Україна 2ТЭ10УК-0275
Україна, Івано-Франківська областьперегін Ворохта - Вороненко
Ukraine, Ivano-Frankivs'k regionVorokhta - Voronenko line
Поїзд №357 Київ - Ясіня.
Автор: LvivTrains                   Дата: 18 серпня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 22.08.2024 08:41
Переглядів: 147
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2ТЭ10УК-0275

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-13 Чернівці
Мережевий №:16343774/16343766
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ10УК
Завод:ХК «Луганськтепловоз» Україна
Стан:действующий (оновлено 01.2024)
Побудований:1991
На початок війни знаходився на території України, і був перепрописаний в ТЧ-13 Чернівці.
 
Пофарбований в ліврею УЗ у жовтні 2022.

Коментарі (12)

А в цих 2ТЕ10УК такі самі двигуни як і на 2ТЕ116? 5Д49?
Да
Це був тепловоз БЧ тому 5Д49 Коломенський
И без БЧ такие тепловозы и за долго до 2014 были в Украине.
Напишiть буд ласка номери 2ТЕ10УК в УЗ
Цитата (N_V, 02.09.2024 13:26):
>И без БЧ такие тепловозы и за долго до 2014 были в Украине.
Минусуете фахивци , а ещё даже до 2014 в АрселлорМиталл были 2ТЭ10МК.
Фото: 4255
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Саме серії УК в Україні небуло, Ушки є і досі.
Речь шла о ганнибалах с Д49 , хоть У , хоть М , суть почти одна и та же
Фото: 122
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Малось на увазі тепловози УЗ, а не приватні промислових підприємств.
Не чув про 2ТЕ10У/10М із Д49, чи знаєте які номери?
2ТЭ10МК-2845 точно и ещё какие-то
Фото: 4255
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
МК і УК це різні машини.
 
МК капіталка для грузових, УК капіталка з редукторами під пасажирські.
Фото: 122
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
https://prnt.sc/Jc1WYKbPfScl 2845 але це ще на 02.2008
 
ну тоді 2TE10УтК із редукторами під пасс.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр