+21
Оцінка
[+] | Roma Roma |
[+] | tech_noir |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | _trains_ternopil_ |
[+] | lviv4ik |
[+] | Vlad067 |
[+] | Mixone |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Miha2te10 |
[+] | Lance |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sdtk4ik |
[+] | RVR7250 |
Інформація про фото
Опубліковано: 12.05.2025 09:47
Переглядів: 123
Ліцензія: Copyright ©
2ТЭ10УТ-0066
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТД Стрий |
Мережевий №: | 16032443 / 16032450 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Пасажирські тепловози |
Модель: | 2ТЭ10УТ |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 21.02.2025) |
Побудований: | 1992 |
Примітка: | ТЧ-1 Львів-Захід |
Особливості: У 1999 році на дизелі секції А тепловозу проводили випробування циліндрових втулок, які були оброблені по так званій технології НІОДування. 4 серпня 1999 року були проведені реостатні випробування секції А з дизелем, на якому було встановлено втулки циліндрів, які пройшли спеціальну обробку згідно з технологією. Робітниками депо в присутності представників фірми "НІОД" проводились заміри тиску стиснення в кожному циліндрі дизеля після півтори-двух годин роботи дизеля. 5 серпня 1999 року реостатні випробування були призупинені в звʼязку з нещільністю рубашки охолодження 7 циліндру дизеля. Випробування проводились в депо ТЧ-5 імені Тараса Шевченка Одеської залізниці. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 250D |
Програмне забезпечення: | Photoshop Express 25.17.0.8650 |
Дата і час зйомки: | 11.05.2025 09:08:52 |
Витримка: | 1/250 с |
Діафрагма: | 6.3000001907367 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 62 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.