  ·  Відобразити тільки нові коментарі
Так, ВЛ40У не все тягає, частково тільки.
Фото: 0
Зрозуміло, вибірково.
 
Відверто кажучи, гадав там усі розклади зробили під тягу Ундін, оскільки найшвидший рейс на ділянці Київ - Конотоп 779/780 їздив під цими ВЛ40у. Усі інші повільніші. Хіба що по 45/46 був сумнів.
Цитата (sergius, 24.06.2024 10:55):
>А що, на Конотоп - Шостку не усі потяги перевели під тягу ВЛ40?
774 і те, періодично тягає ЧС4, є фото, опрацюю, виложу, а так через день мені вже попадається ВЛ40У-1384.1
Цитата (sergius, 24.06.2024 10:55):
>А що, на Конотоп - Шостку не усі потяги перевели під тягу ВЛ40?
774 тільки. У нього графік під Ундіну розрахований. А 785/786 та 787/788 ЧС4, ЧС8 тягають)
Фото: 0
А що, на Конотоп - Шостку не усі потяги перевели під тягу ВЛ40?
Зрозуміло Борисович, все тепер це окрім 139/140 історія.....
Фото: 361
Олекса, дякую за інформацію. №769/770 був моїм екпресом Київ - Кам'янець=Подільський, запущеним в 2007 році під номером  177/178. Але його перекинули на Хутір, нашу "лежачку" 139/140 запустили щоденно.
Можливо, дрезини туди і пускають, але, щоб поновлювали інфраструктуру станції я такого особисто не чув
Цитата (ВікторБГол, 21.06.2024 21:21):
>Олекса, що за поїзд? Невже 770-й до Хутора? Чи 774-а Шостка?
Борисович, це Шостка. Хутір скасували з 28 го травня в рамках безпеки, хоча би можна було його залишити до станції Ямпіль селище Привокзальне так як безпекова ситуація дозволяла би його і залишити, а всім можна було би у місцевому самоврядуванні домовитись і зробити підвезення на цей потяг до Ямполю.
Фото: 361
Олекса, що за поїзд? Невже 770-й до Хутора? Чи 774-а Шостка?
Фото: 14
Просто бачу, що часто дрезини туди їздять
Цитата (Vladyslav7531, 21.06.2024 11:21):
>Так хоч ремонтують інфраструктуру?
Вся ця школа пройдена - тому що, у хворих сусідів така є тактика, можуть обстіляти відновлювальну бригаду. ДСНСники не один раз під обстріл попадали. Так що, поки що наскільки я знаю, відовлення інфраструктури не передбачається.....
Погоджуюсь... І до також)
Наскільки мені відомо, ні, ризиковано. Том що ті дибіли можуть вальнути з того, що дістає по бригаді як нема чого робити.....
Xvost ·
Фото: 947 · Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
>Теперь це вже історія.... Потяг 769/770 Жмеринка - Київ - Хутір-Михайлівський
Через проклятих кацапів багато чого вже стало історією...
Фото: 14
Так хоч ремонтують інфраструктуру?
Цитата (Vladyslav7531, 21.06.2024 08:04):
>Вітаю. Чому зараз не ходять електрички на Хутір, часом не знаєте?
Тиждень ще давали 6544/6545 Конотоп - Терещенська до Неплюєва, а там ЧМЄ3 з вагончиком очікував на пасажирів до Хутору, але там шось не склалось.... До Неплюєва рейс скасований.
Добрий ранок! Так, знаю. Питання безпеки. Через обстріли з боку хворого на голову сусіда пошкоджень зазнав як вокзал так і інфраструктура біля станції в цілому, тому правлінням УЗ вирішено електрички обрубати до Терещенської, далі пересадка на ЧМЄ3 з плацкартним вагоном до Хутору, хоча, безпеково до Ямполю можна було б і подовжити електрички......
Фото: 14
Вітаю. Чому зараз не ходять електрички на Хутір, часом не знаєте?
baton ·
Фото: 326
Так це загальнодоступний музей.
ДС3 ·
Фото: 35
Не розумію, набіса оця риганина із "мегакрутим" затемненням неба?
Фото: 0
Хоч якість і олдскульна, та є своя виключність на наш час. Не тільки евакуйований з Мелітополя тепловоз, який рушить до Конотопа, а ще й сам склад − з початку війни, на залізниці позникали з маршрутів денні сидячі вагони пасажирської компанії. Навіть на 779/780. Лише на Черкаси епізодично призначали, на час заміни складів узшк.
Цитата (Рудий Кіт, 05.05.2024 14:55):
>Прийнято. У Бахмачі точно буду, а про Конотоп хочу за трамваями ще прискочити, може складете компанію.
Перейдіть В ПП
Фото: 361
Сергію, Олекса дякую за обговорення. Сам взнаю багато із ваших повідомлень, адже в своєму віці та стану здоров'я вже не можу виїхати подалі та щось познімати як це було в 2013 році. https://railgallery.pp.ua/view/125555/ І транспортний засіб прийшлось продати через неможливість ним керувати https://railgallery.pp.ua/view/125629/
Фото: 4454 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Прийнято. У Бахмачі точно буду, а про Конотоп хочу за трамваями ще прискочити, може складете компанію.
Ну, якщо будете в Конотопі - пишіть)
Фото: 4454 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я просто там був у лютому аж до Хоробичів, всі блок-пости все на місці. Планую ще в травні раз побувати, а "хтось написав".
Фото: 4454 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я наче про Вас не згадував. Зараз модно все брати на себе, якщо про тебе не згадують. До Вас питань не було, Борисович написав у коментарі "хтось написав", от я і кажу, що багато хто пише не володіючи інформацією.
Цитата (Sumskoj, 22.04.2024 12:17):
>З приміським потягом, Суми - Пушкарне
Нє. Краснопілля
Рудий кіт, я не пишу, бо не знаю. За Зернове ручаюсь, сам звідти і про знімання колії чув, а про Сновськ (Щорс) не знаю, тому нічого і не кажу
Фото: 4454 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
у нас зараз купа любителів аби тільки написати, сидячи вдома і за межі свого села нікуди не виїжаючи.
Фото: 361
Сергію, хтось написав, що розібрали, тому я хотів знати. Бо на розбірку кошти теж треба, та чималі
Фото: 4454 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (ВікторБГол, 03.05.2024 21:59):
>із Бахмача до Сновська і далі двоколійні вставки розібрані?
 
а чому їх повинні були розбирати? Все там на місці як було. До Хоробичів двіж навіть є.
Фото: 14
Вантажний рух на Хутір є? хоч якийсь
Фото: 361
Така гірка реальність. Зернове ж тупикова станція. Писали ж уФБ, про демонтаж колій на північ від Зернове. Хлопці підкажіть із Бахмача до Сновська і далі двоколійні вставки розібрані?
Фото: 14
Цікаво, Хутір там пустий стоїть? всі 20 колій....
Ну, чого мовчимо? Зайдіть в приватні повідомлення
Цитата (ДС3, 02.05.2024 08:22):
>Ох він і стрьомний у такому окрасі!
Дійсно, старий окрас в якому 1488.1,1488.2 та 1384.1 набагато краще виглядає
ДС3 ·
Фото: 35
Питання - чи не можна програмно прописати сторінки сайту, щоб фото, більші за розмір ерану користувачів, автоматично вписувались у його розмір? А то постійно доводиться совати бігунки, щоб подивитись фото, а у повному розмірі його взагалі немає можливості глянути
ДС3 ·
Фото: 35
Ох він і стрьомний у такому окрасі!
Цитата (Lonesome Crow, 25.04.2024 12:39):
>Чого ТЕП сюди заперся - проблеми з електропостачанням? Навіть коли замість ДПКр під поїзд Харків - Конотоп видавали локомотив + 2 вагони, то у Ворожбі була зміна (судячи з розкладу) тепловоза на електровоз.
Питання безпеки. Так як Ворожба та Білопілля часто попадають під обстріл, при депо вирішено техніки залишити по мінімуму
Цитата (sergius, 25.04.2024 08:40):
>Цитата (Олекса Новінський, 24.04.2024 20:34):
>>... хто згадає 2000 роки початок мене зрозуміє
> Так, came back to 00-xx. На скільки пригадую, тепловози до Конотопа їздили до 2010 року, ділянку обслуговувало 3 різних депо.
Смородине, Основа та Конотоп
Цитата (Рудий Кіт, 25.04.2024 13:02):
>Я думаю все пов'язана з обстрілами Ворожби і Білопілля, особливо Ворожби. Тому дають автономний локомотив.
ЙЕС! Ви все вірно вгадали. По Ворожбі питання безпеки в першу чергу, техніки вирішено залишати по мінімуму
Фото: 0
З середини квітня, усі пасажирські потяги долають ділянку Конотоп - Ворожба виключно на тепловозній тязі. А з 6 травня вже є офіційний розклад, що передбачає тривалу зупинку по Конотопу і коротку по Ворожбі.
Фото: 4454 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я думаю все пов'язана з обстрілами Ворожби і Білопілля, особливо Ворожби. Тому дають автономний локомотив.
Фото: 21
Чого ТЕП сюди заперся - проблеми з електропостачанням? Навіть коли замість ДПКр під поїзд Харків - Конотоп видавали локомотив + 2 вагони, то у Ворожбі була зміна (судячи з розкладу) тепловоза на електровоз.
Утож... Тоді ще куди не йшло, а так відшукай зараз місцину для знімання......
Максим Козуб, так, все вірно він назад їздить як сам так із вагонами в т.ч. вантажними
Фото: 0
Цитата (Олекса Новінський, 24.04.2024 20:34):
>... хто згадає 2000 роки початок мене зрозуміє
Так, came back to 00-xx. На скільки пригадую, тепловози до Конотопа їздили до 2010 року, ділянку обслуговувало 3 різних депо.
AgentF ·
Фото: 191
Тільки тоді частоколу з опор ще не було)
Хочу це фото охрестити вітанням із 2000-х років. Фанати хто згадає 2000 роки початок мене зрозуміє
Фото: 11 · Перекладач
Олекса Новінський, дякую, те, що 966 з Конотопа до Хутора, я розумів. Мене цікавило саме те, чому він вантажно-пасажирський. "Їде як сам так із вагонами" — в тому числі вантажними? Адже якщо вивозка тільки пасажирських, тоді він не повинен був би мати такий номер.
ЗА номером 966 з Конотопу до Хутора їздить




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр