Україна ЧС2-547
Україна, Хapківстанція Харків-Пасажирський
Ukraine, KharкіvKharkiv-Pasazhyrs'kiy station
Автор: Алексей Краснов                   Дата: 12 серпня 2011 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 14.03.2024 18:55
Переглядів: 97
Ліцензія: CC-BY-SA

Постійне посилання

ЧС2-547

Дорога приписки:Придніпровська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-3 Мелітополь
Мережевий №:11011194
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози постійного струму
Модель:ЧС2
Завод:Škoda (Škoda Holding a. s.) Česko
Стан:03.2022 — передан на другую дорогуОчікування виключення (c 03.01.2024)
Заводський тип:53E3
Заводський №:5234
Побудований:08.1965
Примітка:б/з Чаплине

Метадані EXIF

Виробник камери:OLYMPUS IMAGING CORP.
Модель камери:FE5035
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS2 Windows
Дата і час зйомки:12.08.2011 10:24:32
Витримка:1/400 с
Діафрагма:4.2
Чутливість ISO:64
Фокусна відстань:13.3 мм
Еквівалентна фокусна відстань:74 мм
Детальніше

Коментарі (8)

Фото: 4058
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
епоха табличок на вагонах, які були дуже зручні. Не те що зараз, картонка за брудним вікном...
Фото: 328 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Так, Сергію, згоден! На табличках добре було видно маршрут поїзда, навіть на ходу. А на табличці у вікні не вистачить місця для крупного шрифту.
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Так, таблички були зручними. Але вони відносилися до епохи, коли залізницею керували професіонали, отже була певна стабільність в маршрутах. Все ж виготовлення таблички з текстом по емалі не дешева справа.
 
А зараз... Хто дасть гарантію, що ті поїзди, які ми бачимо сьогодні не кануть у Лету завтра? І причиною буде зовсім не війна. Живемо в часи експериментаторів, оптимізаторів, ефективних менеджерів та іншої срані. Єдине, що заспокоює, так це те, що епоха залізних та незламних має змінитися епохою позитиву. Це історичний маятник. Після важких 90-х прийшов Кірпа. Будемо сподіватись, що і ці зміняться на тих, хто прийде, та почне відновлювати все, "оптимізоване" ефективними.
Ну в принципі електронне табло на сучасних вагонах виробництва КВБЗ теж непогано виглядають. подібні табло на міському транспорті вже давно норма, тому й на залізниці це непогано. Але й на старі вагони вішати табло - дивно, не будуть вони органічно виглядати.
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Як варіант - вішати ЕМУ на вікна в старих вагонах, там, де зараз картонки виставлені. Але повертаємось до того ж, про що я писав - не в нинішніх умовах. Подивіться на ЕМУ по РПЧ - подекуди вони не використовуються навіть там, де працюють. Всю цю електроніку потрібно належним чином обслуговувати. А це не про нинішніх незламно-залізних, які добре вміють лише піаритися.
Фото: 11
Перекладач
>Але й на старі вагони вішати табло - дивно, не будуть вони органічно виглядати.
M_E_L_O_M_A_N, як на мене, головне — функціональність. Коли я сідаю у вагон, хоч новий, хоч старий, для мене головне — швидко побачити маршрут і номер вагона. (Якось уже була історія, коли з сусідніх колій, з однієї платформи, відправлялися з різницею приблизно десять хвилин два поїзди в одному напрямку, і я спочатку сів не в той, на який у мене був квиток.) Тому я був би не проти електронних табло, їхня "неорганічність" мене не хвилює.
Якщо, наприклад, у старому вагоні встановлять вакуумний туалет і сенсорний кран (ну, припустімо, що на це є достатньо грошей і т. д.), це теж буде неорганічно?
Фото: 11
Перекладач
Xvost, цілковито погоджуюся, що без належного обслуговування електроніки, або якщо її не вмикатимуть, її встановлення не має сенсу. Але давайте не змішувати два питання: _які засоби варто використовувати (з міркувань зручності, естетики тощо) при нормальній організації роботи_, і _чому з тими чи іншими засобами працюють ненормально_.
Цитата (Максим Козуб, 15.03.2024 16:13):
>>Але й на старі вагони вішати табло - дивно, не будуть вони органічно виглядати.
> M_E_L_O_M_A_N, як на мене, головне — функціональність. Коли я сідаю у вагон, хоч новий, хоч старий, для мене головне — швидко побачити маршрут і номер вагона. (Якось уже була історія, коли з сусідніх колій, з однієї платформи, відправлялися з різницею приблизно десять хвилин два поїзди в одному напрямку, і я спочатку сів не в той, на який у мене був квиток.) Тому я був би не проти електронних табло, їхня "неорганічність" мене не хвилює.
> Якщо, наприклад, у старому вагоні встановлять вакуумний туалет і сенсорний кран (ну, припустімо, що на це є достатньо грошей і т. д.), це теж буде неорганічно?
 
Я маю на увазі не старий за віком, а старий ззовні й морально. Простіше кажучи, відро. Після КРП вагони стають майже новими, та й пасажир звичайний не помітить подвоху
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр