New Year Cap Small
Україна ВЛ8М-354
Україна, Дніпропетровська областьстанція Кам'янське-Пасажирське (до 23.03.2017 р. станція Дніпродзержинськ-Пасажирський)
Ukraine, Dnipropetrovsk regionKam'yansʹke-Pasazhyrsʹke station (until 23.03.2017 Dniprodzerzhyns'k-Pasazhyrs'kyi)
Автор: Lonely Shadow                   Дата: 09 жовтня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 12.10.2024 22:19
Переглядів: 173
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ВЛ8М-354

Дорога приписки:Придніпровська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-1 Нижньодніпровськ-Вузол
Мережевий №:12241626 / 12241634
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози постійного струму
Модель:ВЛ8, ВЛ8М
Завод:Новочеркасский электровозостроительный завод СРСР (СССР)
Стан:діючий (оновлено 13.02.2024)
Побудований:02.1961

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Lightroom Classic 9.1 (Windows)
Дата і час зйомки:09.10.2024 12:56:56
Детальніше

Коментарі (11)

Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
У чому відмінність? https://railgallery.pp.ua/view/137935/
Фото: 988
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
В ракурсі.
Фото: 31 · Автор фото (публікації)
У чому відмінність?
Для дедушки В.Ленина8 несколько ракурсов одним кадром сделать и опубликовать не является критичным, ибо краснокнижные. А шлак по типу Тбилисских ВЛ11м6 даже и в одном ракурсе фоткать не охота, они уродливы.
Фото: 241
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Не згоден.
ВЛ8 (Вантажний Локомотив) дуже багато, та й їм час вже бути десь на металобрухті, або музеях. Багатьом вже були 70 років.
Часто їзду під ними на поїзді, це жах.
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
>вже були 70 років.
Може ти хотів сказати 60 років? Бо навіть найстарший серійний (1956 року випуску) буде на 2 роки молодше 70-ти, якщо рахувати роки.
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (Lonely Shadow, 13.10.2024 12:50):
>У чому відмінність?
> Для дедушки В.Ленина8 несколько ракурсов одним кадром сделать и опубликовать не является критичным, ибо краснокнижные. А шлак по типу Тбилисских ВЛ11м6 даже и в одном ракурсе фоткать не охота, они уродливы.
Не факт, що ВЛ11М6 ще переживуть ВЛ8)
Вибачте, але у Вас просто серійна зйомка. Ракурси відрізнялись би хоча б кутом або фокусним
Фото: 23
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Ну... технічно - вони відрізняються. На цьому фото ракурс морда+бік, а на цьому (https://railgallery.pp.ua/view/137935/) - "тупоморда".
Шлак типа Вылы8 ещё кому-то интересен ?)) даже недостроенный М6 выглядел куда красивее этой ошибки локомотивостроения
Фото: 412
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Мені цікавий цей "шлак" ВЛ8 з точки зору історії, приписки, міграції та перебивок.
Припускаю, якщо б це була помилка, воно б вимерло ще у 60-70х як наприклад ТГ102.
Так чи інакше, дуже морально застаріла техніка, але левова частина потоку на ДОН та ПРИДН на протязі десятиріч завдяки саме їй
Цитата (Gers, 13.10.2024 20:53):
>Цитата (Lonely Shadow, 13.10.2024 12:50):
>>У чому відмінність?
>> Для дедушки В.Ленина8 несколько ракурсов одним кадром сделать и опубликовать не является критичным, ибо краснокнижные. А шлак по типу Тбилисских ВЛ11м6 даже и в одном ракурсе фоткать не охота, они уродливы.
> Не факт, що ВЛ11М6 ще переживуть ВЛ8)
> Вибачте, але у Вас просто серійна зйомка. Ракурси відрізнялись би хоча б кутом або фокусним
 
Переживут ещё и как , как и обычные 11
Фото: 4638
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
вже колись балакали, сіли у заплакали, але панове, на фото ще станція, не перегін Well
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр