Рейтинг: +22
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Валерій Русін |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Railway_Hamster |
[+] | ВікторБГол |
[+] | MEYSHOR |
[+] | Instructor |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | lviv4ik |
[+] | Sloger6no |
[+] | Fotograf_pantografa_ua |
[+] | qwerty |
[+] | Eh0rCh1k |
[+] | ВСароян |
[+] | ziu_one_love |
[+] | Davchech |
[+] | The-end |
Інформація про фото
Опубліковано: 21.09.2024 17:06
Переглядів: 164
Ліцензія: Общественное достояние
Постійне посилання
ЧС2-474
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-3 Мелітополь |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ЧС2 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) |
Стан: | списаний |
Заводський тип: | 53E3 |
Заводський №: | 5161 |
Побудований: | 1965 |
Списаний: | 28.12.1990 |
Утилізований: | 12.1990 |
Приписка до депо та експлуатація: З заводу надійшов у депо Ленінград-Московський. У 1975 р. передано до депо ТЧ-8 Дніпро У 1978 р. передано до депо ТЧ-3 Мелітополь 28.12.1990 р. підписано акт про списання. Історична та додаткова інформація: 22 грудня 1990 р. електромеханік СЦБ станції Єльникове Південної зал. С. В. Фірсов, виявивши несправність у стрілочній секції, зашунтував перемичкою типу "крокодил" контакти колійного реле ПР-4. На пульті ДСП спалахнула неправильна сигналізація. При прийомі вантажного поїзда № 3062 (електровоз ВЛ11-524, 57 вагонів) на бічний шлях ДСП Д. І. Труфанов, не впевнившись у звільненні горловини, перевів стрілку під вагоном, що рухається (цистерна з ізопентановою фракцією) на головний шлях. Передній візок пішов бічним шляхом, а задній виявився на головному. О 21:18 на швидкості 90 км/год в цистерну врізається пасажирський поїзд № 22 Кисловодськ — Ленінград (електровоз ЧС2-474, ТЧ-3 Мелітополь), а через 18 хвилин у завал і пожежу, що утворилася, на швидкості 42 км/год врізається пасажирський поїзд № 237 Москва - Новоросійськ (електровоз ЧС2-672, ТЧ-2 Жовтень). Внаслідок катастрофи і пожежі загинули за офіційними даними 12 осіб, за неофіційними — 48. Загинула на місці локомотивна бригада депо Жовтень (ЧС2-474), серйозні каліцтва отримала локомотивна бригада поїзда № 237, яка встигла вистрибнути з електровоза. Збитки: виключено 2 електровози ЧС2, 17 пасажирських вагонів (3 згоріли фактично вщент), 6 вантажних вагонів, зруйновано 600 метрів колії, 12 опор КС, пошкоджено вогнем будівлю вокзалу та прилеглу лісосмугу Перерва в русі склала понад 60,5 годин (в обох напрямках). Електровоз розрізаний у брухт на місці. |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 7.0 |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 0
В депо Харкiв-Головне е пам*ятний знак цiй катастрофi та був iменний електровоз бригади ЧС2-571 пам*яти машинiста Н.Д.Герасимова та помiчника С.А.Сергеева
6
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Бачив те, що на фото власними очима. Невдовзі після катастрофи, коли почали пропускати пасажирські, проїжджав повз місце аварії. Я тоді ще малий був, але видовище вагонів та електровозу, лежачих на боку, запам'ятав.
6
Фото: 0
це перефото з журнала Локомотив або ЕТТ за 92-й рік
-1
Фото: 0
чекаю свої негативні оцінки далі... Бо в мене на двадцятирічний стаж
-3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.