Україна 2М62-1114А, ДПЛ1-004
Україна, Івано-Франківська областьстанція Делятин
Ukraine, Ivano-Frankivs'k region
Автор: Nikolya_UA                   Дата: 10 червня 2021 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 14.09.2024 20:50
Переглядів: 65
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2М62-1114А

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-4 Коломия
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2М62
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции 
Стан:08.2024 — передан на другую дорогудействующий (оновлено 01.2024)
Заводський №:5577
Побудований:21.01.1986
Примітка:ДПЛ1-002

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Детальніше

Коментарі (11)

Цікаво, коли у Делятині закрили депо
Фото: 365 · Автор фото
В Делятині наче й не було його ніколи
Фото: 4255
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
а де йому там бути. По картам навіть видно, що теоретично його ніде розмістити.
Цитата (Nikolya_UA, 14.09.2024 21:46):
>В Делятині наче й не було його ніколи
Миколо, ти ж мені сам казав, що збереглися оглядові ями в хащах
Цитата (Рудий Кіт, 14.09.2024 21:47):
>а де йому там бути. По картам навіть видно, що теоретично його ніде розмістити.
Варто врахувати те, що на 1435мм менший габарит і не всі депо мали оборотне коло
Фото: 365 · Автор фото
Особисто не знаю. Про ями почув від чергової по станції, а чи вірити цьому чи ні вже й не знаю
Може канава i була для огляду локомотивiв тому що в Делятинi був склад ядерних боеприпасiв а про депо жодних спогад
Фото: 4255
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
оглядова канава може бути і без депо, просто канава. А по Делятину було 1435 мм. ?
Сергію, станція побудована в 1894 році, а значить будувалась колія шириною 1435 мм, так як Делятин був під окупацією Австро-угорщини.
Цитата (Roma Roma, 15.09.2024 08:05):
>Цитата (Рудий Кіт, 14.09.2024 21:47):
>>а де йому там бути. По картам навіть видно, що теоретично його ніде розмістити.
> Варто врахувати те, що на 1435мм менший габарит і не всі депо мали оборотне коло
 
Якщо не помиляюсь то оборотні кола мали б бути майже на кожній станції. В нас оборотні кола були через одну станцію(тоїсть Бескид, Воловець, Свалява, Мукачево і т.д.). Оборотне коло не значило, що було депо. В ті часи їздили паровози в яких відсутня можливість зміни кабіни, тому оборотні кола потрібні були на всіх станціях де є можливість розформування складу.
Тоді ще трикутники робили. У Золочеві ще донедавна був, наприклад
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр