+45
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Чернівецький ЖДфан |
[+] | Nekit_223 |
[+] | thizztle |
[+] | škoda_130 |
[+] | Lubitel_Ukrzal |
[+] | Юрко |
[+] | lensert |
[+] | ВікторБГол |
[+] | baton |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | kytra1n |
[+] | Vlados |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Сашко |
[+] | lviv4ik |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | mikolalex |
[+] | Sloger6no |
[+] | Enot |
[+] | aresboyyy |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Egor_079 |
[+] | shozapipec |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | qwerty |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Crazy-Angel |
[+] | iL19ya |
[+] | zalpics |
[+] | Lance |
[+] | Коалла |
[+] | spott.bg |
[+] | siqizein |
[+] | Дальнобойщик |
[+] | vodis |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Andriy5294 |
Інформація про фото
Опубліковано: 26.12.2024 09:15
Переглядів: 299
Ліцензія: Copyright ©
ЧС2-586
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-1 Львів-Захід |
Мережевий №: | 11011368 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ЧС2 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) |
Стан: | діючий (оновлено 11.2024) |
Заводський тип: | 53E4 |
Заводський №: | 5323 |
Побудований: | 01.03.1966 |
КР-2 ЗЕРЗ 11.08.1995 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 600D |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 10.1.0 (Android) |
Дата і час зйомки: | 22.12.2024 09:34:45 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 55 мм |
Детальніше |
Коментарі (7)
Фото: 364
Може було ще на двох проїхати? Чи проблеми із мережею?
2
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
просто зміна ділянки дроту, видно що від одного дроту полоз відривається, а до іншого торкається, от і відбулась так би мовити іскра. Це я вже так, по простому.
4
Фото: 364
Сергію, я написав так, бо Саша Красиля якийсь раз мені відповів, що машиніст повинен знати про токознімання детально. Бо це важливо при приведення в рух. Знаю, що постійникам треба починати рухатись на двох по інструкції На цьому ж фото, я бачу, що прослідував станцію і набрався, тому і така іскра. Та і плюс твоя версія.
1
Фото: 146
Та це паморозь, звичайна справа коли волого та мінус на вулиці.
3
Фото: 364
Вадим, згоден. Тут момент, а не віде. В мене склалось враження, що на постійному струмі дуга більш синя. Ну і звісно більш насичена.
1
Фото: 93 · Автор фото (публікації)
Lance правий, бо пантограф безперервно іскрив
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.