Україна ДР1АМ-1903
Україна, ТернопільРПЧ-2 Тернопіль
Ukraine, Ternopil'Ternopil' regional-train depot #2
Автор: VovaTch-14                   Дата: 16 травня 2023 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 12.11.2023 13:11
Переглядів: 616

Постійне посилання

ДР1АМ-1903

Дорога приписки:Львівська філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-2 Тернопіль
Категорія:Дизель-поїзди
Модель:ДР1А
Завод:Рижский вагоностроительный завод СРСР (СССР)
Стан:списаний (оновлено 01.2024)
Побудований:31.07.1981
Списаний:07.2023
НП та аварії:
24.11.2017 - головний вагон 190.3 постраждав унаслідок зіткнення з тепловозом М62-1410 на перегоні Чортків - Біла-Чортківська

Метадані EXIF

Виробник камери:Xiaomi
Модель камери:M1908C3JGG
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Дата і час зйомки:16.05.2023 16:00:17
Витримка:1/10600 с
Діафрагма:1.8
Чутливість ISO:109
Фокусна відстань:4.74 мм
Детальніше

Коментарі (8)

я на 99% впевнений що з на права фото гараж зроблен з кузова тепловоза ТЕ2!
Ви маете рацiю ТЭ2-292
До речi в депо Тернопiль е декiлька гаражiв з кузовiв ТЭ2
До недавнього часу там працювала половинка ТЕ2, яка виставлялась на сайтах
Вiктор Борисович а чи доводилось вам iздити на раритетах ТЭ3 2ТЭ10Л ТЭП60 ЧМЭ2 ТЭП10 може на паровозi або ще на якихсь диковинках  звiсно за кермом
Володимире, застав на початку 90-х ТЕ3 та ТЕ7 із поїздами Чернівці = Київ. Щодо паровоза то я власник прав із 1992 року, проїхавши 500 метрів.
І чим відрізняється те7 від те3 ?
Фото: 4799
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
У ТЕ7 на відміну від ТЕ3 знизили передаточне число редукторів, щоб міг водити пасажирські із швидкістю до 140 км/год. Плюс у сьомаки пішла вже вища кабіна, яка вже з сьомаки стала застосовуватися і на серійних ТЕ3. До цього у тройки була кабіна по типу ТЕ2. Також якщо я не помиляюся, у сьомаки вже було ЕПТ.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр