+30
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Чернівецький ЖДфан |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Technic |
[+] | chernigivskiy |
[+] | L1nks |
[+] | Andriy1107 |
[+] | LvivTrains |
[+] | Egor_079 |
[+] | shozapipec |
[+] | rembazn1y |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | Mikol |
[+] | Віло4ник |
[+] | Miha2te10 |
[+] | Lance |
[+] | bodya3504 |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Назар11 |
[+] | Uz.milter_049 |
[+] | electrichnyuu |
[+] | den4ikk |
2М62У-0230Б
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-1 Львів-Захід |
Мережевий №: | 16320335 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2М62У |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» ![]() |
Стан: | ПРОСТ. НЕСПР (оновлено 29.11.2018) |
Побудований: | 06.1990 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5200 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 7.1.1 (Android) |
Дата і час зйомки: | 26.04.2025 17:01:31 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 8 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 38 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 57 мм |
Детальніше |
Коментарі (5)
Жахливий стан у 2м62у-0230. Вже немає надій на повернення даної одиниці до руху? (перекладено на українську мову chat gpt)
2
Фото: 1
Необов'язково. Свого часу в схожому стані був 2М62У-0058, та й інші. Теж пам'ятаю, як його вже поховали в коментарях. Але потім зробили йому КВР і він досі катається. Все залеить від причини, чому його відставили і потреби в тепловозах.
1
Фото: 0
0058 був не в такому стані, і в нього не було клину дизеля, адже був відсторонений ще в дев'яностих у зв'язку зі спадом перевезень після розвалу совка, а далі просто познімали дрібне, що в умовах ПР-3 відновлюється при бажанні)
не судіть по обгортці
здебільшого те, що уграла львівська залізниця, це лахміття або з клином дизелів, перегрівом, дірявими трубами (бо зливати воду та контролювати температуру води мабуть це для лохів), про кільця і дрібниці наклашталт роздерибанених теплообмінників/компресорів тощо взагалі не доводиться
й, звісно, не забуваємо про існування пробігів, за якими треба робити або ПР-3, або КР-1/2/П
не судіть по обгортці
здебільшого те, що уграла львівська залізниця, це лахміття або з клином дизелів, перегрівом, дірявими трубами (бо зливати воду та контролювати температуру води мабуть це для лохів), про кільця і дрібниці наклашталт роздерибанених теплообмінників/компресорів тощо взагалі не доводиться
й, звісно, не забуваємо про існування пробігів, за якими треба робити або ПР-3, або КР-1/2/П
2
Фото: 370
За інформацією своїх колег із ТЧ-13 Чернівці вони мали проблеми із перегрівами. Ставили дрота, їхали, виганяючи воду. Я, наприклад вивіз без проблем однією секцією повну вагу 3300 із Ярмолинців до Гумеців(не хвалюсь). Взяли машину із пробоєм по Ярмолинцях. Набрали води, запустили здорову. Зі станції виїхали під 40 замість 15. Перенабрались , запустивши хвору і двома на підйом. Воду пілняло із вигоном. Скинуло за км до перевалу, потяг однією потерпаючи. Перед Дунаївцями стравили пару, відкрутивши термосифонну трубку. Погазували двома, скинуло в кінці підйому. Отакі ми були молодці чотири чоловіки. Я газував, а бригада попередня бігала із ключами та дротами. За ризики бути обвареними парами ви і так зрозумієте.
1
Фото: 370
Були часи, що мав транспорт та міг виїхати на перегін https://railgallery.pp.ua/view/125629/
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.