Рейтинг: +20
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Dena |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | Kaiser_Wilhelm_II |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Instructor |
[+] | baton |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Sergio |
[+] | _trains_ternopil_ |
[+] | undefined23 |
Інформація про фото
Опубліковано: 03.03.2024 00:01
Переглядів: 157
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЧМЭ3-1986
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Тернопіль |
Мережевий №: | 15591944 |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э |
Завод: | ČKD Praha |
Стан: | діючий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 16.07.1975 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Xiaomi |
Модель камери: | Redmi Note 8 Pro |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 22.3 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 22.03.2021 17:27:49 |
Витримка: | 1/260 с |
Діафрагма: | 1.9 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 5.4 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 362
На "дикому" 26 тисячному ухилі.
3
Фото: 362
Машиністи мене зрозуміють, на такому ухилі та ще і ЧМЕ3 надо виважено підходити до управління гальмами.Знаючи роботу компресора та час на його включення та відкачку.
1
Фото: 362
Я написав коментар до фото та пригадав ще і випадок років 15 тому на одній із одеських станцій, де дві чмухи не тільки пролетіли тупик а ще і "просапали" соняшник. Фото було в галереях. Вказали причину не відкачані гальма. Була копія стрічки, де машиніст в розгубленості переставляв кран 394 то в зарядку то в екстерне. Аналогічно, часті гальмування приводять до зниження гальмівного ефекту. Знаю, що викладене розуміє Сергій - Рудий Кіт та молодішна частина, яка навчається на локомотивників.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.