New Year Cap Small
Україна ЧС7-103, ВЛ11М-085, ВЛ11М-129
Україна, Закарпатська областьстанція Воловець
Ukraine, Zakarpattya regionVolovetsʹ station
Поїзд №81/140 Київ/Кам'янець-Подільський - Ужгород
Автор: Рудий Кіт                   Дата: 12 січня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 15.01.2025 09:55
Переглядів: 142
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ВЛ11М-085

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-9 Мукачево
Мережевий №:12181202 / 12181210
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози постійного струму
Модель:ВЛ11М, ВЛ11М5, ВЛ11М6
Завод:Тбилисский электровозостроительный завод СРСР (СССР)
Стан:діючий (оновлено 01.2024)
Побудований:01.1988
КР ЛЛРЗ 11.2017 р.

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5100
Програмне забезпечення:Ver.1.00
Дата і час зйомки:12.01.2025 08:32:00
Витримка:1/160 с
Діафрагма:5.6
Чутливість ISO:640
Корекція експозиції:+4/6 EV
Фокусна відстань:62 мм
Еквівалентна фокусна відстань:93 мм
Детальніше

Коментарі (8)

103 помер на перевалі знову?
Тут же така ситуація: від Воловця до Лавочного і в зворотньому напрямку слідування подвійною тягою через великі підйоми. Не  всім поїздам, а тими що мають більше вагонів. Десь я вичитав витяг із інструкції, що бригада пасажирського на зазначених станціях пересідає у ведучий електровоз і керує. При відчепленні повертається на свою машину. Час на таку операцію 10 хвилин. чекаю ваших коментарів по даному дійству.
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
нє, подвійною приїхав, по Воловцю 085 отчепився, і далі 103-й пішов сам.
Сергію, дякую, зняв мої два вагони. Перевал ж проїхали на подвійну? Бо 81/82 солідний по довжині.
Цитата (ВікторБГол, 15.01.2025 13:25):
>Тут же така ситуація: від Воловця до Лавочного і в зворотньому напрямку слідування подвійною тягою через великі підйоми. Не  всім поїздам, а тими що мають більше вагонів. Десь я вичитав витяг із інструкції, що бригада пасажирського на зазначених станціях пересідає у ведучий електровоз і керує. При відчепленні повертається на свою машину. Час на таку операцію 10 хвилин. чекаю ваших коментарів по даному дійству.
Когда я был в командировке на львовской дороге то в таких случаях машинист пассажирского идёт в ведущий локомотив а помощник ведущего в ведомый,то есть в первом едут два машиниста а во втором два помощника, хоть у меня и прав управления на тот момент не было никто об этом даже не спросил, но в принципе делать толком ничего не надо было, вышел на ходовую позицию и все.
Антон, дякую за доповнення. Мене, як машиніста-пенсіонера така інфа дуже зацікавила. Практикувалось при роботі в мене, що мінялись помічниками на якийсь відрізок часу. А саме. До машиніста ведучого, а не обкатаного на дільниці ставили помічника відомого, який обкатаний на даній дільниці. А тут не зрозуміло такий розклад, два машиніста на ведучому та два помічника на відомому. І питання до Сергія: чи має право помічник без прав управляти машиною? Адже при моїй роботі помічник без прав мав право зупинити поїзд. В присутності ТЧМІ мав право керувати. Помічник із правами мав право довести поїзд до першого роздільного пункту. Чекаю інформацію. Дякую.
Фото: 4638 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Читаємо інструкцію 0106:
 
Помічник машиніста зобов'язаний:
- знати купу всього, іноді навіть більше за машиніста.
- при проходженні на заборонний сигнал світлофора, стоячи біля робочого місця машиніста, контролювати і періодично доповідати машиністу показання сигналу, положення контролера машиніста або органів управління тягою, величину тиску в гальмівній і живильній магістралях, встановлені швидкості на ділянці і швидкість прямування на заборонний сигнал світлофора. За відсутності дій з боку машиніста до зниження швидкості і зупинки перед заборонним сигналом самому вжити всі заходи до зупинки поїзда, не допускаючи при цьому проїзду заборонного сигналу світлофора;
- при раптовій втраті машиністом здатності керувати локомотивом, зупинити поїзд, закріпити його в установленому порядку від самовільного виходу, передати по радіозв'язку повідомлення про це поїздному диспетчеру, черговим по станціях, що обмежують перегін, машиністам всіх поїздів, що знаходяться на даній ділянці.
 
Тут не сказано, нада для цього права чи нє, та й по всьому єдина дія помічника при обмороку машиніста або ще чомусь це зупинка некерованого чермета. Навіть самий дублений помічник знає де кран машиніста, і що його треба до кінця перевести щоб зупинити потяг.
 
А так чисто доповнення, що помічник з правами може довезти поїзд до найближчої станції якщо машиністу погано зі здоров'ям. Хоча знову ж якщо не дублений то можна довезти і без прав, життя машиніста може на хвилини йти, і точно вартісніше того, що тебе дрюкнуть за їзду без прав.
Сергію, дякую. Є такі помічники без прав, що на рівні машиніста можуть провести потяг по дільниці. Але, якщо провести так звану риску, то якщо помічник доведе поїзд до кінця при погіршенні стану машиніста, то його депо не буде карати при графіковому прибутті. Так само як ти поїхав без прав, документів. Але якщо не взяв мобільний то при поломці тебе покарають.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр