+27
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Tihon4ik |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | IRoN.LoCo |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | lviv4ik |
[+] | DR_fan |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Markus1k |
[+] | LvivTrains |
[+] | Egor_079 |
[+] | shozapipec |
[+] | KREOZOT |
[+] | Lance |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Anton_7072 |
[+] | Andriy5294 |
[+] | RVR7250 |
[+] | truf1k |
Інформація про фото
Опубліковано: 08.03.2025 19:27
Переглядів: 205
Ліцензія: Copyright ©
ВЛ11М-085
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-9 Мукачево |
Мережевий №: | 12181202 / 12181210 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ВЛ11М, ВЛ11М5, ВЛ11М6 |
Завод: | Тбилисский электровозостроительный завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 01.1988 |
КР ЛЛРЗ 11.2017 р. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3200 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 10.2.0 (Android) |
Дата і час зйомки: | 01.03.2025 15:26:27 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 4.5 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 40 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 60 мм |
Детальніше |
Коментарі (15)
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
і шо, неможна тягнути ВЛ постійного на причепі?
3
Фото: 53 · Автор фото (публікації)
Цитата (sdtk4ik, 08.03.2025 20:35):
>Там же змінний струм?
вірно ,перевозили кудись
>Там же змінний струм?
вірно ,перевозили кудись
0
Фото: 121
Цитата (sdtk4ik, 08.03.2025 20:35):
>Там же змінний струм?
>
Це прикормка масонів, щоб надурювати людей.Струм один, все інше - вигадали.Катайтесь де завгодно, нічого не станеться.
>Там же змінний струм?
>
Це прикормка масонів, щоб надурювати людей.Струм один, все інше - вигадали.Катайтесь де завгодно, нічого не станеться.
1
Фото: 1
Цитата (Рудий Кіт, 08.03.2025 20:49):
>і шо, неможна тягнути ВЛ постійного на причепі?
Можна
Просто спитав,
>і шо, неможна тягнути ВЛ постійного на причепі?
Можна

Просто спитав,
3
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Просто питаєте очевидні речі 

4
Фото: 129
Сергію, користувач зовсім малий щоб знати такі очевидні речі)
1
Фото: 1
Так, мені 11 років, але це не означає, що мої думки чи слова менш важливі. Вік не визначає рівень знань, уміння мислити чи спілкуватися. Багато молодих людей досягають успіху завдяки своєму розуму, а не тільки через вік. Тому давайте розмовляти, без упереджень
**********
Повернусь до свого питання,спитав,бо бачу що вл11 їде з піднятим струмоприймачем, нащо?

**********
Повернусь до свого питання,спитав,бо бачу що вл11 їде з піднятим струмоприймачем, нащо?
5
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Да, точно занадто юний, і це не в обіду, але вік якраз ВИЗНАЧАЄ розум людини. адже розум людини розвивається з віком. Струмоприймач піднятий у ВЛ80Т, адже у ВЛ11 він чотириколінний, а у ВЛ80Т - двоколінний. А це в 11 років ще не знають, хоча можуть знати при бажанні
І іще
У ВЛ11 два полози на струмоприймачі, а у ВЛ80Т - один. Є інструкція, яка визначає що при виїзді на ділянки з іншим типом струму, крани на струмоприймачі повинні бути перекриті, тому піднятий струмоприймач на електровозі під іншим током - нонсенс.

І іще

2
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Цитата (sdtk4ik, 09.03.2025 12:07):
>Так, мені 11 років, але це не означає, що мої думки чи слова менш важливі.
Згоден, людина це людина в першу чергу.
Цитата (sdtk4ik, 09.03.2025 12:07):
>Вік не визначає рівень знань, уміння мислити чи спілкуватися
З першим не згоден, адже у 6, чи 8, чи навіть 11 років, чи навіть після ПТУ у 17 років, спілкуватися на одному рівні на технічну наприклад тему, з 30-річним наприклад нереально.
А от вміти мислити і спілкуватися можна навіть з дорослими і на їх рівні.
Цитата (sdtk4ik, 09.03.2025 12:07):
>Багато молодих людей досягають успіху завдяки своєму розуму, а не тільки через вік.
Тут по рівню знань питання в тому, що більшість сучасної молоді не бажають поглиблено вчитися (і тут зараз налетять на мене батони), але це так, адже тік-токи та гаджети забурили голови багатьом. А взяти книжку і почитати, що таке змінним струм, чи постійний, скільки форкамер у того чи іншого лока і нащо вони, що таке три жовтих, чи три красних, чи красний і білий, чи два зелених, чи жовтий з зеленим, чи шо таке дві зелені смуги що світяться, цікаво лише фану до кісткового мозку. А у нас зараз фанство зводиться до вилазки на перегін толпою, нехтуючи всима правилами поведінки на коліях, і клацання на мобілу аби як, одного поїзда всією толпою з точки в метр шириною. І тут же залити її у інсту поскоріше перед колегами. Я вибачаюсь правда перед всима що так виклав своє бачення, але це так і є. І вчитися ніхто не хоче, тільки плачуть у ТГ чого їхній шидевр не приняли.
>Так, мені 11 років, але це не означає, що мої думки чи слова менш важливі.
Згоден, людина це людина в першу чергу.
Цитата (sdtk4ik, 09.03.2025 12:07):
>Вік не визначає рівень знань, уміння мислити чи спілкуватися
З першим не згоден, адже у 6, чи 8, чи навіть 11 років, чи навіть після ПТУ у 17 років, спілкуватися на одному рівні на технічну наприклад тему, з 30-річним наприклад нереально.
А от вміти мислити і спілкуватися можна навіть з дорослими і на їх рівні.
Цитата (sdtk4ik, 09.03.2025 12:07):
>Багато молодих людей досягають успіху завдяки своєму розуму, а не тільки через вік.
Тут по рівню знань питання в тому, що більшість сучасної молоді не бажають поглиблено вчитися (і тут зараз налетять на мене батони), але це так, адже тік-токи та гаджети забурили голови багатьом. А взяти книжку і почитати, що таке змінним струм, чи постійний, скільки форкамер у того чи іншого лока і нащо вони, що таке три жовтих, чи три красних, чи красний і білий, чи два зелених, чи жовтий з зеленим, чи шо таке дві зелені смуги що світяться, цікаво лише фану до кісткового мозку. А у нас зараз фанство зводиться до вилазки на перегін толпою, нехтуючи всима правилами поведінки на коліях, і клацання на мобілу аби як, одного поїзда всією толпою з точки в метр шириною. І тут же залити її у інсту поскоріше перед колегами. Я вибачаюсь правда перед всима що так виклав своє бачення, але це так і є. І вчитися ніхто не хоче, тільки плачуть у ТГ чого їхній шидевр не приняли.
3
Фото: 1
Дякую, за відповіді
Приємно з вами спілкуватися,
)))
Приїжджайте до нас)

Приємно з вами спілкуватися,

Приїжджайте до нас)
2
Фото: 370
Хлопці, сподобались менваші коментарі, тому і я вирішив приєднатись В мої 69 зір вже не той і я тонкощів пантографа вже не розпізнаю. І виникло питання - чи може у ВЛ11 бути піднятий пантограф? При умові ящо виключений ГВ та і чи витримають ізолятори. І чи може таке бути використане для притирання графітових вставок. Бо на жаль, випадки путання машин по роду напруги були і із вагомими наслідкати. То електровоза спалять то приваряться до дроту
1
Фото: 788
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
На превью насправді виглядає як 11ка підняла задній)
1
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Інструкції порушують всі, тому все може бути. Але щоб підняти пантограф на неробочій машині, треба свідомо накачати повітря в циліндр струмоприймача, свідомо відкрити кран, і підняти. І при роскладі що локомотив постійного під змінкою, і навпаки, ніяких притирань вставок бути неможе, це не припустимо. Тому це свідоме порушення, а не випадкове натискання якоїсь кнопочки, це ланцюжок подій, які треба робити свідомо.
2
Фото: 370
Щодо підняття, то можна взяти атмосфери в другої машини. Привіт я років 20 додатковий 204 в Гречани, чую по РС, що волу під цей поїзд треба дух для підняття.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.