Інформація про фото
Опубліковано: 07.11.2023 21:39
Переглядів: 161
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
2. станція ГЕНІЧЕСЬК (14)
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ, ДН-3 Запоріжжя |
Депо приписки: | Дільниця Новоолексіївка - Генічеськ (тупік) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано постійним струмом 3kV |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1876 |
Інформація про станцію: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%8C%D0%BA_(%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F) |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon EOS DIGITAL REBEL XSi |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Дата і час зйомки: | 21.08.2018 07:42:48 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 6.3 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 50 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 0
https://railgallery.pp.ua/index.php?a=ps&v=list&did=3735 у зв'язку з імплеметнацією системи станцій одразу вам навалю цікавих фактів про цю гілку.
На фото - те що раніше було "пл. 12 км" Станцію тут побудували недавно
Станція "Генічеськ" була трохи далі - на 14 км ЯМНЗП. Десь в 90-х вона стала "Генічеськ-вантажний", і обслуговувала гілку на рибний порт. Станцію закрили в 2010-х, вона занедбаною стояла до самої ліквідації цієї ділянки.
Далі від цієї станції йшла лінія по Арабатській косі:
- ПЛ. 20 КМ
- Роз'їзд 21 км --> гілка на солезавод, була діюча після знищення лінії
- ПЛ. 25 КМ
- Арабатська
- ПЛ.32 КМ
- Роз'їзд 35 КМ
- ПЛ. 38 КМ
- ПЛ. 53 КМ
- Валок
До цієї станції був регурярний рух потягів.
Згадуються також:
- Роз'їзд 67 км
- Роз'їзд 77 км
Не можу підтвердити 100% чи це були дійсні станції чи технічні, якщо там щось і було це були вантажні лінії для видобутку солі
Лінію, на Валок змило штормом десь в 70-х
На фото - те що раніше було "пл. 12 км" Станцію тут побудували недавно
Станція "Генічеськ" була трохи далі - на 14 км ЯМНЗП. Десь в 90-х вона стала "Генічеськ-вантажний", і обслуговувала гілку на рибний порт. Станцію закрили в 2010-х, вона занедбаною стояла до самої ліквідації цієї ділянки.
Далі від цієї станції йшла лінія по Арабатській косі:
- ПЛ. 20 КМ
- Роз'їзд 21 км --> гілка на солезавод, була діюча після знищення лінії
- ПЛ. 25 КМ
- Арабатська
- ПЛ.32 КМ
- Роз'їзд 35 КМ
- ПЛ. 38 КМ
- ПЛ. 53 КМ
- Валок
До цієї станції був регурярний рух потягів.
Згадуються також:
- Роз'їзд 67 км
- Роз'їзд 77 км
Не можу підтвердити 100% чи це були дійсні станції чи технічні, якщо там щось і було це були вантажні лінії для видобутку солі
Лінію, на Валок змило штормом десь в 70-х
2
Фото: 281
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Загальний редактор / Редактор місць зйомки
Саме на Арабатці скоріше, там видобували ще той баласт, яким усіяно все від Мелітополю до Запоріжжя та далі, а саме той азовський відсів ракушки.
1
Фото: 4469 · Автор фото
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
я був на морі на Арабатці ж тоді у 2018-му, у Стрілковому, то там всюди вздовж берега сліди колії, шпали є, видно насип була.
1
Фото: 0
І всеж ще раз зауважу що станція на фото не 14 км, а 12км
14 км це "Генічеськ-Вантажний", нині станція ліквідована
> я був на морі на Арабатці ж тоді у 2018-му, у Стрілковому, то там всюди вздовж берега сліди колії, шпали є, видно насип була.
Згідно з моїм дослідженням, від генгорки залізниця йшла по нинішній дорозі. Можливо, якісь під'їзні лінії, вантажні гілки, але я навіть від місцевих, які шукали сліди тої залізниці, не чув щоб вони щось знаходили.
На початку 00-х ще на дорозі був помітний переїзд перегону Роз'їзд 21 км - Солезавод, власне сам Солезавод (якісь вагони та рейки для маневрів і досі там стоять), а також ручна стрілка десь в Стрілковому - це все що згадується як артефакти тієї лінії.
Я так розумію, гілку після паводків тоді просто кинули - її навіть розбирати не стали. Потім вже місцеві її порозтягували на матеріали
14 км це "Генічеськ-Вантажний", нині станція ліквідована
> я був на морі на Арабатці ж тоді у 2018-му, у Стрілковому, то там всюди вздовж берега сліди колії, шпали є, видно насип була.
Згідно з моїм дослідженням, від генгорки залізниця йшла по нинішній дорозі. Можливо, якісь під'їзні лінії, вантажні гілки, але я навіть від місцевих, які шукали сліди тої залізниці, не чув щоб вони щось знаходили.
На початку 00-х ще на дорозі був помітний переїзд перегону Роз'їзд 21 км - Солезавод, власне сам Солезавод (якісь вагони та рейки для маневрів і досі там стоять), а також ручна стрілка десь в Стрілковому - це все що згадується як артефакти тієї лінії.
Я так розумію, гілку після паводків тоді просто кинули - її навіть розбирати не стали. Потім вже місцеві її порозтягували на матеріали
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.