Україна ТЕ33АС-2021
Україна, Житомирстанція Житомир
Ukraine, ZhytomyrZhytomyr station
Автор: POMARANCH                   Дата: 24 березня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 27.03.2025 17:27
Переглядів: 175

Постійне посилання

ТЕ33АС-2021

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-13 Чернівці
Мережевий №:15119787
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:ТЭ33АС
Модифікація:ТЕ33АС «Тризуб»
Завод:General Electric США (USA)
Стан:діючий
Побудований:01.2019

Коментарі (11)

Класне фото
113/114 водять депо Львів?
Фото: 0
Коростень до Ковеля
11 вагонів при типових 6-7, вже відвикли від таких довгих поїздів)))
 
Цитата (Misha, 27.03.2025 17:33):
>Класне фото
Що тут класного? Щось більш-менш цікаве можна зробити якщо пройти вперед близько кілометра, там хоч підйом.
Фото: 75 · Автор фото (публікації)
Там ще останній вагон був 75/76 Кривий Ріг - Київ
Цитата (Aneksii, 27.03.2025 21:07):
>Коростень Коростень до Ковеля
>
Хіба не до Львова? Бо ті ж 2ТЕ116 з Коростеня не рідко можна споглядати на кінцевій цього маршруту.
Коростень і Львів це все зрозуміло але Чернівці в Житомирі якось дивно виглядає!
Фото: 4839
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Сьогодні на одному локомотиві може їздити декілька бригад з різних депо.
Фото: 0
Цитата (DMM, 27.03.2025 23:44):
>але Чернівці в Житомирі якось дивно виглядає!
Це ж так дивно що ці тепловози постійно тасують між собою. Настільки ж дивно як і коростенські машини у Івано-Франківську чи Рахові у 2016-2018 роках. І тут цілком ймовінрий подібний варіант обороту локомотивів, який останнім часом не має сталості - у Львові ковельчанам дали цей тепловоз, з Ковеля без зміни локомотива поїхав Коростень, по Коростеню вже інша бригада обігнавшись поїхала до Житомира, де кілька годин відпочивши, поїхала у зворотньому напрямку (і далі до Львова у зворотньому порядку).
Фото: 4839
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Взагалі нічого дивного в ефективному використанню тепловозів. Це давня фішка УЗ одним локомотивом покривати значну відстань, міняючи лише бригади. Це дійсно дієво і спрощує значно обслуговування, маневри, зміни.
Фото: 0
Якщо дата фото 1448/1464 по Рафалівці вірна, то цей варіант відпадає, значить якийсь із 2017/2024 (або інший, який був у ТЧ-7) поїхав на обслуговування/ремонт, а взамін дали цей. Але ідея одного тепловоза по маршруту цікава, якби ще не зміна напрямку по Коростеню.
Останні кілька років, з цим рейсом їздять локомотиви з Коростеня (одним локом весь тепловозний проміжок). Зміна тепловозів по Ковелю була десь у 2023 році (часто, 2ТЕ116 на ТЕ33АС). У період 2022-2023, Житомир - Коростень М62/секція 2ТЕ116, а Коростень - Львів -- ТЕ33АС з можливою зміною по Ковелю. Так пригадується.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр