+39
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Instructor |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Coole |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | Ruslan88 |
[+] | ДС3 |
[+] | Сашко |
[+] | chernigivskiy |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | kharkivsky |
[+] | luka0052 |
[+] | Lubasya |
[+] | LvivTrains |
[+] | Egor_079 |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Віло4ник |
[+] | LHS |
[+] | Miha2te10 |
[+] | bodya3504 |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Andriy5294 |
[+] | electrichnyuu |
[+] | den4ikk |
[+] | Oipvdntik |
[+] | RVR7250 |
Інформація про фото
Опубліковано: 02.05.2025 10:11
Переглядів: 144
Ліцензія: Copyright ©
М62-1391
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-9 Мукачево |
Мережевий №: | 15112147 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | М62, ДМ62 |
Завод: | Ворошиловградский тепловозостроительный завод им. Октябрьской Революции ![]() |
Стан: | не працює (оновлено 12.08.2022) |
Побудований: | 15.08.1973 |
Примітка: | Дислокація: ТЧ-7 Ковель |
Зіткнення з вантажівкою 27.01.2020 р. на перегоні Буштина — Тячів Зіткнення з вантажівкою 23.07.2021 р. на перегоні Королево — Рокосово |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 22.3 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 22.07.2021 18:48:41 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 100 |
Корекція експозиції: | –1 EV |
Фокусна відстань: | 62 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 93 мм |
Детальніше |
Коментарі (5)
Фото: 370
Юрію, дякую за добірку М62-1391, яка і мені попалась. https://railgallery.pp.ua/view/125795/ Не розумію наше УЗешне керівництво чому машину не відновити. Донорів повно. Поганий дизель - замініть. Кабін теж повно. По моїй інфі в ТЧ-5 Гречани змінили дизель від 2М62У-0256Б(пощкоджена) на 0066. Із власного досвіду знаю, що двокабінною машиною можна все зробити: маневри, вивіз на пару перегонів із поверненням назад.
3
Фото: 16
Борисович, як то Вам пояснити без матів (бо інакше не можливо) що при теперішньому керівництві (та й інші керманичі далеко не втекли) ніхто нічого відновлювати ( то по Вашому запитанню) не буде! Зараз усі дивляться як то би вкрасти побільше (ремонти), щоб кращу поляну привезли (приміський рух для того щоб щось добре дати комусь) ну і так далі! За вантажні і пасажирські перевезення я взагалі мовчу! Це я навів приклад Львівської залізниці. Якщо не правий то виправте з доказами.
2
Фото: 370
Юрію, та і поправити нічого. За ремонт. Був по Гречанах випадок із М62-1709, заїхали під стрілу укладочного крану, деформували кабіну. Порівняли, поварили, наче нічого і не було. За приміські, то політика. При моїй роботі десь 1995-1996 роки відмінили денний приміський на Хмельницький, який мав чималу завантаженість. Тобто вдарили добряче, щоб відмінили плату за землю.
0
Фото: 0
Цитата (Instructor, 03.05.2025 16:47):
>Зараз усі дивляться як то би вкрасти побільше (ремонти)
Так крадуть, так крадуть що аж УЗ регулярно в позитивний баланс виходить після багатьох років смоктання грошей з бюджету
>Зараз усі дивляться як то би вкрасти побільше (ремонти)
Так крадуть, так крадуть що аж УЗ регулярно в позитивний баланс виходить після багатьох років смоктання грошей з бюджету
0
Фото: 16
Щось того позитивного балансу прості працівники не бачать! Зарплати не піднімають, оздоровчі не платять, а тепер ще хочуть робочий час врізати.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.