Рейтинг: +11
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Coole |
[+] | chernigivskiy |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 01.02.2024 18:17
Переглядів: 202
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЧМЭ3-1986
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-5 Тернопіль |
Мережевий №: | 15591944 |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э |
Завод: | ČKD Praha |
Стан: | действующий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 16.07.1975 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Xiaomi |
Модель камери: | Redmi Note 8 Pro |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 15.08.2020 16:15:14 |
Витримка: | 1/950 с |
Діафрагма: | 1.9 |
Чутливість ISO: | 102 |
Фокусна відстань: | 5.43 мм |
Детальніше |
Коментарі (9)
Фото: 361
Дуже дивно, що Ярмолинці - Гусятин тупик. Хоча Південно-Західна зробила все в бетоні. А цей перегін хтось виклав в забур'янему вигляді та ржавими рейками. Що на розбірку? Невже ніколи не буде потреби переслати із Ярмолинців до Чорткова якихось десяток вагонів.
0
Фото: 361
Максим, перегін весь зарослий, в іншому місці нереально зняти? Аналогічна проблема була в мене на перегоні Балин - Нігин перед станцією Балин. 21 рік із кабіни тепловоза я милувався виходом із лісу видом на Балин. Проте під'їхавши на авто я відчув провал через рослинність.
0
Фото: 361
До речі перед Гусятином від Збруча Львівська одягла свою частку в бетон ще в середині 90-х. На свої очі бачив, коли робив КІП. Південно-Західна зробила свої кілометри в сторону ярмолинці після 2000 року.
0
Фото: 0
Доречі так ніде і не побачив, чому саме перегон закрили. Просвятіть по можливості
1
Фото: 361
Я написав в коментарі про це Може автор Максим щось доповнить. Я представляю, як він робив це фото, як пробирався через зарослі, заодно і запитав чи він мав можливість зняти в другому місці. Бо впімати поїзд на даному перегоні можна мати надійну інформацію. Писали, наче в трейнфото Львів'яни, що день просиділи біля Закупного і холосте все виявилось.
0
Фото: 0
Так це через те що заросле? І все?
0
Фото: 16
Цитата (Coole, 01.02.2024 21:03):
>Доречі так ніде і не побачив, чому саме перегон закрили. Просвятіть по можливості
На цьому перегоні в 2022 році планували проводити кап.ремонт колії. На скільки мені відомо кошти були уже виділені но тут москаль засунув своє рило в нашу державу і усе накрилось мідним тазом. Вантажопокік на цій ділянці був невеликий, приміський рух збитковий бо пасажиропотік дорівнював 0, тому маю великі сумніви що цю ділянку (так само як на Іване-Пусте) відновлять.
>Доречі так ніде і не побачив, чому саме перегон закрили. Просвятіть по можливості
На цьому перегоні в 2022 році планували проводити кап.ремонт колії. На скільки мені відомо кошти були уже виділені но тут москаль засунув своє рило в нашу державу і усе накрилось мідним тазом. Вантажопокік на цій ділянці був невеликий, приміський рух збитковий бо пасажиропотік дорівнював 0, тому маю великі сумніви що цю ділянку (так само як на Іване-Пусте) відновлять.
3
Фото: 361
Юрій, я вважаю, що ділянку врятують, якщо в нас будуть керівники-державники. Головний хід ж роблять, потім перебирають і вкдають на місцкві ділянки. Дали мені хлопці інформацію, що двоколійні вставки від Бахмача до бульбашії розібрали. Довго там за кордон не будуть їздити. Гуляє інтернетом фото про демонтування колії на тих переходах. Сновськ возитиме лише місцеве.
0
Фото: 0
Цитата (Instructor, 01.02.2024 23:28):
>Вантажопокік на цій ділянці був невеликий,
Та як сказати... Паспоток буде там де громади захочуть інвестиції, враховуючи що навколишні села мають бізнес з С/Г, як мінімум збіжжя возити ця лінія буде
>Вантажопокік на цій ділянці був невеликий,
Та як сказати... Паспоток буде там де громади захочуть інвестиції, враховуючи що навколишні села мають бізнес з С/Г, як мінімум збіжжя возити ця лінія буде
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.