Україна 2М62У-0171, ДПКр3-002
Україна, Тернопільська областьперегін Микулинці-Струсів - Прошова
Ukraine, Ternopil' regionMykulyntsi-Strusiv - Proshova line
Автор: Maks_2m62u                   Дата: 10 лютого 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 11.02.2024 21:36
Переглядів: 466
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2М62У-0171

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-5 Тернопіль
Мережевий №:16319667 / 16319675
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2М62У
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции 
Стан:действующий (c 01.2024)
Побудований:04.11.1989

Метадані EXIF

Виробник камери:--
Модель камери:--
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Дата і час зйомки:10.02.2024 10:04:42
Витримка:1 с
Чутливість ISO:500
Корекція експозиції:–5 EV
Еквівалентна фокусна відстань:127 мм
Детальніше

Коментарі (25)

Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Ось вона - Львівська залізниця, уграємо все, навіть нове Well
Фото: 258 · Автор фото
Є таке. На постійній основі вже їздить під тепловозом 4 дні..
Ну на інших залізницях ситуація не набагато краща. Тут можливо сталась нештатна ситуація і щоб не зартримувати рух дали допоміжний локомотив.
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
нештатна ситуація, це коли зламався за пару хвилин до відправлення, тоді згоден, а не 4 дні під теплаком їздити. Всім давно відомо, що Львівська по відношенню до РС найбільш "прогресивна" в негативному плані.
 
Звісно на інших теж є проблеми, але не до такого ж.
 
Чому далеко ходити, подивіться на ТЕ33АС - допоки вони були мелітопольські, були чистенькі і ухожені, і гляньте що з ними зараз, закопчені і брудні. Навіть у таких речах як чистота, Львівська залізниця і близько не на рівні.
 
Жахлива ситуація з 2М62, те ж можна сказати про ДР1А. Ще тримаються ото тільки ВЛ11 завдяки ремонтам на ЛЛРЗ. Потрапили з південних депо 10-ки, і вже більша їх частина відставлена, або їзде одна секція. Всяке буває, але з жодної дороги стільки негативу не витягти, як з Львівської. Чомусь так повелося, я говорю виключно в залізничній сфері. У-шка 0171 що на фото ще місяць тому була у дві секції, на фото вже одна. А рік тому була у сплотці з чужою секцією. І такі пертрубації не тільки з 2М62.
 
Натисніть на Тернопіль, усе жовте, з півтора десятка робочого парку лише живих, і це ще ми не все можемо відслідкувати в умовах війни. Натискаєм ТЧ Чернівці - 80% жовте. Що далі говорити, натискаєм Ковель - те саме. Тому тут вже сказано як є, на Львівській ситуація з РС найгірша, і це ще прийшли декілька десятків локомотивів-біженців, трошки ситуацію поліпшили, але з таким відношенням воно буде недовгим.
 
Доїздитись до того щоб чотири доби тягати теплаком сучасний, по суті новий дизель-поїзд.
Фото: 3
Автору немішало б уточнити що тепловоз тягне поїзд не по всьому маршруту а тільки до Тернополя далі дизель їде самостійно
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
По Львівській залізниці. Коли нм повернули ЕД2Т-0047, працівники ТЧ-2 / РПЧ-3 її тиждень відмивали.
Какой маршрут???
Цитата (Рудий Кіт, 11.02.2024 22:50):
>нештатна ситуація, це коли зламався за пару хвилин до відправлення, тоді згоден, а не 4 дні під теплаком їздити. Всім давно відомо, що Львівська по відношенню до РС найбільш "прогресивна" в негативному плані. На рахунок дизель - поїздів приписки РПЧ Тернопіль то 98% на них їздять так звані "наїздники" які в прямому слові гроблять техніку ( зливають солярку, а в бак засипають щебінь), їздять на одній голові на складному профілі. Добрий господар доброї техніки ніколи з дому не віддасть но тут ситуація зовсім інша.
> На рахунок локомотивів дайте ремонту базу і все буде добре. На рахунок Тернополя - чомусь те що приходить то краще забирають вуйки ( яким чином так виходить думаю не є секретом (для прикладу прийла до нас в Тернопіль ЧМЕЗ -3784 так одоазу її " конфіскували", а через деякий час повернули в плачевному стані. Нам пішло багато часу, нервів і здоров'я щоб довести її до ладу. От так робитьмя в Тернополі, а на рахунок інших депо - запитайте тих хто там працює.
> 
> Звісно на інших теж є проблеми, але не до такого ж.
> 
> Чому далеко ходити, подивіться на ТЕ33АС - допоки вони були мелітопольські, були чистенькі і ухожені, і гляньте що з ними зараз, закопчені і брудні. Навіть у таких речах як чистота, Львівська залізниця і близько не на рівні.
> 
> Жахлива ситуація з 2М62, те ж можна сказати про ДР1А. Ще тримаються ото тільки ВЛ11 завдяки ремонтам на ЛЛРЗ. Потрапили з південних депо 10-ки, і вже більша їх частина відставлена, або їзде одна секція. Всяке буває, але з жодної дороги стільки негативу не витягти, як з Львівської. Чомусь так повелося, я говорю виключно в залізничній сфері. У-шка 0171 що на фото ще місяць тому була у дві секції, на фото вже одна. А рік тому була у сплотці з чужою секцією. І такі пертрубації не тільки з 2М62.
> 
> Натисніть на Тернопіль, усе жовте, з півтора десятка робочого парку лише живих, і це ще ми не все можемо відслідкувати в умовах війни. Натискаєм ТЧ Чернівці - 80% жовте. Що далі говорити, натискаєм Ковель - те саме. Тому тут вже сказано як є, на Львівській ситуація з РС найгірша, і це ще прийшли декілька десятків локомотивів-біженців, трошки ситуацію поліпшили, але з таким відношенням воно буде недовгим.
> 
> Доїздитись до того щоб чотири доби тягати теплаком сучасний, по суті новий дизель-поїзд.
>АААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА
"Душевний крик, ДПКр під тепловозом"
Віддайте вже краще цю ДПКр на новій маршрут Ізюм -Лиман, а в обмін туди Д1, хоч не шкода...
Фото: 6839
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Кому як. Д1 - дизель мого дитинства і до 2022 року. Хочеться, щоб ще хоча б якийсь час попрацювали вони у нас.
Цитата (Рудий Кіт, 11.02.2024 22:50):
>нештатна ситуація, це коли зламався за пару хвилин до відправлення, тоді згоден, а не 4 дні під теплаком їздити. Всім давно відомо, що Львівська по відношенню до РС найбільш "прогресивна" в негативному плані.
> 
> Звісно на інших теж є проблеми, але не до такого ж.
> 
> Чому далеко ходити, подивіться на ТЕ33АС - допоки вони були мелітопольські, були чистенькі і ухожені, і гляньте що з ними зараз, закопчені і брудні. Навіть у таких речах як чистота, Львівська залізниця і близько не на рівні.
> 
>
 
На рахунок ТЕ33АС повна нісенітниця. У Львові вони обслуговуються мелітопольською бригадою, яка їх обслуговувала у Мелітополі. Американці обслуговуються по регламенту, запчастини ставляться оригінальні і все з ними добре.
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Як би ви уважно читали, побачили б, що я писав за зовнішній вигляд, а це підтверджується фотографіями на сайті. За технічну частину по ТЕ33АС я не згадував.
Шановні відвідувачі сайту. Вставлю і я своїх 5 копійок. Нічого дивного в цьому, що на фото немає. Техніка потребує догляду. Але щоб такого не було потрібно не шість ДПКрів, а хоча б на порядок більше. Виникли проблеми із машиної, відставляємо, даємо другу. Скількм я за 21 рік машиністом наміняв тих машин. Поїдеш на Гречани, чи то пасажирським, чи то вантажним, а назад ти вже їдеш іншою машиною. Попередньою якось доповз, іноді "пускаючи Бульки". Бо був  якийсь резерв. А із новою технікою зараз екслюзивний варіант. Бригада якась пристосувалась керувати, а ремонт поки ні. Да і поставити запчастину немає можливості. За ТЕ33АС вірю написаному, угробити ттаку техніку великий кримінал, великі кошти сплачені.
Фото: 811
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Шановний Вікторе Борисовичу,  все так, згоден з Вами. Але тут йдеться мова і про відношення до РС, яке на ЛЬВ зал. вкрай погане. Я вже наводив приклад з ЕД2Т-0047, машина після КЕВРЗ, але груники її ушатали вкрай.
Сергію, в підтвердження написаного пересвідчився при спілкуванні із машиністами ТЧ-13 Чернівці, із якими до 2004 року возили поїзди № 627/628 Чернівці - Київ.  В них були браки із поїздом двома секціями 2М62У. Відмова однієї секції, на жаль, часта проблема.Але щоб двома!?! Машиністи там нормальні, грамотні , досвічені в ТЧ-13. Але ремонт. Колись в чотири ранку я привіз 627-й в свій Кам'янець-Подільський на М62( тоді так возилось із Хмельницького). Підходить до мене схвильований машиніст ТЧ-13: ти привіз однією секцією 16 вагонів?  Бо я не знаю чи довезу ці 16 вагонів двома секціями 2М62У. Вода сотня, я її на відстої не глушив, бо пробій газів і при запуску вижене воду та попереду підйом від Дністра. Скільки ми витягували їхні поїзди перед Ларгою. В нас були рідше проблеми із поїздами від Ларги. Хоч грілись менше.
будь яка техніка має властивість ламатись, але коли в тебе в депо 20 поїздів ДПРК, можна просто випустити на лінію інший, а коли лише два, то іншого варіанту як тягнути під тепловозом немає
А в якому депо у нас 20 ДПКр? Мабуть, у Люботині, бо там жодного разу ДПКр під тепловозом не їздив?
А скажіть-но мені будь-ласка скільки на даний момен працює електровозів серії ДСЗ, ДЕ1; тепловози ТЕП-150? Ну поламався дизель-поїзд то навіщо робити з того трагедію і обсирати залізцю? У вас в депо справи набато кращі? Маю великі сумніви. Риба завжди гниє з голови; немає нормального керівника то не буде порядку на цілій Укрзалізниці.
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Ну якщо у вашому понятті мої слова це обсирання, і вас це прямо так задіває персонально, то що ж, це саме Ваша думка.
 
Одна справа коли старенький ЧМЕ чи М62 тягає місяцями ДР1А, чи Д1, це вже справа втоми техніки. А от інша коли нову техніку ВЖЕ тягають, і як сказала людина вище 4 дні. За 4 дні можна було б полагодити. Я згоден з людьми вище що поламатись може будь що, і як вихід потягати його день, допоки не зайде в депо на ремонт. Це те саме якби я на посаді чергового по депо 4 доби випускав на лінію електричку із зношеними в хлам графітними вставками на полозах, і казав "а шо тут такого, бери і їдь, в других депо і хуже їздять". Чи хто поважав би мене після такого? Навряд.
 
Про ДС3 і ДЕ1 давайте небудемо, це справа відсутності запчастин, бо нема самого заводу який їх виробляв по суті. Та ж справа і про ТЕП150. Ви що перше згадали те і вирішили написати. ЕКр1 у Києві не тягають. І Хюндаї нові як ламалися, їх до депо дотягували, і далі на ремонт. Ви бачили щоб новий Хюндай, Шкоду, ТЕ33АС, чи Тарпан з Дарниці чмухою витягали з депо, і так до Львова, Одеси, Харкова? Отут вже я сумніваюсь. Чи бачили хоч одне фото де тягнуть волоком, ВИДАЮТЬ З ДЕПО НА ЛІНІЮ несправний ДС3 чи ДЕ1 уже з допоміжним? Теж дуже навряд. І в той час коли на інших дорогах їзде все своїм ходом, де-не-де проскакує що на лінії зламався і тягнуть додому, з Львівської постійно то Д1 під ЧМЕ, то ДР1А, то 2М62/2ТЕ10М зчеплені по одній секції, то 2М62 із ЧМЕ в зчепі, то ще якісь знущання.
 
Несправний дизель? Береш ЧМЕ/М62, 3-ри купейника і вперед, а не оте позорище що на фото. А в цей час ДПКр ремонтується і СВОЇМ ХОДОМ виїжджає на лінію. Оце і є показник залізниці. І не приймайте це на свій рахунок, а дивіться правді в очі. Як я вже казав, проблеми є всюди, але витягувати з депо насправний дизель, і видавати його на лінію, і так 4 дні, і не факт що після цього його ще скільки тягали, це бездарний підхід до експлуатації РС, який на Львівській вже давно попереду всіх залізниць. І я не обсираю залізницю, а аргументую чому там такі справи, а ви цього не сприймаєте як технічно доводи, а тільки ображаєтесь. Хоча ви повинні бути більше в курсі реальних справ ніж я тут, у Полтаві. Та тільки я вмію слухати, і часто на зв'язку з багатьма депо, тому можу констатувати ті чи інші речі.
В теперішній час і при відсутноті запчастин (навіть якщо завод працює) можливе усе. Річ у тім що на ці машини на Львівській залізниці наскільки мені відомо немає ремонтної бази, а при значних поломках техніку відправляють на завод-виробник. Так бувало уже не раз з ДРКр1. На рахунок обіди - я не обіжаюсь, бо майже 20 років варився в такому казанку і не з других вуст чув і бачив що і як. Якщо узяти в загальному то ця техніка є нова і "сира", правильно казав Віктор Борисович - якби була заміна на справного дизеля, то цей би відставили від роботи і ремонтували, а так маємо те що маємо. На Львівській залізниці дійсно катастрофа з ремонтом рухомого складу. Якщо взяти до прикладу то в РПЧ-2 Тернопіль самі старі дизель-потяги серії ДР1А, а КР проходив останнім ДР1А-180 і то десь на початках 2000-х, по локомотивах ситуація не краща. По серії 2ТЕ10 то ці локомотиви також є для залізниці новинкою хоча на Укрзалізниці вони експлуатуюються давним давно. Тому на мою думку не потрібно розганяти крики, плач і хейт через поломку дизель-поїзда.  
Цитата (Рудий Кіт, 13.02.2024 08:47):
>Як би ви уважно читали, побачили б, що я писав за зовнішній вигляд, а це підтверджується фотографіями на сайті. За технічну частину по ТЕ33АС я не згадував.
На даний час в галереї не так багато тепловозів ТЕ33АС, щоб реально оцінювати їх зовнішній стан. Я ще з pixa пам'ятаю довоєнні  фото брудних ТЕ33, які ще всі були приписані до Мелітополя.
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Ну може я десь трошки погарячкував, то прошу вибачення, але це не відміняє того, що на Львівській дорозі архи-погане ставлення до техніки, якщо навіть нову допускають тягати чотири+ доби, не міняючи її на ті ж ЦМВ на період ремонту. У нас на Південні це так робиться, неможеш видати ДР - наказ на ТЧ-5, і їде ЦМВ. Хоча це було при ДР звісно вже давненько, зараз ми то ДР не експлуатуємо.
Фото: 32
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Шикарное фото!
Фото: 3
Юра почнемо з того що ДС3,ДЕ1 і ТЕП150 на ЛЗ нема тому по них більшість замовчує тому що як то ж не на ЛЗ бруд лити.
Дизель їде сам з Львова до Тернополя там береться допоміжний до Чернівців так як розвернути секцію ніде крім Чорткова, по Чернівцях секція їде в депо а дизель різаком на Коломию рано той самий варіант в зворотному напрямку.
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (DMM, 16.02.2024 21:12):
>Дизель їде сам з Львова до Тернополя там береться допоміжний до Чернівців так як розвернути секцію ніде крім Чорткова, по Чернівцях секція їде в депо а дизель різаком на Коломию рано той самий варіант в зворотному напрямку.
 
який невиразний брєд твориться в тій Коломиї разом з Чернівцями...навіщо той допоміжний, навіщо той розворот, хай сам їде розвертається, як так пасажирський рейс, справний дизель, до якого чіпляють допоміжний неясно для чого. Цим Ви самі підтверджуєте те, що щось немислиме твориться на ЛЗ...
 
Давайте до Хюндая чіпляти 2М62 секцію щоб вона десь розвернулася де можна. Або до пасажирського якогось. Ну це брєд просто, те що там відбувається...навіщо лити бруд, коли і лити не треба, все без того видно і чутно.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр