Україна ЧС2-474
РРФСР, Білгородська областьстанція Єльнікове
РСФСР, Белгородская областьстанция Ельниково
RSFSR, Belgorod regionElnikovo station
Фото із журналу "Залізничний транспорт" №3 за 1992 р.
Прислав LRT                   Дата: 22 грудня 1990 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 21.09.2024 17:06
Переглядів: 131
Ліцензія: Общественное достояние

Постійне посилання

ЧС2-474

Дорога приписки:Придніпровська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-3 Мелітополь
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози постійного струму
Модель:ЧС2
Завод:Škoda (Škoda Holding a. s.) Česko
Стан:списан
Заводський тип:53E3
Заводський №:5161
Побудований:1965
Списаний:28.12.1990
Утилізований:12.1990
Приписка до депо та експлуатація:
З заводу надійшов у депо Ленінград-Московський.
У 1975 р. передано до депо ТЧ-8 Дніпро
У 1978 р. передано до депо ТЧ-3 Мелітополь
28.12.1990 р. підписано акт про списання.
 
Історична та додаткова інформація:
22 грудня 1990 р. електромеханік СЦБ станції Єльникове Південної зал. С. В. Фірсов, виявивши несправність у стрілочній секції, зашунтував перемичкою типу "крокодил" контакти колійного реле ПР-4. На пульті ДСП спалахнула неправильна сигналізація.
При прийомі вантажного поїзда № 3062 (електровоз ВЛ11-524, 57 вагонів) на бічний шлях ДСП Д. І. Труфанов, не впевнившись у звільненні горловини, перевів стрілку під вагоном, що рухається (цистерна з ізопентановою фракцією) на головний шлях. Передній візок пішов бічним шляхом, а задній виявився на головному.
О 21:18 на швидкості 90 км/год в цистерну врізається пасажирський поїзд № 22 Кисловодськ — Ленінград (електровоз ЧС2-474, ТЧ-3 Мелітополь), а через 18 хвилин у завал і пожежу, що утворилася, на швидкості 42 км/год врізається пасажирський поїзд № 237 Москва - Новоросійськ (електровоз ЧС2-672, ТЧ-2 Жовтень).
Внаслідок катастрофи і пожежі загинули за офіційними даними 12 осіб, за неофіційними — 48.
Загинула на місці локомотивна бригада депо Жовтень (ЧС2-474), серйозні каліцтва отримала локомотивна бригада поїзда № 237, яка встигла вистрибнути з електровоза.
Збитки: виключено 2 електровози ЧС2, 17 пасажирських вагонів (3 згоріли фактично вщент), 6 вантажних вагонів, зруйновано 600 метрів колії, 12 опор КС, пошкоджено вогнем будівлю вокзалу та прилеглу лісосмугу
Перерва в русі склала понад 60,5 годин (в обох напрямках).
Електровоз розрізаний у брухт на місці.

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:Adobe Photoshop 7.0
Детальніше

Коментарі (4)

В депо Харкiв-Головне е пам*ятний знак цiй катастрофi та був iменний електровоз бригади ЧС2-571 пам*яти машинiста Н.Д.Герасимова та помiчника С.А.Сергеева
Фото: 874
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Бачив те, що на фото власними очима. Невдовзі після катастрофи, коли почали пропускати пасажирські, проїжджав повз місце аварії. Я тоді ще малий був, але видовище вагонів та електровозу, лежачих на боку, запам'ятав.
це перефото з журнала Локомотив або ЕТТ за 92-й рік
чекаю свої негативні оцінки далі... Бо в мене на двадцятирічний стаж
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр