+29
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Чернівецький ЖДфан |
[+] | Tihon4ik |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | lensert |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Instructor |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Сашко |
[+] | Олександр |
[+] | Sloger6no |
[+] | Lubasya |
[+] | Markus1k |
[+] | Egor_079 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | Demeter |
[+] | bodya3504 |
[+] | vodis |
[+] | Dimonch1k |
2М62-1157
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-5 Тернопіль |
Мережевий №: | 16796567 / 16796575 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2М62 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции ![]() |
Стан: | не працює (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 24.06.1986 |
Номер перебитий (інтервал 0625-0637) Підмінений тепловозом 2М62-0640 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D90 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 15.12.2024 12:56:57 |
Витримка: | 1/500 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 92 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 138 мм |
Детальніше |
Коментарі (5)
Фото: 370
Це вже занадто таке зберігання - сприяння розукомплектації. Але, на жаль, і Києву таке було на початку 90х. Біля платфлрми Протасві Яр стояла колона ЧС8. Робота сильно впала, машини виявились незадіяними. Потім нам на заняттяз в техшколі викладачі розповідали про розукомплектацію машин.
0
Фото: 7496
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Мій дідусь в радянські часи працював на базі запасу локомотивів при депо Попасна. Він розповідав, що вони при прийманні локомотивів на базу повністю робили перевірку на повну комплектність і роботоздатність локомотивів. Якщо десь чогось не вистачало, локомотиви відправлялись назад у депо до укомплектації. І щоб хтось приходив і щось знімав - такого бути не могло. Усе було повинно бути в робочому стані, що беруть локомотив з бази, заливають ПММ, проводять ТО і в дорогу. Вже після розвалу СРСР на бази запасу звозили фактично сміття, а принцип "прийшов слюсар, зняв потрібну запчастину і пішов собі" було нормою. Зараз усі ці зберігання, навіть евакуйованої техніки, відбувається теж саме так.
3
Фото: 0
Брехня!
Не може рухмий склад бути на базі в робочому стані.
Наприклад, норми та інструкції вимагають знімати прилади безпеки при відстою.
Не може рухмий склад бути на базі в робочому стані.
Наприклад, норми та інструкції вимагають знімати прилади безпеки при відстою.
0
Фото: 995
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
>Брехня!
> Не може рухмий склад бути на базі в робочому стані.
Як що судити по відношенню до МВРС у РПЧ Харків - то так і є. Зламали, розграбували на запчастини - і на Мож. Якщо не спалили в трупному ряду (списавши нібито на бомжів), аби приховати власні злочини.
>Наприклад, норми та інструкції вимагають знімати прилади безпеки при відстою.
Що не означає неробочій стан. Як я розумію, при працездатності всіх систем, ці прилади встановлюються знов під час ТО після розконсервації. Приклад - сезонна консервація ЧСів на б/з Чаплине.
Але ж на УЗ б/з перетворилися переважно на сховища металобрухту. Який там відстоює в кращому випадку чергу на КРП, в гіршому час до порізки.
> Не може рухмий склад бути на базі в робочому стані.
Як що судити по відношенню до МВРС у РПЧ Харків - то так і є. Зламали, розграбували на запчастини - і на Мож. Якщо не спалили в трупному ряду (списавши нібито на бомжів), аби приховати власні злочини.
>Наприклад, норми та інструкції вимагають знімати прилади безпеки при відстою.
Що не означає неробочій стан. Як я розумію, при працездатності всіх систем, ці прилади встановлюються знов під час ТО після розконсервації. Приклад - сезонна консервація ЧСів на б/з Чаплине.
Але ж на УЗ б/з перетворилися переважно на сховища металобрухту. Який там відстоює в кращому випадку чергу на КРП, в гіршому час до порізки.
2
Фото: 16
Це дійсно так (судячти по стану "законсервованих"тепловозів в ТЧ-5 Тернопіль і його "припака" ТД Чортків). По документах усі локомотиви ніби "законсервовані", а насправді там немає жодної цілої робочої деталі. На рахунок ТД Чортків я писати не буду, там усі в знають ситуацію з їхнім керівництвом і яким чином вони отримують кращу техніку яка в скорому часі приходить в неробочий стан і на кого усе списується.
4
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.