Рейтинг: +17
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Dena |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Instructor |
[+] | baton |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | ДС3 |
[+] | Sloger6no |
[+] | Enot |
[+] | Lubasya |
[+] | LvivTrains |
Інформація про фото
Опубліковано: 15.02.2024 09:50
Переглядів: 511
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЕПЛ9Т-013
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-2 Полтава |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЕПЛ9Т |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | 08.2024 — передан на другую дорогудействующий (оновлено 10.2023) |
Побудований: | 10.2005 |
Електропоїзд побудовано на Луганському ТЗ в 8-мивагонному складі.
З заводу у січні 2006 року, поступив в депо ТЧ-12 Гребінка, ПІВД Зал; У червні 2008 року переданий в депо РПЧ-2 Полтава, ПІВД Зал; Секція 01302-01305 донори запчастин; У травні 2023 перефарбована у синьо-блакитну ліврею в РПЧ-2 |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Windows Photo Editor 10.0.10011.16384 |
Дата і час зйомки: | 13.03.2022 15:54:48 |
Детальніше |
Коментарі (1)
Фото: 4467
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
друга 4-ка була, я їх формірував і отправляв. В той день приїхали біженці із Сум, яких ми грузили у Лубнах з автобусів.
Знаєте я дуже був тоді здивований, і зараз досі, як тоді витримала техніка такі пробіги. ЖОДНОГО разу ніде на ставали на ламались. Всі 69 рейсів з Харкова/Полтави/Лозової на Львів пройшли без ексцесів. Навіть коли стало мало 6 ЕПЛок по три зчепа, пустили 14-вагонну сплотку із ЕР9П-4000/ЕР9М-506 вони достойно зганяли на Львів і назад. Найважче тоді було це зв'язок з диспетчерами сусідніх філій. Бо поки до нього через купу номерів додзвонишся, щоб замовити супроводжуючого із Фастова чи Козятина, добру годину дві часу витратиш. Жахливі спогади на все життя.
Знаєте я дуже був тоді здивований, і зараз досі, як тоді витримала техніка такі пробіги. ЖОДНОГО разу ніде на ставали на ламались. Всі 69 рейсів з Харкова/Полтави/Лозової на Львів пройшли без ексцесів. Навіть коли стало мало 6 ЕПЛок по три зчепа, пустили 14-вагонну сплотку із ЕР9П-4000/ЕР9М-506 вони достойно зганяли на Львів і назад. Найважче тоді було це зв'язок з диспетчерами сусідніх філій. Бо поки до нього через купу номерів додзвонишся, щоб замовити супроводжуючого із Фастова чи Козятина, добру годину дві часу витратиш. Жахливі спогади на все життя.
4
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.