Україна / Фотолінії 2. станція ВАКУЛИНЦІ (Харківський хід, 136.0)
Україна, Полтавастанція Вакулинці
Ukraine, PoltavaVakulyntsi station
Автор: Рудий Кіт                   Дата: 21 серпня 2024 р.
Рейтинг: +2

Оцінка

[+]ВН Цокур
[+]ВікторБГол

Інформація про фото

Опубліковано: 22.08.2024 15:58
Переглядів: 31
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2. станція ВАКУЛИНЦІ (Харківський хід, 136.0)

Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Полтава-Південна - Вакулинці (ДН-3 Суми)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:1965
Ваку́линці — проміжна залізнична станція 4-го класу Полтавської дирекції Південної залізниці, вузол трьох напрямків (на Полтаву-Південну, Люботин і Полтаву-Київську), за 5 км від ст. Полтава-Південна, за 111 км від ст. Люботин. Розташована у Подільському районі міста Полтави.
 
Станція відкрита 1964 року як обгінний пункт. Можливо, тоді ж була побудована колія, яка з'єднувала станцію з ділянкою Полтава-Південна — Полтава-Київська.
 
20 вересня 1965 року станція передана від Сумської дирекції Південної залізниці до Полтавської дирекції. У тому ж році начальником станції став Володимир Васильович Тітов, який протягом 25 років очолював колектив станції, а потім ще кілька років працював черговим. При ньому в 1987 р. введена в експлуатацію нова триповерхова будівля посту ЕЦ. У 1990 р. начальником станції стала Антоніна Йосипівна Матвєєва. Завдяки її зусиллям станції присвоїли 4-й клас. З 1995 року по 2002 рік станція була в підпорядкуванні станції Полтава-Південна, ставши її Північним Парком.
 
2002 року були проведені роботи по підготовці колійного і станційного господарства, пристроїв СЦБ і зв'язку до пропуску прискорених поїздів «Столичний експрес» Харків — Київ. 2003 року електрифіковано ділянку Полтава-Київська — Вакулинці, встановлені опори між станцієюВакулинці та зупинним пунктом Дублянщина та між станцією Вакулинці та колишнім постом 335 км. У грудні 2004 року завершена електрифікація дільниці Вакулинці — Божків. На станції Вакулинці змонтовано нове обладнання посту ЕЦ, реконструйовано посадочні платформи. Після ремонтних робіт, виконаних спеціалістами КМС-213 і ПЧ-11, відкрито 6-у приймально-відправну колію для вантажних поїздів. У 2008 р. було відкрито також 8-у колію. Крім того, модернізовано приміщення посту ЕЦ, де встановлено АРМ ДСПП. У серпні 2008 р. електрифіковано головну харківську і обвідну колії перегону Полтава-Південна — Вакулинці.
 
З 22 листопада до 3 грудня 2018 року здійснено реконструкцію парної горловини станції Вакулинці з боку роз'їзду Кривохатки — основного ходу, яким швидкісні потяги прямують з Києва на Схід. Постійний рух потягів, включно з експресами «Інтерсіті+», став причиною тривалого узгодження вікон з усіма задіяними службами та цілодобової роботи колійників, електромеханіків СЦБ та енергетиків. Парна Вхідна горловина станції Вакулинці — це розгалуження, де до головного ходу з Полтави-Київської до Харкова, примикає гілка на Полтаву-Південну. Через криву дільницю колії швидкість руху потягів за напрямком Київ — Харків на цій дільниці не перевищувала 40 км/год. Цього було недостатньо для ефективної організації високошвидкісного руху, тож головне завдання реконструкції — підвищення швидкості та безпеки руху. У результаті залізничники переуклали два вхідні стрілочні переводи N52 і N54 та привели їх у відповідність з технічними умовами та перенесли їх на нові ординати зі зміщенням до 30 метрів, спрямили три криві, переставили два сигнали та уклали нові кабелі. Завдяки реконструкції максимальна швидкість прослідування пасажирських поїздів на цій дільниці зросте вдвічі й сягатиме 80 км/год.
 
На станції — дві головні, 6 бокових і кілька тупикових колій. Перегін до станції Свинківка — двоколійний. Перегін до станції Полтава-Південна — триколійний (головна харківська, головна ромоданівська і обвідна колії). Остання призначена виключно для пропуску вантажних поїздів. Перегін до роз'їзду Кривохатки — одноколійний. Усі перегони електрифіковані, обладнані двостороннім автоблокуванням. До станції примикають 5 під'їзних колій, куди доставляють будівельні матеріали: щебінь, цемент, пісок, металобрухт, а відправляють бішофіт.

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5100
Програмне забезпечення:Ver.1.00
Дата і час зйомки:21.08.2024 18:17:11
Витримка:1/800 с
Діафрагма:6.3
Чутливість ISO:200
Фокусна відстань:70 мм
Еквівалентна фокусна відстань:105 мм
Детальніше

Коментарі (0)

Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр