Рейтинг: +10
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Maks |
[+] | LRT |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | tech_noir |
[+] | Lance |
[+] | bodya3504 |
Інформація про фото
Опубліковано: 21.11.2024 11:23
Переглядів: 37
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ВЛ8М-524
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-3 Мелітополь |
Мережевий №: | 12242905 / 12242913 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ВЛ8, ВЛ8М |
Завод: | Тбилисский электровозостроительный завод |
Стан: | 03.2022 — перенумерован/передан в пределах дорогидействующий (оновлено 13.02.2024) |
Побудований: | 1962 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D7000 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS2 Windows |
Авторські права: | © HS 2024 |
Дата і час зйомки: | 08.07.2017 12:55:31 |
Витримка: | 1/1250 с |
Діафрагма: | 3.5 |
Чутливість ISO: | 200 |
Корекція експозиції: | –2/6 EV |
Фокусна відстань: | 135 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 202 мм |
Детальніше |
Коментарі (5)
Фото: 281 · Автор фото
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Юпітер-37 дещо вивертає кольори
0
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Як на мене кольори як раз ближче до реальних, ніж "неонові" у сучасних. В нього (Ю-37) вони більш м'які.
0
Фото: 281 · Автор фото
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Насправді знимая у РАВ можна забезпечити будь-який результат, але це скло дуже застаріле для цифри. Як й вся плівочна серія Ніккорів із "відкруткою". Хоча у цьому дещо є родзинка)
0
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (Gers, 21.11.2024 12:29):
>але це скло дуже застаріле для цифри. Як й вся плівочна серія Ніккорів із "відкруткою"
Ну в мене з фіксів ось цей зоопарк.
Індустар 50-2 (50 / f3.5), Helios 44-2 (58 / f2), Exaktar (135 / f2.8)
Єдине - Геліос помітно жовтить, а Екзактар при f2.8 милить (майже буквально).
Я б не сказав, що фікси радянського періоду застарілі з точки зору використання (а не року виготовлення). Так, специфічні та потребують більшої уваги при використанні та постобробки, але іноді можуть дати фору й актуальним об'єктивам. Наприклад у ремонтопридатності, бо досить прості конструктивно. Також особисто мені в них більше подобається передача кольорів та загальна "картинка". У нових об'єктивів більш "пласка" та "штучна" фотографія виходить, навіть на тих самих налаштуваннях. Але це моє враження і воно суб'єктивне.
Цитата (Gers, 21.11.2024 12:29):
>Хоча у цьому дещо є родзинка
Повністю згоден.
>але це скло дуже застаріле для цифри. Як й вся плівочна серія Ніккорів із "відкруткою"
Ну в мене з фіксів ось цей зоопарк.
Індустар 50-2 (50 / f3.5), Helios 44-2 (58 / f2), Exaktar (135 / f2.8)
Єдине - Геліос помітно жовтить, а Екзактар при f2.8 милить (майже буквально).
Я б не сказав, що фікси радянського періоду застарілі з точки зору використання (а не року виготовлення). Так, специфічні та потребують більшої уваги при використанні та постобробки, але іноді можуть дати фору й актуальним об'єктивам. Наприклад у ремонтопридатності, бо досить прості конструктивно. Також особисто мені в них більше подобається передача кольорів та загальна "картинка". У нових об'єктивів більш "пласка" та "штучна" фотографія виходить, навіть на тих самих налаштуваннях. Але це моє враження і воно суб'єктивне.
Цитата (Gers, 21.11.2024 12:29):
>Хоча у цьому дещо є родзинка
Повністю згоден.
1
Фото: 281 · Автор фото
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Простота дозволяє вийти із води та вогню) Я пирнув у солону воду разом із своїм Canon та Юпітером-11 - Сапог відправився на помійку а Юпітер розкрутив та протер лінзи )
Із всіх мануалів радянської епохи що тестив тількі ТАИР-11А залишив би собі, й то його кольоропередачу треба фіксити у РАВ-редакторах, але все це не для дінамічних сцен.
Із всіх мануалів радянської епохи що тестив тількі ТАИР-11А залишив би собі, й то його кольоропередачу треба фіксити у РАВ-редакторах, але все це не для дінамічних сцен.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.