Рейтинг: +13
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | DMM |
[+] | baton |
[+] | Aleksey5516 |
[+] | POMARANCH |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | qwerty |
Постійне посилання
ДПЛ1-002
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-4 Коломия |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДПЛ1 |
Завод: | ХК «Луганськтепловоз» |
Стан: | 08.2024 — передан на другую дорогудействующий |
Побудований: | 23.03.2001 |
Коментарі (6)
Фото: 361
Фото нормальне, а от що зображено, то вже як наша епоха та відношення до залізниці. Склепано , як ВЛ40У по старим прикидам з того що під рукою. Народу треба і комфорт, швидкість, а не повзання. Мої колеги казали, що це єдиний перегін із допустимою швидкістю 100 км/г
1
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Склепали не склепали, та якби на 40-ки і не це чудо, зараз було б значно важче.
2
Фото: 361
Сергію, я писав, що возив на Жмеринку приміські в 90-х. Вичитав, що рекомендовано возити пасажирські однією секцією ВЛ80. Вже після того почали робити ВЛ40У. Мабуть, із 2000-го, коли Кирпа став на посаду.
1
Фото: 947
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Взагалі, ідея приміських поїздів локомотивної тяга на базі вагона ЛТЗ моделі 1003, непогана. Всі проблеми, як мені бачиться, на місцях. При бажанні під вагон м. 1003 можна і ЧМуху "заточити", на опалення та відкривання дверей. Ось відмінний варіант для малодіяльних ліній, де зараз бігають під ЧМЕ3 старі плацкартники. І ВЛ40У під цей вагон можна доробити, навіть в депо, як я розумію. Сам по собі вагон хороший, теплий, комфортний, особливо в перших варіантах комплектації, коли він йшов з дерматиновими, а не жахливо-залізними диванами. Треба тільки тримати все в адекватному технічному стані. Що, як я розумію, з УЗ несумісно від слова "зовсім".
2
Фото: 361
Сергію, в мене ТЧ-5 Гречани десь в 2009-у ввели панель під двагони на ЧМЕ3Т-6926. Але до реалізації справа не дійшла. Возили ми ЧМЕ3Т 3ЦМВ плюсуючи із Кам'янця-Подільського до Хмельницького півгодини в одному напрямку
2
Фото: 16
В кінці 90-х років в Тернополі їздила ЧМЕ3 і чотири вагони від дизель-поїзда. В кабіні стояв пульт на відкривання і закривання дверей і освітлення салону. Живлення йшло через розети які розміщувались з обидвох сторін тепловоза.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.