Україна 2ТЭ10У-0083Б, 2М62У-0171А
Україна, Тернопільська областьперегін Збараж - Тернопіль
Ukraine, Ternopil' regionZbarazh - Ternopil' line
Автор: Maks._.2m62u                   Дата: 26 липня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 03.08.2024 15:37
Переглядів: 222
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2ТЭ10У-0083Б

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-5 Тернопіль
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ10У
Завод:ХК «Луганськтепловоз» СРСР (СССР)
Стан:действующий
Побудований:05.1990

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5300
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Дата і час зйомки:26.07.2024 20:03:02
Витримка:1/250 с
Діафрагма:4.2
Чутливість ISO:200
Фокусна відстань:32 мм
Еквівалентна фокусна відстань:48 мм
Детальніше

Коментарі (7)

Знущання над тепловозами? Вже не рiдкiсть стало таке побачити "диво"
Та я не здивований, Тернопіль в принципі завжди в такому репьертуарі
Фото: 366 · Автор фото
Цікаво, а в чому полягає знущання? Кожна секція як окремий локомотив, в кожній по бригаді, скільки брати позицій домовляються по рації.
Хлопці я б не скзав що знушання. Якщо на тепловозі машиніст і по можливості не виходить за робочі параметри тепловоза, то все нормально, то і машина служитиме. Але якщо поставив пару дротів, та їдеш перегрітим чи із значущою козою по електриці, то це знущання. А те що тут на фото дві бригади, то це вже додаткові витрати залізниці по оплаті.
Гречанцi чи Коростенцi теж таке робили 2М62У-0076-2ТЭ116-1319
Я і сам таке робив за місяць до пенсії на ЧМЕ3Т-6920, працюючи на маневрах. Коли було мало роботи по Кам'янцю-Подільського і був поїзд під чотири тисячі, то їхав на Гречани. Потім повертався на подвійну із тепловозом 623_го(зааз 139. Я про це писав раніше.
Попасна теж колись здивувала ЧМЭ3+секцiя 2ТЭ116
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр