Рейтинг: +12
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Kaiser_Wilhelm_II |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Vladyslav7531 |
[+] | Максим Козуб |
Інформація про фото
Опубліковано: 16.04.2024 20:19
Переглядів: 200
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2ТЭ10М-2421
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-13 Чернівці |
Мережевий №: | 16162380 / 16162398 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ10М, 3ТЭ10М |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | діючий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 02.10.1985 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS 250D |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 14.04.2024 16:14:55 |
Витримка: | 1/250 с |
Діафрагма: | 9 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 104 мм |
Детальніше |
Коментарі (8)
Фото: 362
Цікаво. Поїзд в русі тобто чи зупиняється7 Дивна зупинка, тепловоз треба було поставити за платформу. Хоча сам іноді мав такі огріхи. Особливо за цим слідкував ДС станції Дунаївці. Щоранку йшов на роботу, зупинявся біля "Зупинка локомотива", потім "капав" начальнику депо. Мали і проблеми по Ярмолинцях: по перегону 90, головна 80. Збивали до 75 і менше через хвилину треба були вже "прицілюватись" , бо платформа коротка. А гальма трохи слабші після попереднього гальмування та недозарядки. Написав як консультацію, бо знаю що чимала частина авторів навчається та прагне стати локомотивниками.
1
Фото: 446 · Автор фото
Дякую за історію. Поїзд ще в русі. За кілька секунд зупиниться трохи далі.
1
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
дивлячись що на табличці написано, якщо "Зупинка локомотива", то він стоїть як треба, а якщо "Зупинка першого вагона", то ще треба протягти. Але ніколи це не вважалося страшних огріхом, якщо не дотягнув до краю. От якщо стягнув, то інша справа.
2
Фото: 362
Сергію, проаналізувавши написану інформацію прикинув, що зупинка буде точно в одну лінію із Зупинкою локомотива. Адже від голови до таблички ще метрів 20.
0
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я б іще спробував зробити подібне фото щоб гору було видно повністю, і фоткати з землі.
1
Фото: 362
Микола, продовжуючи тему: провідники давали відправлення із внутрішнюї сторони кривої?. Також побажання як пише Сергій - зняти таким ракурсом із землі, підбираючи фоеусне, щоб гора влізла. Дякую.
0
Фото: 446 · Автор фото
Так. Провідники давали відправлення з іншого боку від платформи.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.