Україна 2ТЭ116-1326
Україна, Полтавастанція Полтава-Південна
Ukraine, PoltavaPoltava-Pivdenna station
Автор: Алексей Краснов                   Дата: 22 квітня 2006 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 30.01.2025 09:35
Переглядів: 95
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2ТЭ116-1326

Дорога приписки:Придніпровська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-2 Кривий Ріг
Мережевий №:16835449 / 16835456
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ116
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции СРСР (СССР)
Стан:Неисправен
Побудований:1988
Примітка:ТЧ-1 Нижньодніпровськ-вузол

Метадані EXIF

Виробник камери:OLYMPUS IMAGING CORP.
Модель камери:D555Z,C315Z
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS6 (Windows)
Дата і час зйомки:22.04.2006 09:24:19
Витримка:1/200 с
Діафрагма:5
Чутливість ISO:64
Фокусна відстань:9.1 мм
Детальніше

Коментарі (11)

Локомотив із Придніпровської залізниці у Полтаві - зараз це незвично! А в тепловозні часи це була повсякденна практика чи теж щось рідкісне?
Фото: 4775
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Пологівські та НДВузловські локомотиви заїжали в основному з Красноградського напрямку, коли ще ТАМ рух був досить інтенсивний.
На Ингулец в том году при обмерзании линии заезжали николаевские 2ТЭ10.
А як вони туди потрапляли (навіщо)? На скільки пригадую, потреба в цьому могла бути у 2002-2003 роках, коли через зигзаг Полтава - Красноград - Дніпро пропускали навіть ПДСи. Але тут вже 2006.
Їхали найкоротшим шляхом із Дніпра в Полтаву. Свого часу на УЗ не було культу електрифікації і поїзди їхали найкоротшим шляхом, незважаючи на тип тяги. Але згодом - по мірі дорожчання дизпалива для УЗ - з'явився цей культ електрифікації і поїзди стали намотувати круги, щоб їхати виключно під електровозом, уникаючи неелектрифікованих ділянок. ІМХО.
Пане, все ж пік культу припав десь на 2012 рік, і почав згасати, суб'єктивно, з 2017. Сталося це, зокрема, і через здорожчання електроенергії для УЗ також. Тоді ж з'явилися нові внутрішні рейси через Суми, експреси на Херсон та пачки раховозів (у 2013 році 1 пара, останні роки -- до 8). Також можна згадати ще радикальніші зміни з 2021 − поява багатьох маршрутів дизель-потягів по електрифікованим лініям (Харків - Куп'янск 129 км, Львів - Тернопіль 141 км,...), що в нас час вже вважається буденним.
 
Та повертаючись до питання − це реально вони так їздили, зі зміною напрямку? То ж не транзитний шлях, чи експортний.
Цитата (Lonesome Crow, 30.01.2025 22:54):
>Свого часу на УЗ не було культу електрифікації
Хоч і був юнаком на той час, та застав епоху. Навіть встиг проїхатись на столичному експресі під теплотягою з Харкова.
Фото: 4775
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
постійно їздили, ще пам'ятаю написи номерів секцій на намєтєльніках збоку.
Цитата (sergius, 30.01.2025 23:19):
>...Також можна згадати ще радикальніші зміни з 2021 − поява багатьох маршрутів дизель-потягів по електрифікованим лініям (Харків - Куп'янск ...
 
А що за маршрути дизель-потягів між Харковом та Куп'янськом у 2021 році?! ПЕСИки з Харкова на Тополі та Радьківські Піски поїхали у 2006 році - https://gortransport.kharkov.ua/news/2998/ - але проїздили недовго. Наступна поява їх на цьому напрямку була в 2022 році, коли контактна мережа там уже була знищена.
З грудня 2021 був пущений рейс 885/886-887/888 Ворожба - Харків - Попасна складом ДПКр3-003 : https://www.village.com.ua/village/city/city-news/320321-v-ukrayini-zapuskayut-slobozhanskiy-ekspres-de-vin-bude-kursuvati
 
Навіть був написав трохи вражень
https://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125383.msg579937#msg579937
Фото: 340
Ше тут забули запущений у листопаді 2021 з моєї початкової ініціативи "Одеса - Ізмаїл", який аж до Акерману йшов дизелем під дротом
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр