Україна 2ТЭ10У-0083
Україна, Тернопільська областьперегін Березовиця-Острів - Прошова
Ukraine, Ternopil' regionBerezovytsia-Ostriv - Proshova line
Автор: _trains_ternopil_                   Дата: 11 лютого 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 12.03.2024 13:34
Переглядів: 228
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2ТЭ10У-0083

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-5 Тернопіль
Мережевий №:16343295/16343287
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ10У
Завод:ХК «Луганськтепловоз» 
Стан:действующий
Побудований:05.1990
Ремонт:
01.12.2008 - КР-2 депо Жлобін
28.02.2014 - КР-1 депо Жлобін (або Вітебськ)
10.2022 - пройшов ремонт.
 
Експлуатація:
Із заводу поступив до депо Гомель Білоруської зал.
З 07.2022 - конфісковано українською стороною
З 10.2022 - тимчасовий парк (ТЧ-5 Тернопіль Львівська залізниця)

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D7100
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Дата і час зйомки:11.02.2024 10:27:24
Витримка:1/250 с
Діафрагма:5.6
Чутливість ISO:320
Корекція експозиції:+2/6 EV
Фокусна відстань:55 мм
Еквівалентна фокусна відстань:82 мм
Детальніше

Коментарі (15)

Фото: 39
Пробачте мені, але алгорітм обробки потребує корекції, постерізація тобто зерно, на небі як на мене псує  світлину.
Так, було і в мене таке при недосвіченій обробці. А саме при затемненні неба краї гілок синіють.
Прошу модераторів зробити виправлення: Локомотиви 2М62У-0171, ЧМЕ3Т-7375,2ТЕ10У-0083, ЧМЕ3-1986 мають приписку ТЧ-6 Чортків.
Фото: 6839
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Депо Чортків є оброротним і власної приписки не має.
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Щоб був приписний парк локомотивів, депо має бути атестоване на його обслуговування і ремонт, ТЧ-6 Чортків атестації не має.
Цитата (ВН Цокур, 13.03.2024 21:54):
>Депо Чортків є оброротним і власної приписки не має.
Хочу відкрити"таємницю": десь з 2019 року ТЧ-6 стало основним депо де проводять ремонт і профілаатику тепловозам, а Тернопіль вийшов як оборотне депо. Тепер щоб відремонтувати тепловоз потрібно перегнати його до Чорткова. Прошу не спорити,бо до початку реорганізації я працював в депо і була пропозиція для працівників переводитись туди. Незнаю який дебіл це придумав, но факт залишається фактом:зараз ремонт локомотивів і профілактику локомотивів проводять в Чорткові, а спеціалістів з Тернополя які "зуби з'їли" на ремонті просто попередили кого куди.
Цитата (Рудий Кіт, 13.03.2024 22:28):
>Щоб був приписний парк локомотивів, депо має бути атестоване на його обслуговування і ремонт, ТЧ-6 Чортків атестації не має.
До реорганізації депо Тернопіль я там працював і змушений був звільнитись, тому трішки краще знаю (це не в обіду сказано, просто факт є факт)
Юра, я напишу тобі свої "плітки", а ти вже може ще щось напишеш. Були пропозиції від ббородатого Кравцова позакривати станції, половина основних депо перевести в оборотні. Так, от прочитавши ті документи: моє ТЧ-5 Гречани до ТЧ-4 Жмеринка. ТЧ-13 Чернівці головне, ТЧ-5 оборотне. Інші наміри по локомотивному господарству не пригадаю. А за ТЧ-6 Чортків взяв ло уваги. Десь в середині 80-х брали мене в партизани в Борщів, так там зустрів ТГМ3 в дві секції. Та і на цьому сайті ці машини світяться. Місце де я бачив дві машини ТГМ3А https://railgallery.pp.ua/view/126098/
Моя думка щодо Чорткова: просто на периферії більша вірогідність вакансій. Знаю по ТЧ-9 Дарниця, де переважна більшість із периферії. Не хоче міський житель терпіти ці тяготи типу заняття та інші наїзди.
Фото: 6839
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Є загальноузешна внутрішня система АСК ВП УЗ, де вказується ескплуатаційні депо локомотивного парку. Так от, там взагалі немає жодної приписки ТЧ-6 Чортків. У нас свого часу було оборотне депо Микитівка, котре входило в колону ТЧ-2 Слов'янськ. В цьому депо на умовному балансі було десь до 15 чмурів, котрі в Слов'янськ їздили хіба на підйомний ремонт, але в Слов'янськ їздили на підйомний ремонт чмурі з усієї Донецької залізниці аж до 2022 року. Усе інше для цих чмурів, що були у Микитівці робилось виключно в Микитівці. Там був повноцінний веєрний цех з поворотним колом, екіпірувальна, запчастини та механізми для проведення поточних ремонтів та техобслуговування. Не знаю тільки, не поцікавився свого часу, за станок для обточування бандажів. Але усі ці чмурі були в приписному парку ТЧ-2 Слов'янськ. До 2008 року на балансі ТД Микитівка було ще два 2ТЕ116: 946 та 948. Така ж ситуація і з Чортковом. Усе зараховано в АСК ВП за Тернополем і ми від цієї інформації відштовхуємось, бо вона є офіційною.
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Все ж відштовхуємось на від "сусідка сказала" а від оф. інформації, якою є на сьогодні АСК. За Прилуками теж прив'язані 10 ЧМЕ, але по факту вони гребінківські. У Ромодані теж є екіпіровка, колони бригад, черговий по депо, і бригадний дім, і там теж ЧМУри катаються постійні, але всі вони гребінківські. Свіжа АСК ВП все приписує за Тернополем, тому якось так, віримо ІОЦ.
Я просто сказав те як зараз є у нас насправді.Як там написано я не читав, просто повідомив цю інформацію так як сказали тоді нам. Хоча зрештою мені якось все рівно куди ця техніка приписана, а ви вносьте в базу так як пишуть з Києва.
Цитата (ВікторБГол, 14.03.2024 15:31):
>Юра, я напишу тобі свої "плітки", а ти вже може ще щось напишеш. Були пропозиції від ббородатого Кравцова позакривати станції, половина основних депо перевести в оборотні. Так, от прочитавши ті документи: моє ТЧ-5 Гречани до ТЧ-4 Жмеринка. ТЧ-13 Чернівці головне, ТЧ-5 оборотне. Інші наміри по локомотивному господарству не пригадаю. А за ТЧ-6 Чортків взяв ло уваги. Десь в середині 80-х брали мене в партизани в Борщів, так там зустрів ТГМ3 в дві секції. Та і на цьому сайті ці машини світяться. Місце де я бачив дві машини ТГМ3А https://railgallery.pp.ua/view/126098/
В Чернівці мали ганяти наші тепловози для проведення серйозного ремонту, а усе решат робити в Чорткові де на той час небуло ні бази ні запчастин, а тим більше справжніх фахівців. ТГМок зараз там і подавно немає, а інформація світиться і по цей час.
Цитата (ВікторБГол, 14.03.2024 15:37):
>Моя думка щодо Чорткова: просто на периферії більша вірогідність вакансій. Знаю по ТЧ-9 Дарниця, де переважна більшість із периферії. Не хоче міський житель терпіти ці тяготи типу заняття та інші наїзди.
Борисович, хто в таку диру і за копійки піде працювати? Як казав мій колишній і уже покійний головний інженер: щоб бути дійсно фахівцем своєї справи потрібно багато вчитись і часу, з бухти-барахти спеціалістом своєї справи ніколи не станеш. Ви як досвідчений машиніст можете підтвердити або спростувати ці слова.
Саме так. Наведу залізничне питання висунуте нашими новими керівниками УЗ про перехід на європейську 1435. Все ми в Європі, давайте перешиємо в нас  1520 на 1435.  Потім десь через півроку вже назвали цифру в мільярдах доларів. Та і як це робити? Щось їм нашептали, що за вікно км можна замінити. Але як? Станції ж заберуть більше часу та коштів. Ті ж проблеми із рухомим складом. Тепер вже зупиняються на вкладанні 1435 від Мостиськи до Скнилова. Та починають задумуватись із колесами. Іспанія переходить на розміри на ходу, давай в них запитувати. Із цього робиться висновок, що керівництво некомпетентно в залізничних питаннях. Ці проблеми знають як вирішити студенти залізничних вузів, які після закінчення навчання вже мають конкретні пропозиції. А не через роки сидіння в керівних кріслах
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр