+27
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Валерій Русін |
[+] | Nekit_223 |
[+] | thizztle |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | baton |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | ML506 |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | lviv4ik |
[+] | Nevertheless |
[+] | mikolalex |
[+] | Sloger6no |
[+] | undefined23 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | ziu_one_love |
[+] | Vitalii_Ts |
[+] | Lance |
[+] | Gen4ik |
Інформація про фото
Опубліковано: 05.10.2024 12:21
Переглядів: 144
Ліцензія: Copyright ©
ЭР1-231
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-3 Запоріжжя |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭР1 |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | списаний (оновлено 06.2021) |
Побудований: | 02.1962 |
Списаний: | 06.2021 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 400D DIGITAL |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS2 Windows |
Авторські права: | © HS 2024 |
Дата і час зйомки: | 23.10.2011 13:35:13 |
Витримка: | 1/800 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 200 |
Корекція експозиції: | +1/3 EV |
Фокусна відстань: | 50 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 336
А якщо підніметься рівень води? І залізниця побудована на косі?
1
Фото: 23
Це водосховище було - рівень води можна було регулювати.
3
Фото: 412 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Залізниця була задовго до заповнення водосховища. Це Дніпровські плавні, тому щовесни вода траплялось, що доходила до насипу. Але ризик підмиву та руйновання залізниці був присутній завжди на деяких ділянках: https://prnt.sc/SuETdRipUUBT
3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.