Україна / Фотолінії 6. перегін Мала Перещепинська - роз'їзд Собківка (164.1 - 170.2)
Україна, Полтавська областьперегін Мала Перещепинська - роз'їзд Собківка (закритий)
Ukraine, Poltava region
Перегін у процесі реконструкції. Зліва стара колія при однопутці, зправа нова непарна колія перегону, також в кадрі заново покладені колії до пісочного карє'ру, вже з Нових Санжар. Вдалині видно вхідний сигнал рзд. Собківка, переставлений на лівий бік від старої перегонної колії.
Автор: Алексей Краснов                   Дата: 02 липня 2010 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 31.01.2025 11:47
Переглядів: 42
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

6. перегін Мала Перещепинська - роз'їзд Собківка (164.1 - 170.2)

Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Полтава-Південна - Павлиш (Одес.РФ)
Мережевий №:Перегін одноколійний, 3 зн. АБ
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Перегін
Завод:Тепловозна тяга Україна / Фотолінії
Стан:Перегін подовжений
Побудований:1870
Списаний:2010
Примітка:В рамках електрифікації лінії Полтава - Кременчук, закрито роз'їзд Собківка, споруджено непарну колію перегону;
Мала Перещепинська - роз'їзд Собківка - одноколійний перегін довжиною 6.1 км., обладнаний тризначним автоблокуванням. Рух здійснювався теплотягою.
 
На перегоні зупиночні платформи та залізничні переїзди відсутні.
 
З самого початку будівництва у 1870 році, перегін був одноколійним. У 1934 році став до ладу роз'їзд Собківка, який отримав дві колії, і перегін розділився на два. Електрифікація лінії почалась з модернізації та будівництва другої непарної колії, а також заміни рейкошпальної решітки по парній колії тоді ще одноколійного перегону, а також заміни прохідних світлофорів. Роз'їзд Собківка ліквідували та розібрали, збудувавши другу зупиночну платформу по непарній колії перегону, а існуючу відремонтували. Також заново збудували колію до кар'єру локомотивного піску, вже з боку Нових Санжар, після чого ділянка перегону між Новими Санжарами та з.п. Собківка стала походити на триколійну. Перші поїзди ще під теплотягою, пішли новозбудованими коліями перегону восени 2010 року. Проте загалом рух не припинявся, як це було на Лозівській дільниці, лише обмежувався на певні години.
 
У серпні 2009 року почались підготовчі роботи по електрифікації дільниці. 28 жовтня 2010 року перший поїзд електротягою - ЕПЛ9Т-015 - пройшов збудованою ділянкою від Полтави до М. Перещепинської та назад. Дільниця під електротягою почала працювати. А вже 15 листопада 2011 року по ній пройшов перший поїзд електротягою - ЕПЛ9Т-015 відкрив рух електротягою на дільниці Мала Перещепинська - Кременчук.

Метадані EXIF

Виробник камери:OLYMPUS IMAGING CORP.
Модель камери:FE310,X840,C530
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS6 (Windows)
Дата і час зйомки:02.07.2010 12:53:11
Витримка:1/800 с
Діафрагма:3.3
Чутливість ISO:80
Фокусна відстань:6.2 мм
Детальніше

Коментарі (0)

Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр