Україна ДПЛ1-002
Україна, Івано-Франківська областьперегін Делятин - Яремче
Ukraine, Ivano-Frankivs'k regionDelyatyn - Yaremche line
Автор: Tihon4ik                   Дата: 28 грудня 2023 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 02.01.2024 16:39
Переглядів: 272

Постійне посилання

ДПЛ1-002

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-4 Коломия
Категорія:Дизель-поїзди
Модель:ДПЛ1
Завод:ХК «Луганськтепловоз» Україна
Стан:08.2024 — передан на другую дорогудействующий
Побудований:23.03.2001

Коментарі (6)

Фото нормальне, а от що зображено, то вже як наша епоха та відношення до залізниці. Склепано , як ВЛ40У по старим прикидам з того що під рукою.  Народу треба і комфорт, швидкість, а не повзання. Мої колеги казали, що це єдиний перегін із допустимою швидкістю 100 км/г
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Склепали не склепали, та якби на 40-ки і не це чудо, зараз було б значно важче.
Сергію, я писав, що возив на Жмеринку приміські в 90-х. Вичитав, що рекомендовано возити пасажирські однією секцією ВЛ80. Вже після того почали робити ВЛ40У. Мабуть, із 2000-го, коли Кирпа став на посаду.
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Взагалі, ідея приміських поїздів локомотивної тяга на базі вагона ЛТЗ моделі 1003, непогана. Всі проблеми, як мені бачиться, на місцях. При бажанні під вагон м. 1003 можна і ЧМуху "заточити", на опалення та відкривання дверей. Ось відмінний варіант для малодіяльних ліній, де зараз бігають під ЧМЕ3 старі плацкартники. І ВЛ40У під цей вагон можна доробити, навіть в депо, як я розумію. Сам по собі вагон хороший, теплий, комфортний, особливо в перших варіантах комплектації, коли він йшов з дерматиновими, а не жахливо-залізними диванами. Треба тільки тримати все в адекватному технічному стані. Що, як я розумію, з УЗ несумісно від слова "зовсім".
Сергію, в мене ТЧ-5 Гречани десь в 2009-у ввели панель під двагони на ЧМЕ3Т-6926. Але до реалізації справа не дійшла. Возили ми ЧМЕ3Т 3ЦМВ плюсуючи із Кам'янця-Подільського до Хмельницького півгодини в одному напрямку
В кінці 90-х років в Тернополі їздила ЧМЕ3 і чотири вагони від дизель-поїзда. В кабіні стояв пульт на відкривання і закривання дверей і освітлення салону. Живлення йшло через розети які розміщувались з обидвох сторін тепловоза.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр