Рейтинг: +21
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Kashtan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Чернівецький ЖДфан |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Dena |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | Katrin |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | Vladyslav7531 |
[+] | ДС3 |
[+] | uldvggggg |
Інформація про фото
Опубліковано: 15.03.2024 10:23
Переглядів: 154
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
HRCS2-001
Дорога приписки: | Українська залізнична швидкісна компанія |
Депо приписки: | Дарниця |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди двосистемні |
Модель: | HRCS2 |
Завод: | Hyundai Rotem |
Стан: | действующий |
Побудований: | 2011 |
Коментарі (8)
Фото: 346
Можна вважати рідкісним фото. Не було, що видати. От і дали цю машину.
2
Фото: 203
Про що мова? На той час існував маршрут №773/774 Київ-Шостка, на якому зазвичай Хюндаї і працювали (іноді Тарпани). Чи рідкість саме в машині 001?
4
Фото: 346
Михайле, дякую. Бо не знав про таке, Адже рухомий склад на таких маршрутах змінюється.
3
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Мабуть, найкоротший маршрут УЗШК.
2
Фото: 203
Чого ж, Київ-Черкаси має бути ще коротшим. Та й Київ-Чернігів (де працювала двоповерхова Шкода) теж був не такий довгий.
2
Фото: 346
Хто може чув за експрес на Черкаси: обвідну не будуть робити? адже чимало пасажирів хотіли їхати до Шевченко, щоб далі їхати по всіх напрямках.
0
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
слово "перегін" з великої ніхто і не бачить
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.