Рейтинг: +16
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Dena |
[+] | Tihon4ik |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | Сашко |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | lviv4ik |
[+] | Lubasya |
[+] | Romikkek |
[+] | bodya3504 |
Інформація про фото
Опубліковано: 12.10.2024 23:19
Переглядів: 129
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ВЛ8М-354
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-1 Нижньодніпровськ-Вузол |
Мережевий №: | 12241626 / 12241634 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ВЛ8, ВЛ8М |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод |
Стан: | действующий (оновлено 13.02.2024) |
Побудований: | 02.1961 |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Lightroom Classic 9.1 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 09.10.2024 12:56:56 |
Детальніше |
Коментарі (11)
Фото: 239
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
У чому відмінність? https://railgallery.pp.ua/view/137935/
1
Фото: 946
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
В ракурсі.
2
Фото: 26 · Автор фото
У чому відмінність?
Для дедушки В.Ленина8 несколько ракурсов одним кадром сделать и опубликовать не является критичным, ибо краснокнижные. А шлак по типу Тбилисских ВЛ11м6 даже и в одном ракурсе фоткать не охота, они уродливы.
Для дедушки В.Ленина8 несколько ракурсов одним кадром сделать и опубликовать не является критичным, ибо краснокнижные. А шлак по типу Тбилисских ВЛ11м6 даже и в одном ракурсе фоткать не охота, они уродливы.
-2
Фото: 200
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Не згоден.
ВЛ8 (Вантажний Локомотив) дуже багато, та й їм час вже бути десь на металобрухті, або музеях. Багатьом вже були 70 років.
Часто їзду під ними на поїзді, це жах.
ВЛ8 (Вантажний Локомотив) дуже багато, та й їм час вже бути десь на металобрухті, або музеях. Багатьом вже були 70 років.
Часто їзду під ними на поїзді, це жах.
1
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
>вже були 70 років.
Може ти хотів сказати 60 років? Бо навіть найстарший серійний (1956 року випуску) буде на 2 роки молодше 70-ти, якщо рахувати роки.
Може ти хотів сказати 60 років? Бо навіть найстарший серійний (1956 року випуску) буде на 2 роки молодше 70-ти, якщо рахувати роки.
1
Фото: 239
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Цитата (Lonely Shadow, 13.10.2024 12:50):
>У чому відмінність?
> Для дедушки В.Ленина8 несколько ракурсов одним кадром сделать и опубликовать не является критичным, ибо краснокнижные. А шлак по типу Тбилисских ВЛ11м6 даже и в одном ракурсе фоткать не охота, они уродливы.
Не факт, що ВЛ11М6 ще переживуть ВЛ8)
Вибачте, але у Вас просто серійна зйомка. Ракурси відрізнялись би хоча б кутом або фокусним
>У чому відмінність?
> Для дедушки В.Ленина8 несколько ракурсов одним кадром сделать и опубликовать не является критичным, ибо краснокнижные. А шлак по типу Тбилисских ВЛ11м6 даже и в одном ракурсе фоткать не охота, они уродливы.
Не факт, що ВЛ11М6 ще переживуть ВЛ8)
Вибачте, але у Вас просто серійна зйомка. Ракурси відрізнялись би хоча б кутом або фокусним
0
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Ну... технічно - вони відрізняються. На цьому фото ракурс морда+бік, а на цьому (https://railgallery.pp.ua/view/137935/) - "тупоморда".
1
Фото: 0
Шлак типа Вылы8 ещё кому-то интересен ?)) даже недостроенный М6 выглядел куда красивее этой ошибки локомотивостроения
-2
Фото: 239
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Мені цікавий цей "шлак" ВЛ8 з точки зору історії, приписки, міграції та перебивок.
Припускаю, якщо б це була помилка, воно б вимерло ще у 60-70х як наприклад ТГ102.
Так чи інакше, дуже морально застаріла техніка, але левова частина потоку на ДОН та ПРИДН на протязі десятиріч завдяки саме їй
Припускаю, якщо б це була помилка, воно б вимерло ще у 60-70х як наприклад ТГ102.
Так чи інакше, дуже морально застаріла техніка, але левова частина потоку на ДОН та ПРИДН на протязі десятиріч завдяки саме їй
2
Фото: 0
Цитата (Gers, 13.10.2024 20:53):
>Цитата (Lonely Shadow, 13.10.2024 12:50):
>>У чому відмінність?
>> Для дедушки В.Ленина8 несколько ракурсов одним кадром сделать и опубликовать не является критичным, ибо краснокнижные. А шлак по типу Тбилисских ВЛ11м6 даже и в одном ракурсе фоткать не охота, они уродливы.
> Не факт, що ВЛ11М6 ще переживуть ВЛ8)
> Вибачте, але у Вас просто серійна зйомка. Ракурси відрізнялись би хоча б кутом або фокусним
Переживут ещё и как , как и обычные 11
>Цитата (Lonely Shadow, 13.10.2024 12:50):
>>У чому відмінність?
>> Для дедушки В.Ленина8 несколько ракурсов одним кадром сделать и опубликовать не является критичным, ибо краснокнижные. А шлак по типу Тбилисских ВЛ11м6 даже и в одном ракурсе фоткать не охота, они уродливы.
> Не факт, що ВЛ11М6 ще переживуть ВЛ8)
> Вибачте, але у Вас просто серійна зйомка. Ракурси відрізнялись би хоча б кутом або фокусним
Переживут ещё и как , как и обычные 11
0
Фото: 4433
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
вже колись балакали, сіли у заплакали, але панове, на фото ще станція, не перегін
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.