+14
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | lviv4ik |
[+] | Technic |
[+] | KREOZOT |
[+] | VladislavCNik |
Інформація про фото
Опубліковано: 30.01.2025 00:28
Переглядів: 61
Ліцензія: Copyright ©
ВЛ11М-359
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-3 Мелітополь |
Мережевий №: | 12182788 / 12182796 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ВЛ11М, ВЛ11М5, ВЛ11М6 |
Завод: | Тбилисский электровозостроительный завод |
Стан: | 03.2013 — передано на іншу дорогудіючий |
Побудований: | 09.1990 |
КР ЛЛРЗ 05.2013 г. 2018-2020 аренда Львовская ЖД. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 400D DIGITAL |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS2 Windows |
Авторські права: | © HS 2024 |
Дата і час зйомки: | 24.08.2011 11:14:32 |
Витримка: | 1/800 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 50 мм |
Детальніше |
Коментарі (2)
Фото: 23
У стилі Віктора Борисовича поділюся своїми спогадами, навіяними цим фото.
Уперше я звернув увагу на це місце в травні 2006 року, коли їхав у відрядження в Енергодар. Мені воно так содобалося: вода з обох боків від залізниці. Одразу ж подумав: "От би сюди приїхати, погуляти тут! Як тут красиво: і водойма, і залізниця!". Але в 2006 році залізницю я майже не фотографував, тож із часом майже забув про своє бажання.
Проте через декілька років - коли придбав першу цифрову мильницю - захоплення залізницею отримало нове дихання. І коли під час чергового відрядження в Енергодарі один день - неділя - вийвився вихідним, я одразу ж поїхав у Василівку і прийшов на це місце, але було два "але". Перше - фотоапаратом я тільки вчився користуватися. І з'ясувалося, що коли на дисплеї побачиш бажану картинку, поїзд уже виїжджає за межі кадру. Іншими словами: я бачив на дисплеї те, що хотів, тиснув кнопку, а на фото бачив місце з'єднання локомотива з першим вагоном ((( Друге - я приїхав не у травні, а в лютому: стою на вітру, на 10-градусному морозі, закутаний у куртку (тільки ніс стирчить), злий, що фотографії не получаються. Чекаю на потяг із Запоріжжя, щоб був по сонцю, а потяг іде з півдня - проти сонця. Вітер такий, що я цей потяг навіть не чую. Випадково його помічаю в останній момент і ледь встигаю дістати фотоапарат. Про композицію, звісно, мова вже не йде. Але на згадку - фото згодиться - https://photos.google.com/share/AF1QipNi59hKPjGUXezbcFHVwwe0gCSUSu4zZWSZC9BgiNXk8NGrc1Miz4m8JISCikIW5Q/photo/AF1QipNrjdXHMqpfuqXpMR8FRASXREq4hPc2X7qOR6R3?key=N2xHcFpORkNrUS03RERwa2JIa0tGTUI5NUdxUUVR. Тепер залишається тільки згадувати свою першу залізничну подорож... І дивуватися, як із Енергодара (звідки фотографій не так багато) можна було приїхати фотографувати на один із найбільш популярних перегонів в Україні))
Уперше я звернув увагу на це місце в травні 2006 року, коли їхав у відрядження в Енергодар. Мені воно так содобалося: вода з обох боків від залізниці. Одразу ж подумав: "От би сюди приїхати, погуляти тут! Як тут красиво: і водойма, і залізниця!". Але в 2006 році залізницю я майже не фотографував, тож із часом майже забув про своє бажання.
Проте через декілька років - коли придбав першу цифрову мильницю - захоплення залізницею отримало нове дихання. І коли під час чергового відрядження в Енергодарі один день - неділя - вийвився вихідним, я одразу ж поїхав у Василівку і прийшов на це місце, але було два "але". Перше - фотоапаратом я тільки вчився користуватися. І з'ясувалося, що коли на дисплеї побачиш бажану картинку, поїзд уже виїжджає за межі кадру. Іншими словами: я бачив на дисплеї те, що хотів, тиснув кнопку, а на фото бачив місце з'єднання локомотива з першим вагоном ((( Друге - я приїхав не у травні, а в лютому: стою на вітру, на 10-градусному морозі, закутаний у куртку (тільки ніс стирчить), злий, що фотографії не получаються. Чекаю на потяг із Запоріжжя, щоб був по сонцю, а потяг іде з півдня - проти сонця. Вітер такий, що я цей потяг навіть не чую. Випадково його помічаю в останній момент і ледь встигаю дістати фотоапарат. Про композицію, звісно, мова вже не йде. Але на згадку - фото згодиться - https://photos.google.com/share/AF1QipNi59hKPjGUXezbcFHVwwe0gCSUSu4zZWSZC9BgiNXk8NGrc1Miz4m8JISCikIW5Q/photo/AF1QipNrjdXHMqpfuqXpMR8FRASXREq4hPc2X7qOR6R3?key=N2xHcFpORkNrUS03RERwa2JIa0tGTUI5NUdxUUVR. Тепер залишається тільки згадувати свою першу залізничну подорож... І дивуватися, як із Енергодара (звідки фотографій не так багато) можна було приїхати фотографувати на один із найбільш популярних перегонів в Україні))
3
Фото: 459 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Додам те, що ліворуч замок Попова, потяг був здвоєний - десь там на станції ВЛ8, та на фото видно дим з якогось КМБ
Взагалі завжди непогано відопочивали, знищували багато літрів пива та сарделек, а у червні коли ще вода не зеленіла, навіть купались
Взагалі завжди непогано відопочивали, знищували багато літрів пива та сарделек, а у червні коли ще вода не зеленіла, навіть купались
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.