Рейтинг: +8
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Roma Roma |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Володимир Криницький |
[+] | qwerty |
[+] | ВСароян |
Інформація про фото
Опубліковано: 14.09.2024 20:50
Переглядів: 114
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2М62-1114А
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-4 Коломия |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2М62 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | 08.2024 — передан на другую дорогудействующий (оновлено 01.2024) |
Заводський №: | 5577 |
Побудований: | 21.01.1986 |
Примітка: | ДПЛ1-002 |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Детальніше |
Коментарі (11)
Фото: 30
Цікаво, коли у Делятині закрили депо
3
Фото: 445 · Автор фото
В Делятині наче й не було його ніколи
2
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
а де йому там бути. По картам навіть видно, що теоретично його ніде розмістити.
2
Фото: 30
Цитата (Nikolya_UA, 14.09.2024 21:46):
>В Делятині наче й не було його ніколи
Миколо, ти ж мені сам казав, що збереглися оглядові ями в хащах
>В Делятині наче й не було його ніколи
Миколо, ти ж мені сам казав, що збереглися оглядові ями в хащах
2
Фото: 30
Цитата (Рудий Кіт, 14.09.2024 21:47):
>а де йому там бути. По картам навіть видно, що теоретично його ніде розмістити.
Варто врахувати те, що на 1435мм менший габарит і не всі депо мали оборотне коло
>а де йому там бути. По картам навіть видно, що теоретично його ніде розмістити.
Варто врахувати те, що на 1435мм менший габарит і не всі депо мали оборотне коло
2
Фото: 445 · Автор фото
Особисто не знаю. Про ями почув від чергової по станції, а чи вірити цьому чи ні вже й не знаю
3
Фото: 0
Може канава i була для огляду локомотивiв тому що в Делятинi був склад ядерних боеприпасiв а про депо жодних спогад
2
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
оглядова канава може бути і без депо, просто канава. А по Делятину було 1435 мм. ?
4
Фото: 326
Сергію, станція побудована в 1894 році, а значить будувалась колія шириною 1435 мм, так як Делятин був під окупацією Австро-угорщини.
5
Фото: 326
Цитата (Roma Roma, 15.09.2024 08:05):
>Цитата (Рудий Кіт, 14.09.2024 21:47):
>>а де йому там бути. По картам навіть видно, що теоретично його ніде розмістити.
> Варто врахувати те, що на 1435мм менший габарит і не всі депо мали оборотне коло
Якщо не помиляюсь то оборотні кола мали б бути майже на кожній станції. В нас оборотні кола були через одну станцію(тоїсть Бескид, Воловець, Свалява, Мукачево і т.д.). Оборотне коло не значило, що було депо. В ті часи їздили паровози в яких відсутня можливість зміни кабіни, тому оборотні кола потрібні були на всіх станціях де є можливість розформування складу.
>Цитата (Рудий Кіт, 14.09.2024 21:47):
>>а де йому там бути. По картам навіть видно, що теоретично його ніде розмістити.
> Варто врахувати те, що на 1435мм менший габарит і не всі депо мали оборотне коло
Якщо не помиляюсь то оборотні кола мали б бути майже на кожній станції. В нас оборотні кола були через одну станцію(тоїсть Бескид, Воловець, Свалява, Мукачево і т.д.). Оборотне коло не значило, що було депо. В ті часи їздили паровози в яких відсутня можливість зміни кабіни, тому оборотні кола потрібні були на всіх станціях де є можливість розформування складу.
4
Фото: 30
Тоді ще трикутники робили. У Золочеві ще донедавна був, наприклад
3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.