Україна 2ТЭ10М-2421
Україна, Івано-Франківська областьперегін Микуличин - Ворохта
Ukraine, Ivano-Frankivs'k regionMykulychyn - Vorokhta line
Автор: Nikolya_UA                   Дата: 14 квітня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 16.04.2024 20:19
Переглядів: 200
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2ТЭ10М-2421

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-13 Чернівці
Мережевий №:16162380 / 16162398
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ10М, 3ТЭ10М
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции СРСР (СССР)
Стан:діючий (оновлено 01.2024)
Побудований:02.10.1985

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:Canon EOS 250D
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Дата і час зйомки:14.04.2024 16:14:55
Витримка:1/250 с
Діафрагма:9
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:104 мм
Детальніше

Коментарі (8)

Цікаво. Поїзд в русі тобто чи зупиняється7 Дивна зупинка, тепловоз треба було поставити за платформу. Хоча сам іноді мав такі огріхи. Особливо за цим слідкував ДС станції Дунаївці. Щоранку йшов на роботу, зупинявся біля "Зупинка локомотива", потім "капав" начальнику депо. Мали і проблеми по Ярмолинцях: по перегону 90, головна 80. Збивали до 75 і менше через хвилину треба були вже "прицілюватись" , бо платформа коротка. А гальма трохи слабші після попереднього гальмування та недозарядки. Написав як консультацію, бо знаю що чимала частина авторів навчається та прагне стати локомотивниками.
Фото: 446 · Автор фото
Дякую за історію. Поїзд ще в русі. За кілька секунд зупиниться трохи далі.
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
дивлячись що на табличці написано, якщо "Зупинка локомотива", то він стоїть як треба, а якщо "Зупинка першого вагона", то ще треба протягти. Але ніколи це не вважалося страшних огріхом, якщо не дотягнув до краю. От якщо стягнув, то інша справа.
Сергію, проаналізувавши написану інформацію прикинув, що зупинка буде точно в одну лінію із Зупинкою локомотива. Адже від голови до таблички ще метрів 20.
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я б іще спробував зробити подібне фото щоб гору було видно повністю, і фоткати з землі.
Микола, продовжуючи тему: провідники давали відправлення із внутрішнюї сторони кривої?. Також побажання  як пише Сергій - зняти таким ракурсом із землі, підбираючи фоеусне, щоб гора влізла. Дякую.
Решітку тут ще не змінили https://railgallery.pp.ua/view/128954/
Фото: 446 · Автор фото
Так. Провідники давали відправлення з іншого боку від платформи.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр