+20
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Lubitel_Ukrzal |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | baton |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | POMARANCH |
[+] | semen |
[+] | Sloger6no |
[+] | Lubasya |
[+] | Andriy1107 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | KREOZOT |
[+] | spott.bg |
[+] | sdtk4ik |
ДР1АМ-1903
Дорога приписки: | Львівська філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-2 Тернопіль |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДР1А |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод ![]() |
Стан: | списаний (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 31.07.1981 |
Списаний: | 07.2023 |
НП та аварії: 24.11.2017 - головний вагон 190.3 постраждав унаслідок зіткнення з тепловозом М62-1410 на перегоні Чортків - Біла-Чортківська |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Xiaomi |
Модель камери: | M1908C3JGG |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 16.05.2023 16:00:17 |
Витримка: | 1/10600 с |
Діафрагма: | 1.8 |
Чутливість ISO: | 109 |
Фокусна відстань: | 4.74 мм |
Детальніше |
Коментарі (8)
Фото: 105
я на 99% впевнений що з на права фото гараж зроблен з кузова тепловоза ТЕ2!
1
Фото: 0
До речi в депо Тернопiль е декiлька гаражiв з кузовiв ТЭ2
1
Фото: 367
До недавнього часу там працювала половинка ТЕ2, яка виставлялась на сайтах
1
Фото: 0
Вiктор Борисович а чи доводилось вам iздити на раритетах ТЭ3 2ТЭ10Л ТЭП60 ЧМЭ2 ТЭП10 може на паровозi або ще на якихсь диковинках звiсно за кермом
1
Фото: 367
Володимире, застав на початку 90-х ТЕ3 та ТЕ7 із поїздами Чернівці = Київ. Щодо паровоза то я власник прав із 1992 року, проїхавши 500 метрів.
1
Фото: 0
І чим відрізняється те7 від те3 ?
0
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
У ТЕ7 на відміну від ТЕ3 знизили передаточне число редукторів, щоб міг водити пасажирські із швидкістю до 140 км/год. Плюс у сьомаки пішла вже вища кабіна, яка вже з сьомаки стала застосовуватися і на серійних ТЕ3. До цього у тройки була кабіна по типу ТЕ2. Також якщо я не помиляюся, у сьомаки вже було ЕПТ.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.