Рейтинг: +20
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | thizztle |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | Kaiser_Wilhelm_II |
[+] | tech_noir |
[+] | Katrin |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Ruslan88 |
[+] | ДС3 |
[+] | Sergio |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | bodya3504 |
Інформація про фото
Опубліковано: 24.02.2024 21:30
Переглядів: 205
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2М62У-0171
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Тернопіль |
Мережевий №: | 16319667 / 16319675 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2М62У |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | діючий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 04.11.1989 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 362
Може хтось надасть інформацію про вагову норму на дільниці. Тобто як для такого тепловоза такий состав. Бо ми на 2М62У на 20 тисячному підйомі витягували такий состав від Дністра в сторону Ларги. Поїзди № 117/118 Чернівці - Київ ходили вскладом 16 вагонів.
0
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
дивно чути що є для вантажного тепловоза, який повинен брати у дві секції 3000 спокійно, є норми на пас. вагони, які важуть ну 1000 тон максимум, ну хай 1200.
1
Фото: 362
Сергію, в мене таке: на Гречани та із них - 3300 тон, Ларга - 1500/2400 тон. Із Ларги легше https://railgallery.pp.ua/view/127010/
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.