Коментарі (5)
Фото: 996
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Чому це та інші ваші фото опинилися у «Нерозпізнаном РС»?
Ваші заявки на додавання РС були відхилені через неправильно та недостовірно заповненні данні.
Ваші заявки на додавання РС були відхилені через неправильно та недостовірно заповненні данні.
1
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Саме так.
Дуже велике прохання до авторів:
1) якщо додаєте РС, який належить приватній компанії - перевірте, може така компанія (депо) вже додано. Не лінуйтеся, бо коли наприклад у "Польща, інші фірми, у депо "інші фірми" вантажаться фото для якого є СВІЙ вже існуючий розділ (наприклад Koleje Mazowieckie (KM)), це більш менш терпимо коли це поодинокі випадки, а не коли це постійний потік, й автору байдуже що попередні фото вже неодноразово фотомодераторами та редакторами переприв'язувалися до правильного розділу.
Аналогічно з звичайними залізницями та депо. Шукайте відповідний розділ/депо і тільки якщо його в масштабах розділу тої чи іншої країни його немає - тоді вже в "інше" з уточненням в описі - яке депо у вигляді: країна+залізниця/фірма+депо. Наприклад: "Україна, Південна залізниця, ТЧ-2 Харків-Головне", або "Польща, Інщі фірми, Koleje Mazowieckie (KM)". Або якщо розділ є, а немає тільки депо - просто вказуємо при завантаженні у "інше" яка саме депо/підприємство (наприклад те ж саме "Koleje Mazowieckie (KM)") у полі "примітка".
Розгрібати за Вами (авторами фото та правок БД) 100500 записів звалених в одну купу при тому, що потрібні розділи та депо є - дещо демотивує, особливо коли намагаєшся хоч якийсь лад навести у розділах. Майте повагу до редколегії - вам простіше заповнити правильно, ніж редколегії усю купу від усіх користувачів розгрібати.
2) Заповнюйте заявки на додавання РС максимально повно і точною інформацією. На свій вибір: або з регіональних форумів/сайтів, або якщо вже зовсім нуль інфи - можна "затрофеїти" з боліт
Там не завжди актуальна інфа (на відміну від регіональних місцевих ресурсів з Європи), але вона хоча б є, та нормально структурована.
Пусті записи, або з нісенітницею будуть видалятися та фото будуть опинятися у цьому розділі.
Функція редактора - впорядкування тої БД що є, слідкування за актуальністю (за можливістю), та додавання нового. Але не функція провидця, котрий повинен здогадуватися що то за звір на фото та як його ідентифікувати, та не функція сортировочного вузла, щоб розкидувати 100500 на 90% пустих записів, бо автору ліньки.
3) Заповнюйте, будь ласка, модель, якщо вона є. Шукати легко - починаєте друкувати наприклад "2ТЭ" і воно вам "виплюне" список всіх моделей РС які на цей фрагмент починаються, або в яких він є. Якщо немає - прив'язуйте до типу двигуна (паровози/тепловози/електровози і т.п.) або роду струму (або декількох, відповідно - двосистемні та ін.), та вказуйте модель в описі.
4) Нюанси.
поле "актуально з" - це для дат передачі у депо, зміни моделі, зміни номеру та подібного. А не для дати додавання правки (її взагалі немає і не треба).
поле "заводський номер" - це заводський номер, серійник простіше. Не треба туди писати бортовий номер.
поле "мережевий номер" - це той самий "восьмикод" по-народному. І ця інформація одна з найважливіших для ідентифікації "що це за звір".
поле "Будь ласка, вкажіть джерело, звідки отримані введені Вами відомості" - інакше кажучи: джерело інформації.
При додаванні НОВОГО запису - джерело вказувати ОБОВ'ЯЗКОВО і дуже бажано саме посиланням на відповідний запис, звідки копіювалися дані. Записи в стилі "знайшов у гуглі" і подібне, або загальне посилання на головну сторінку будь-якого ресурсу без конкретного посилання на сторінку з інформацією про цей РС - будуть видалятися без роздумів. Виключення - бумажні (або інші НЕ електронні) носії, наприклад книжки - тоді джерело можна вказати у вигляді "автор(-и) + назва". Джерел може бути більше одного.
Екстрасенси та ворожки - у безстроковій відпусці, поважайте працю редакторів, вам це 1-10 фото/записів БД, а редакторам це 100+ заявок набігає.
P.S.: що до цього фото - автор прив'язав до "іншого", хоча відповідне депо (компанія) є в наявності у тому ж самому розділі (дорозі). Одна справа, коли випадкова помилка, інше - коли автор майже всі останні фото вантажить до купи в розділ "інші фірми", хоча як для вузькоколійок, так і у данному випадку - депо/компанія є у наявності на сайті. Більш того - по вузькоколійкам майже повний перелік депо/підприємств.
Дуже велике прохання до авторів:
1) якщо додаєте РС, який належить приватній компанії - перевірте, може така компанія (депо) вже додано. Не лінуйтеся, бо коли наприклад у "Польща, інші фірми, у депо "інші фірми" вантажаться фото для якого є СВІЙ вже існуючий розділ (наприклад Koleje Mazowieckie (KM)), це більш менш терпимо коли це поодинокі випадки, а не коли це постійний потік, й автору байдуже що попередні фото вже неодноразово фотомодераторами та редакторами переприв'язувалися до правильного розділу.
Аналогічно з звичайними залізницями та депо. Шукайте відповідний розділ/депо і тільки якщо його в масштабах розділу тої чи іншої країни його немає - тоді вже в "інше" з уточненням в описі - яке депо у вигляді: країна+залізниця/фірма+депо. Наприклад: "Україна, Південна залізниця, ТЧ-2 Харків-Головне", або "Польща, Інщі фірми, Koleje Mazowieckie (KM)". Або якщо розділ є, а немає тільки депо - просто вказуємо при завантаженні у "інше" яка саме депо/підприємство (наприклад те ж саме "Koleje Mazowieckie (KM)") у полі "примітка".
Розгрібати за Вами (авторами фото та правок БД) 100500 записів звалених в одну купу при тому, що потрібні розділи та депо є - дещо демотивує, особливо коли намагаєшся хоч якийсь лад навести у розділах. Майте повагу до редколегії - вам простіше заповнити правильно, ніж редколегії усю купу від усіх користувачів розгрібати.
2) Заповнюйте заявки на додавання РС максимально повно і точною інформацією. На свій вибір: або з регіональних форумів/сайтів, або якщо вже зовсім нуль інфи - можна "затрофеїти" з боліт

Там не завжди актуальна інфа (на відміну від регіональних місцевих ресурсів з Європи), але вона хоча б є, та нормально структурована.
Пусті записи, або з нісенітницею будуть видалятися та фото будуть опинятися у цьому розділі.
Функція редактора - впорядкування тої БД що є, слідкування за актуальністю (за можливістю), та додавання нового. Але не функція провидця, котрий повинен здогадуватися що то за звір на фото та як його ідентифікувати, та не функція сортировочного вузла, щоб розкидувати 100500 на 90% пустих записів, бо автору ліньки.
3) Заповнюйте, будь ласка, модель, якщо вона є. Шукати легко - починаєте друкувати наприклад "2ТЭ" і воно вам "виплюне" список всіх моделей РС які на цей фрагмент починаються, або в яких він є. Якщо немає - прив'язуйте до типу двигуна (паровози/тепловози/електровози і т.п.) або роду струму (або декількох, відповідно - двосистемні та ін.), та вказуйте модель в описі.
4) Нюанси.
поле "актуально з" - це для дат передачі у депо, зміни моделі, зміни номеру та подібного. А не для дати додавання правки (її взагалі немає і не треба).
поле "заводський номер" - це заводський номер, серійник простіше. Не треба туди писати бортовий номер.
поле "мережевий номер" - це той самий "восьмикод" по-народному. І ця інформація одна з найважливіших для ідентифікації "що це за звір".
поле "Будь ласка, вкажіть джерело, звідки отримані введені Вами відомості" - інакше кажучи: джерело інформації.
При додаванні НОВОГО запису - джерело вказувати ОБОВ'ЯЗКОВО і дуже бажано саме посиланням на відповідний запис, звідки копіювалися дані. Записи в стилі "знайшов у гуглі" і подібне, або загальне посилання на головну сторінку будь-якого ресурсу без конкретного посилання на сторінку з інформацією про цей РС - будуть видалятися без роздумів. Виключення - бумажні (або інші НЕ електронні) носії, наприклад книжки - тоді джерело можна вказати у вигляді "автор(-и) + назва". Джерел може бути більше одного.
Екстрасенси та ворожки - у безстроковій відпусці, поважайте працю редакторів, вам це 1-10 фото/записів БД, а редакторам це 100+ заявок набігає.
P.S.: що до цього фото - автор прив'язав до "іншого", хоча відповідне депо (компанія) є в наявності у тому ж самому розділі (дорозі). Одна справа, коли випадкова помилка, інше - коли автор майже всі останні фото вантажить до купи в розділ "інші фірми", хоча як для вузькоколійок, так і у данному випадку - депо/компанія є у наявності на сайті. Більш того - по вузькоколійкам майже повний перелік депо/підприємств.
2
Фото: 365 · Автор фото (публікації)
В принципі, я вас почув, але з деякими твердженнями категорично не можу погодитись.
Цитата (LRT, ):
>що до цього фото - автор прив'язав до "іншого", хоча відповідне депо (компанія) є в наявності у тому ж самому розділі (дорозі). Одна справа, коли випадкова помилка, інше - коли автор майже всі останні фото вантажить до купи в розділ "інші фірми"
Мені доступна історія власних редагувань БД, і я легко можу перевірити, що і як було внесено. Конкретно в цьому випадку - профіль EN57AKM-1642 було відразу створено з прив'язкою до Koleje Mazowieckie (чому воно оформлено як депо в розділі Polska, inne firmy - питання не до мене). Так само більшість правок, внесених мною за останній час, містили основні дані про РС, такі як модель, прив'язка, рік випуску (дяка одному редактору, який порадив декілька сайтів, де можна перевіряти такі дані). Як на мене, таке внесення даних цілком відповідає формулюванню з довідки (треба розуміти, що додаючи новий рухомий склад, Ви повинні володіти хоча б мінімальною інформацією про те, що додаєте).
Далі. До всієї пачки фотографій, прийнятих сьогодні і вміщених до розділу "Нерозпізнаний рухомий склад", ще на етапі завантаження були створені профілі, що містили основну інформацію про РС. Однак вони були відхилені редактором з єдиною претензією: невказане джерело. Але тут така справа, що зазвичай базові дані про РС є загальною інформацією, яка присутня на різних сайтах і на більшості з них співпадає. Вказувати щоразу в полі "Джерело" великий перелік сайтів з однаковими даними навряд чи є доречним. В принципі, на деяких інших сайтах транспортної тематики взагалі не є обов'язковим заповнення поля "Джерело" при створенні профілів разом із фотографіями. Думаю, на нашому сайті варто також розглянути в подальшому щось подібне - щоб уникнути непотрібних рухів і конфліктів.
І наостанок.
Цитата (Xvost, 19.04.2025 04:42):
>Ваші заявки на додавання РС були відхилені через неправильно та недостовірно заповненні данні.
Дані до нових профілів європейських поїздів я вношу на основі місцевих сайтів, таких як Ilostan, Seznam autobusu та ін. Такі дані можуть бути неповними, неточними, але не недостовірними (принаймні, не з мого боку). Створення на рівному місці реноме "людини, що вносить до бази недостовірні дані" мені абсолютно не потрібно - як, гадаю, і всім присутнім.
Цитата (LRT, ):
>що до цього фото - автор прив'язав до "іншого", хоча відповідне депо (компанія) є в наявності у тому ж самому розділі (дорозі). Одна справа, коли випадкова помилка, інше - коли автор майже всі останні фото вантажить до купи в розділ "інші фірми"
Мені доступна історія власних редагувань БД, і я легко можу перевірити, що і як було внесено. Конкретно в цьому випадку - профіль EN57AKM-1642 було відразу створено з прив'язкою до Koleje Mazowieckie (чому воно оформлено як депо в розділі Polska, inne firmy - питання не до мене). Так само більшість правок, внесених мною за останній час, містили основні дані про РС, такі як модель, прив'язка, рік випуску (дяка одному редактору, який порадив декілька сайтів, де можна перевіряти такі дані). Як на мене, таке внесення даних цілком відповідає формулюванню з довідки (треба розуміти, що додаючи новий рухомий склад, Ви повинні володіти хоча б мінімальною інформацією про те, що додаєте).
Далі. До всієї пачки фотографій, прийнятих сьогодні і вміщених до розділу "Нерозпізнаний рухомий склад", ще на етапі завантаження були створені профілі, що містили основну інформацію про РС. Однак вони були відхилені редактором з єдиною претензією: невказане джерело. Але тут така справа, що зазвичай базові дані про РС є загальною інформацією, яка присутня на різних сайтах і на більшості з них співпадає. Вказувати щоразу в полі "Джерело" великий перелік сайтів з однаковими даними навряд чи є доречним. В принципі, на деяких інших сайтах транспортної тематики взагалі не є обов'язковим заповнення поля "Джерело" при створенні профілів разом із фотографіями. Думаю, на нашому сайті варто також розглянути в подальшому щось подібне - щоб уникнути непотрібних рухів і конфліктів.
І наостанок.
Цитата (Xvost, 19.04.2025 04:42):
>Ваші заявки на додавання РС були відхилені через неправильно та недостовірно заповненні данні.
Дані до нових профілів європейських поїздів я вношу на основі місцевих сайтів, таких як Ilostan, Seznam autobusu та ін. Такі дані можуть бути неповними, неточними, але не недостовірними (принаймні, не з мого боку). Створення на рівному місці реноме "людини, що вносить до бази недостовірні дані" мені абсолютно не потрібно - як, гадаю, і всім присутнім.
1
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
>Вказувати щоразу в полі "Джерело" великий перелік сайтів з однаковими даними навряд чи є доречним.
Хоча б одне джерело - не завадило би.
> створені профілі, що містили основну інформацію про РС
Суто технічно - так. Але дозаповнювати подібне як, якщо немає посилання хоча б на одне (бажано найбільш повне) джерело, в більшості випадків немає мережевого номера ("восьмикода") та в деяких випадках те (не в цьому), під яким номером/назвою внесений РС - є хибним?
Я розумію, що й автор фото не повинен ВСЕ про рухомий склад на фото знати, але й редактор - не енциклопедія, та й у редактора не одна правка, а як мінімум 50-100+ у черзі. Плюс ще ті що висять на дозаповнені. Тому під мінімумом я розумію обов'язкову наявність джерела і за можливістю вказаний мережевий номер (той самий "восьмикод"), ну і бортовий номер. Бо без цього вкрай важко ідентифікувати РС для повноцінного дозаповнення профілю. Особливо, якщо звір не дуже серійний (менше 100 одиниць).
> В принципі, на деяких інших сайтах транспортної тематики взагалі не є обов'язковим заповнення поля "Джерело" при створенні профілів разом із фотографіями.
Це інші сайти, це їх правила/побажання. Тому це зауваження недоречне.
>Думаю, на нашому сайті варто також розглянути в подальшому щось подібне - щоб уникнути непотрібних рухів і конфліктів.
"Непотрібних рухів"... Ну так сразу - лінки
Поки в нас немає хоча би по 1 відносно місцевому редактору на кожні 2 країни (окрім України), то цього не буде. Фактично майже всю закордонну БД веду я (в плані дозаповнення, упорядкування і таке інше). А більшість тих хто грузить фото з Європи - грузить та додає записи у стилі "щоб було". Тому є так як є. Я не в змозі володіти інформацією про все закордоння, тому джерела і ще раз джерела. А так як буває багато помилок при заповненні (не саме в тебе, вцілому по закордонним користувачам), то без джерела дані є сумнівними за замовчуванням.
>Дані до нових профілів європейських поїздів я вношу на основі місцевих сайтів, таких як Ilostan, Seznam autobusu та ін. Такі дані можуть бути неповними, неточними, але не недостовірними (принаймні, не з мого боку). Створення на рівному місці реноме "людини, що вносить до бази недостовірні дані" мені абсолютно не потрібно - як, гадаю, і всім присутнім.
По-перше, це добре (я про місцеві сайти). По-друге, дані можуть бути якими завгодно, але де підтвердження, що то не твоя фантазія, а першоджерела? Отож бо й воно - треба вказувати джерело.
По-третє, не треба лізти в крайнощі. Ніхто не робить з тебе "людину, що вносить до бази недостовірні дані", але так як процент майже пустих, або з не туди внесеними даними (або взагалі незрозуміло звідкіля взятими) правок доволі помітний, тому жорсткість модерації правок дещо підвищена, бо чесно - додається багато майже пустих, або хибно прив'язаних профілів РС разом з фото, а потім сиди і виноси мізки Гуглу, в намаганнях знайти хоча б щось, щоб дозаповнити, або зрозуміти куди неправильно прив'язаний РС перекинути. І якщо чесно - якщо автор подібної комбінації (фото + додавання РС) не хоче, або не в змозі заповнити мінімально профіль та обов'язково додати джерело звідки інформація (чим більше інфи в джерелі - тим краще), то краще взагалі не робити цього. Бо повторюсь - вам (користувачам) це 1, 5, 10 фото (та профілів РС якщо щось нове), а мені потім 100+ розгрібати і намагатися зрозуміти якого звіра на увазі мав автор правки.
>чому воно оформлено як депо в розділі Polska, inne firmy - питання не до мене
В тому то і проблема, що не до Koleje Mazowieckie (КМ) було прив'язано, а до: Polska, inne firmy ,Inne firmy (Країна, дорога/залізниця, депо, віповідно).
Як і з цим звіром https://railgallery.pp.ua/vehicle/126703/#n263506 (котрий в перший раз - навіть до профілю не був прив'язаний, хоча ідентифікувати його було доволі легко (на борту ж напис). Та ж проблема з депо - те ж не туди прив'язка була.
Тому правильність прив'язки все ж таки до тебе
Тому як висновок - якщо додаєш новий РС, обов'язково потрібно вказувати джерело, щоб не було "непотрібних рухів і конфліктів". Чим джерело містить більше інформації - тим краще (те саме й про саму правку БД).
Ну й уважніше до того куди прив'язуєш РС.
P.S. Я просто пам'ятаю який жах творився, коли я тільки но поліз розгрібати інші країни (в цілому закордоння). Знову ті ж самі масштаби розгрібати не маю бажання (й так ще ціла купа в черзі на розгрібання лежить, але вільний час поки в дефіциті, на жаль).
Хоча б одне джерело - не завадило би.
> створені профілі, що містили основну інформацію про РС
Суто технічно - так. Але дозаповнювати подібне як, якщо немає посилання хоча б на одне (бажано найбільш повне) джерело, в більшості випадків немає мережевого номера ("восьмикода") та в деяких випадках те (не в цьому), під яким номером/назвою внесений РС - є хибним?
Я розумію, що й автор фото не повинен ВСЕ про рухомий склад на фото знати, але й редактор - не енциклопедія, та й у редактора не одна правка, а як мінімум 50-100+ у черзі. Плюс ще ті що висять на дозаповнені. Тому під мінімумом я розумію обов'язкову наявність джерела і за можливістю вказаний мережевий номер (той самий "восьмикод"), ну і бортовий номер. Бо без цього вкрай важко ідентифікувати РС для повноцінного дозаповнення профілю. Особливо, якщо звір не дуже серійний (менше 100 одиниць).
> В принципі, на деяких інших сайтах транспортної тематики взагалі не є обов'язковим заповнення поля "Джерело" при створенні профілів разом із фотографіями.
Це інші сайти, це їх правила/побажання. Тому це зауваження недоречне.
>Думаю, на нашому сайті варто також розглянути в подальшому щось подібне - щоб уникнути непотрібних рухів і конфліктів.
"Непотрібних рухів"... Ну так сразу - лінки

Поки в нас немає хоча би по 1 відносно місцевому редактору на кожні 2 країни (окрім України), то цього не буде. Фактично майже всю закордонну БД веду я (в плані дозаповнення, упорядкування і таке інше). А більшість тих хто грузить фото з Європи - грузить та додає записи у стилі "щоб було". Тому є так як є. Я не в змозі володіти інформацією про все закордоння, тому джерела і ще раз джерела. А так як буває багато помилок при заповненні (не саме в тебе, вцілому по закордонним користувачам), то без джерела дані є сумнівними за замовчуванням.
>Дані до нових профілів європейських поїздів я вношу на основі місцевих сайтів, таких як Ilostan, Seznam autobusu та ін. Такі дані можуть бути неповними, неточними, але не недостовірними (принаймні, не з мого боку). Створення на рівному місці реноме "людини, що вносить до бази недостовірні дані" мені абсолютно не потрібно - як, гадаю, і всім присутнім.
По-перше, це добре (я про місцеві сайти). По-друге, дані можуть бути якими завгодно, але де підтвердження, що то не твоя фантазія, а першоджерела? Отож бо й воно - треба вказувати джерело.
По-третє, не треба лізти в крайнощі. Ніхто не робить з тебе "людину, що вносить до бази недостовірні дані", але так як процент майже пустих, або з не туди внесеними даними (або взагалі незрозуміло звідкіля взятими) правок доволі помітний, тому жорсткість модерації правок дещо підвищена, бо чесно - додається багато майже пустих, або хибно прив'язаних профілів РС разом з фото, а потім сиди і виноси мізки Гуглу, в намаганнях знайти хоча б щось, щоб дозаповнити, або зрозуміти куди неправильно прив'язаний РС перекинути. І якщо чесно - якщо автор подібної комбінації (фото + додавання РС) не хоче, або не в змозі заповнити мінімально профіль та обов'язково додати джерело звідки інформація (чим більше інфи в джерелі - тим краще), то краще взагалі не робити цього. Бо повторюсь - вам (користувачам) це 1, 5, 10 фото (та профілів РС якщо щось нове), а мені потім 100+ розгрібати і намагатися зрозуміти якого звіра на увазі мав автор правки.
>чому воно оформлено як депо в розділі Polska, inne firmy - питання не до мене
В тому то і проблема, що не до Koleje Mazowieckie (КМ) було прив'язано, а до: Polska, inne firmy ,Inne firmy (Країна, дорога/залізниця, депо, віповідно).
Як і з цим звіром https://railgallery.pp.ua/vehicle/126703/#n263506 (котрий в перший раз - навіть до профілю не був прив'язаний, хоча ідентифікувати його було доволі легко (на борту ж напис). Та ж проблема з депо - те ж не туди прив'язка була.
Тому правильність прив'язки все ж таки до тебе

Тому як висновок - якщо додаєш новий РС, обов'язково потрібно вказувати джерело, щоб не було "непотрібних рухів і конфліктів". Чим джерело містить більше інформації - тим краще (те саме й про саму правку БД).
Ну й уважніше до того куди прив'язуєш РС.
P.S. Я просто пам'ятаю який жах творився, коли я тільки но поліз розгрібати інші країни (в цілому закордоння). Знову ті ж самі масштаби розгрібати не маю бажання (й так ще ціла купа в черзі на розгрібання лежить, але вільний час поки в дефіциті, на жаль).
0
Фото: 365 · Автор фото (публікації)
Цитата (LRT, 20.04.2025):
>В тому то і проблема, що не до Koleje Mazowieckie (КМ) було прив'язано, а до: Polska, inne firmy ,Inne firmy (Країна, дорога/залізниця, депо, віповідно).
Тоді це може свідчити про якісь проблеми із сайтом. Бо в мене та правка виглядає отак
>В тому то і проблема, що не до Koleje Mazowieckie (КМ) було прив'язано, а до: Polska, inne firmy ,Inne firmy (Країна, дорога/залізниця, депо, віповідно).
Тоді це може свідчити про якісь проблеми із сайтом. Бо в мене та правка виглядає отак
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.