Рейтинг: +9
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | AgentF |
[+] | tech_noir |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | POMARANCH |
[+] | qwerty |
Інформація про фото
Опубліковано: 26.12.2023 20:26
Переглядів: 160
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2М62-1000Б
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-13 Чернівці |
Мережевий №: | 16795510 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2М62 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции |
Стан: | Неисправен (оновлено 08.04.2015) |
Побудований: | 29.04.1985 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3100 |
Програмне забезпечення: | Nikon Transfer 2.0 W |
Дата і час зйомки: | 24.08.2011 17:10:39 |
Витримка: | 1/250 с |
Діафрагма: | 10 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 45 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 67 мм |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 361 · Автор фото
Вже історія на спогади, поїзда немає в ходу. Поїзд № 609 Окниця - Чернівці. Митно прикордонні огляди по Мамализі, Посту 61 км, Медвежі, Ларзі, Сокирянах, Окниці.
0
Фото: 361 · Автор фото
Спитаєте чому дві різні секції. Задня 2М62У-0327А їхала 610 на Ларгу. , і немаючи роботи назад поїхала на подвійну на Чернівці. А перед цим працювала у вивізному русі до Окниці. Щоб не викидати години(бо виходило більше 12 годин) Зробили так. Парним змінювались бригади чи тепловоз по Ларзі. Одна бригада на відпочинок, друга до Окниці. Потім так звана відпочивша бригада робила у вивізному русі по дільниці до Окниці і на Чернівці вночі Вантажо-пасажирським на Чернівці. Всі ці підв'язки здійснювались диспетчероми із узгодженням із ТЧ-13 Чернівці
0
Фото: 361 · Автор фото
Слідування в парному напрямку пару годин тому https://railgallery.pp.ua/view/125704/#comm1372
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.