Україна 2М62-1157
Україна, Рівнестанція Рівне
Ukraine, RivneRivne station
Автор: zalpics                   Дата: 15 грудня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 16.12.2024 06:58
Переглядів: 349

Постійне посилання

2М62-1157

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-5 Тернопіль
Мережевий №:16796567 / 16796575
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2М62
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции СРСР (СССР)
Стан:не працює (оновлено 01.2024)
Побудований:24.06.1986
Номер перебитий (інтервал 0625-0637)
Підмінений тепловозом 2М62-0640

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D90
Програмне забезпечення:Ver.1.00
Дата і час зйомки:15.12.2024 12:56:57
Витримка:1/500 с
Діафрагма:5.6
Чутливість ISO:400
Фокусна відстань:92 мм
Еквівалентна фокусна відстань:138 мм
Детальніше

Коментарі (5)

Це вже занадто таке зберігання - сприяння розукомплектації. Але, на жаль, і Києву таке було на початку 90х. Біля платфлрми Протасві Яр стояла колона ЧС8. Робота сильно впала, машини виявились незадіяними. Потім нам на заняттяз в техшколі викладачі розповідали про розукомплектацію машин.
Фото: 7496
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Мій дідусь в радянські часи працював на базі запасу локомотивів при депо Попасна. Він розповідав, що вони при прийманні локомотивів на базу повністю робили перевірку на повну комплектність і роботоздатність локомотивів. Якщо десь чогось не вистачало, локомотиви відправлялись назад у депо до укомплектації. І щоб хтось приходив і щось знімав - такого бути не могло. Усе було повинно бути в робочому стані, що беруть локомотив з бази, заливають ПММ, проводять ТО і в дорогу. Вже після розвалу СРСР на бази запасу звозили фактично сміття, а принцип "прийшов слюсар, зняв потрібну запчастину і пішов собі" було нормою. Зараз усі ці зберігання, навіть евакуйованої техніки, відбувається теж саме так.
Фото: 0
Брехня!
Не може рухмий склад бути на базі в робочому стані.
Наприклад, норми та інструкції вимагають знімати прилади безпеки при відстою.
Фото: 995
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
>Брехня!
> Не може рухмий склад бути на базі в робочому стані.
Як що судити по відношенню до МВРС у РПЧ Харків - то так і є. Зламали, розграбували на запчастини - і на Мож. Якщо не спалили в трупному ряду (списавши нібито на бомжів), аби приховати власні злочини.
 
>Наприклад, норми та інструкції вимагають знімати прилади безпеки при відстою.
Що не означає неробочій стан. Як я розумію, при працездатності всіх систем, ці прилади встановлюються знов під час ТО після розконсервації. Приклад - сезонна консервація ЧСів на б/з Чаплине.
 
Але ж на УЗ б/з перетворилися переважно на сховища металобрухту. Який там відстоює в кращому випадку чергу на КРП, в гіршому час до порізки.
Це дійсно так (судячти по стану "законсервованих"тепловозів в ТЧ-5 Тернопіль і його "припака" ТД Чортків). По документах усі локомотиви ніби "законсервовані", а насправді там немає жодної цілої робочої деталі. На рахунок ТД Чортків я писати не буду, там усі в знають ситуацію з їхнім керівництвом і яким чином вони отримують кращу техніку яка в скорому часі приходить в неробочий стан і на кого усе списується.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр