+36
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Валерій Русін |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | škoda_130 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | tech_noir |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | ML506 |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | ДС3 |
[+] | Sloger6no |
[+] | sergius |
[+] | Markus1k |
[+] | n1giss |
[+] | Egor_079 |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | Віло4ник |
[+] | Lance |
[+] | bodya3504 |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sdtk4ik |
[+] | sloboda.cum |
[+] | Andriy5294 |
[+] | Uz.milter_049 |
[+] | electrichnyuu |
[+] | Oipvdntik |
[+] | RVR7250 |
[+] | Petryshka |
[+] | art-trans |
Інформація про фото
Опубліковано: 15.04.2025 10:38
Переглядів: 156
Ліцензія: CC-BY-NC-SA
ЧС7-299
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-8 Дніпро |
Мережевий №: | 12028544 / 12028551 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ЧС7 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 03.2025) |
Заводський тип: | 82Е9 |
Заводський №: | 8986 |
Побудований: | 16.04.1995 |
05.2013 - КР-2 ЗЕРЗ. 19.04.2024 - постраждав при ракетному обстрілі в ТЧ-8 Дніпро. |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CC 2018 Windows |
Авторські права: | (C) Newsheff |
Дата і час зйомки: | 19.03.2014 14:10:04 |
Детальніше |
Коментарі (8)
Фото: 106
Шкода що ця ліврея зникла, хіба пару машин лишилось на базах.
3
Фото: 0
Дуже вірогідно, що це підміна складів денних експресів (EJ675, крюківський мплт), які поїхали заміняти HRCS2.
0
Фото: 74
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Дніпро - Донецьк)
1
Фото: 808
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
В січні був таким ) https://prnt.sc/ERXPy7W5UKyO
0
Фото: 24
Мабуть, це різні потяги. На фото, яке ми обговорюємо, - Інтерсіті, замінник HRCS2, які в тому році тимчасово вивели з експлуатації через технічні проблеми. А за посиланням у попередньому коментарі - "звичайний" пасажирський поїзд. До того ж, у першій половині 2014 року були призначені додаткові поїзди з Донецька і Луганська в Київ, щоб вивезти тих, хто не бажав жити в російській окупації. Ці поїзди були доволі довгими. Не впевнений тільки, що вони були вже у січні.
0
Фото: 808
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Ну з Письменної на Ульяновку - це в бік Донецьку, так само мій потяг в тому ж напрямку, але 5 січня, тоді війскових дій окрім Майдана не було.
Мій знято по Роздорам у першій дня, Андрія - судячи по метаданим - у другій.
Мабуть таки різні, вірно
Мій знято по Роздорам у першій дня, Андрія - судячи по метаданим - у другій.
Мабуть таки різні, вірно
0
Фото: 0
Цитата (sergius, 15.04.2025 14:51):
>...денних експресів (EJ675, крюківський мплт), які поїхали заміняти HRCS2.
Згадав. Денні експреси складом Шкоди чи Крюка, на маршрутах з поточного Дніпра на Донецьк чи Харків, їздили у проміжку 2012-2013 років. Потім їх замінили отакі "сидячо-лежачі" склади, а нові сабжі перенаправили на рейси з Донецька та Харкова до Сімферополя. Няп, причиною заміни був низький попит.
>...денних експресів (EJ675, крюківський мплт), які поїхали заміняти HRCS2.
Згадав. Денні експреси складом Шкоди чи Крюка, на маршрутах з поточного Дніпра на Донецьк чи Харків, їздили у проміжку 2012-2013 років. Потім їх замінили отакі "сидячо-лежачі" склади, а нові сабжі перенаправили на рейси з Донецька та Харкова до Сімферополя. Няп, причиною заміни був низький попит.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.