Рейтинг: +12
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Roma Roma |
[+] | AgentF |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | Максим Козуб |
[+] | Frostik_chs7 |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 14.03.2024 18:55
Переглядів: 132
Ліцензія: CC-BY-SA
Постійне посилання
ЧС2-547
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-3 Мелітополь |
Мережевий №: | 11011194 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ЧС2 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) |
Стан: | 03.2022 — передан на другую дорогуОчікування виключення (оновлено 03.01.2024) |
Заводський тип: | 53E3 |
Заводський №: | 5234 |
Побудований: | 08.1965 |
Примітка: | б/з Чаплине |
Метадані EXIF
Виробник камери: | OLYMPUS IMAGING CORP. |
Модель камери: | FE5035 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS2 Windows |
Дата і час зйомки: | 12.08.2011 10:24:32 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 4.2 |
Чутливість ISO: | 64 |
Фокусна відстань: | 13.3 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 74 мм |
Детальніше |
Коментарі (8)
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
епоха табличок на вагонах, які були дуже зручні. Не те що зараз, картонка за брудним вікном...
3
Фото: 377 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Так, Сергію, згоден! На табличках добре було видно маршрут поїзда, навіть на ходу. А на табличці у вікні не вистачить місця для крупного шрифту.
1
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Так, таблички були зручними. Але вони відносилися до епохи, коли залізницею керували професіонали, отже була певна стабільність в маршрутах. Все ж виготовлення таблички з текстом по емалі не дешева справа.
А зараз... Хто дасть гарантію, що ті поїзди, які ми бачимо сьогодні не кануть у Лету завтра? І причиною буде зовсім не війна. Живемо в часи експериментаторів, оптимізаторів, ефективних менеджерів та іншої срані. Єдине, що заспокоює, так це те, що епоха залізних та незламних має змінитися епохою позитиву. Це історичний маятник. Після важких 90-х прийшов Кірпа. Будемо сподіватись, що і ці зміняться на тих, хто прийде, та почне відновлювати все, "оптимізоване" ефективними.
А зараз... Хто дасть гарантію, що ті поїзди, які ми бачимо сьогодні не кануть у Лету завтра? І причиною буде зовсім не війна. Живемо в часи експериментаторів, оптимізаторів, ефективних менеджерів та іншої срані. Єдине, що заспокоює, так це те, що епоха залізних та незламних має змінитися епохою позитиву. Це історичний маятник. Після важких 90-х прийшов Кірпа. Будемо сподіватись, що і ці зміняться на тих, хто прийде, та почне відновлювати все, "оптимізоване" ефективними.
0
Фото: 129
Ну в принципі електронне табло на сучасних вагонах виробництва КВБЗ теж непогано виглядають. подібні табло на міському транспорті вже давно норма, тому й на залізниці це непогано. Але й на старі вагони вішати табло - дивно, не будуть вони органічно виглядати.
2
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Як варіант - вішати ЕМУ на вікна в старих вагонах, там, де зараз картонки виставлені. Але повертаємось до того ж, про що я писав - не в нинішніх умовах. Подивіться на ЕМУ по РПЧ - подекуди вони не використовуються навіть там, де працюють. Всю цю електроніку потрібно належним чином обслуговувати. А це не про нинішніх незламно-залізних, які добре вміють лише піаритися.
0
Фото: 11
Перекладач
Перекладач
>Але й на старі вагони вішати табло - дивно, не будуть вони органічно виглядати.
M_E_L_O_M_A_N, як на мене, головне — функціональність. Коли я сідаю у вагон, хоч новий, хоч старий, для мене головне — швидко побачити маршрут і номер вагона. (Якось уже була історія, коли з сусідніх колій, з однієї платформи, відправлялися з різницею приблизно десять хвилин два поїзди в одному напрямку, і я спочатку сів не в той, на який у мене був квиток.) Тому я був би не проти електронних табло, їхня "неорганічність" мене не хвилює.
Якщо, наприклад, у старому вагоні встановлять вакуумний туалет і сенсорний кран (ну, припустімо, що на це є достатньо грошей і т. д.), це теж буде неорганічно?
M_E_L_O_M_A_N, як на мене, головне — функціональність. Коли я сідаю у вагон, хоч новий, хоч старий, для мене головне — швидко побачити маршрут і номер вагона. (Якось уже була історія, коли з сусідніх колій, з однієї платформи, відправлялися з різницею приблизно десять хвилин два поїзди в одному напрямку, і я спочатку сів не в той, на який у мене був квиток.) Тому я був би не проти електронних табло, їхня "неорганічність" мене не хвилює.
Якщо, наприклад, у старому вагоні встановлять вакуумний туалет і сенсорний кран (ну, припустімо, що на це є достатньо грошей і т. д.), це теж буде неорганічно?
2
Фото: 11
Перекладач
Перекладач
Xvost, цілковито погоджуюся, що без належного обслуговування електроніки, або якщо її не вмикатимуть, її встановлення не має сенсу. Але давайте не змішувати два питання: _які засоби варто використовувати (з міркувань зручності, естетики тощо) при нормальній організації роботи_, і _чому з тими чи іншими засобами працюють ненормально_.
1
Фото: 129
Цитата (Максим Козуб, 15.03.2024 16:13):
>>Але й на старі вагони вішати табло - дивно, не будуть вони органічно виглядати.
> M_E_L_O_M_A_N, як на мене, головне — функціональність. Коли я сідаю у вагон, хоч новий, хоч старий, для мене головне — швидко побачити маршрут і номер вагона. (Якось уже була історія, коли з сусідніх колій, з однієї платформи, відправлялися з різницею приблизно десять хвилин два поїзди в одному напрямку, і я спочатку сів не в той, на який у мене був квиток.) Тому я був би не проти електронних табло, їхня "неорганічність" мене не хвилює.
> Якщо, наприклад, у старому вагоні встановлять вакуумний туалет і сенсорний кран (ну, припустімо, що на це є достатньо грошей і т. д.), це теж буде неорганічно?
Я маю на увазі не старий за віком, а старий ззовні й морально. Простіше кажучи, відро. Після КРП вагони стають майже новими, та й пасажир звичайний не помітить подвоху
>>Але й на старі вагони вішати табло - дивно, не будуть вони органічно виглядати.
> M_E_L_O_M_A_N, як на мене, головне — функціональність. Коли я сідаю у вагон, хоч новий, хоч старий, для мене головне — швидко побачити маршрут і номер вагона. (Якось уже була історія, коли з сусідніх колій, з однієї платформи, відправлялися з різницею приблизно десять хвилин два поїзди в одному напрямку, і я спочатку сів не в той, на який у мене був квиток.) Тому я був би не проти електронних табло, їхня "неорганічність" мене не хвилює.
> Якщо, наприклад, у старому вагоні встановлять вакуумний туалет і сенсорний кран (ну, припустімо, що на це є достатньо грошей і т. д.), це теж буде неорганічно?
Я маю на увазі не старий за віком, а старий ззовні й морально. Простіше кажучи, відро. Після КРП вагони стають майже новими, та й пасажир звичайний не помітить подвоху
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.