Україна / Фотолінії 13. роз'їзд СУХИЙ (37.0)
Україна, Полтавська областьроз'їзд Сухий (закритий)
Ukraine, Poltava regionSuhiy junction (closed)
Часи, коли я катався з батьком у поїздки на ДР1А, і фоткав, на передову тоді мильничку Соні.
 
На фото - маршрутні світлофори, один з них який проїхав ДР, не втрапив у кадр. Подовжена третя колія, довжиною 2160 метрів, йшла зправа від фото, і сходилася з тією, по якій їде ДР за 800 метрів позаду дизеля.
Автор: Рудий Кіт                   Дата: 03 лютого 2006 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 06.11.2023 18:02
Переглядів: 117
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

13. роз'їзд СУХИЙ (37.0)

Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Полтава-Південна - з.п. Степовий (ДН-2 Харків)
Мережевий №:2 колії
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Роз'їзд
Завод:Тепловозна тяга Україна / Фотолінії
Стан:Роз'їзд закрито
Заводський тип:5 клас
Заводський №:код 441324
Побудований:1911
Списаний:2011
Примітка:В рамках електрифікації дільниці Полтава - Лозова, роз'їзд Сухий закрито.
роз'їзд Сухи́й — колишній роз'їзд Полтавської дирекції, Південної залізниці.
 
Розташований неподалік від сіл Сахнівщина та Калинівка, Полтавського району, Полтавської області на лінії Полтава-Південна — Красноград між станціями Тагамлик (9 км) та Карлівка (10 км).
 
Роз'їзд Сухий виник у 1911 році. Особливістю роз'їзду були дві стандартні бокові колії, та одно подовжена, для довгоскладових поїздів, які були тут не рідкість на той час. Роз'їзд мав три колії, але ту що для довгосоставних поїздів демонтували в середині 90-х. Роз'їзд Сухий проіснував до демонтажа в рамках модернізації у 2011 році, маючи дві колії, одну посадочну платформу, три стрілочних переводи, три вихідних світлофори, два вхідних та три маршрутних світлофори. Також в межах роз'їзду був (і є зараз на тому ж місці) нерегульований переїзд.
 
У вересні 2010 року почались підготовчі роботи по електрифікації дільниці. Встановлювались опори, розкатувалась контактна мережа. Паралельно вівся демонтаж колійного господарства, та пристроїв ЕЦ. А вже 19 серпня 2011 року тут пройшов перший поїзд електротягою. Рух офіційно відкрито для швидкісних поїздів 15 травня 2012 року.

Метадані EXIF

Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS6 (Windows)
Детальніше

Коментарі (0)

Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр