Дорога приписки | Депо приписки | Найменування | Дата | Модель | Примітка |
---|---|---|---|---|---|
Придніпровська філія УЗ | ТЧ-3 Мелітополь | ЧС2-474 | 1978 | ЧС2 | |
ТЧ-8 Дніпро | 1975 | ||||
Российские железные дороги | Електровози | Ленінград-Московський |
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-3 Мелітополь |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ЧС2 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) |
Стан: | списаний |
Заводський тип: | 53E3 |
Заводський №: | 5161 |
Побудований: | 1965 |
Списаний: | 28.12.1990 |
Утилізований: | 12.1990 |
Приписка до депо та експлуатація: З заводу надійшов у депо Ленінград-Московський. У 1975 р. передано до депо ТЧ-8 Дніпро У 1978 р. передано до депо ТЧ-3 Мелітополь 28.12.1990 р. підписано акт про списання. Історична та додаткова інформація: 22 грудня 1990 р. електромеханік СЦБ станції Єльникове Південної зал. С. В. Фірсов, виявивши несправність у стрілочній секції, зашунтував перемичкою типу "крокодил" контакти колійного реле ПР-4. На пульті ДСП спалахнула неправильна сигналізація. При прийомі вантажного поїзда № 3062 (електровоз ВЛ11-524, 57 вагонів) на бічний шлях ДСП Д. І. Труфанов, не впевнившись у звільненні горловини, перевів стрілку під вагоном, що рухається (цистерна з ізопентановою фракцією) на головний шлях. Передній візок пішов бічним шляхом, а задній виявився на головному. О 21:18 на швидкості 90 км/год в цистерну врізається пасажирський поїзд № 22 Кисловодськ — Ленінград (електровоз ЧС2-474, ТЧ-3 Мелітополь), а через 18 хвилин у завал і пожежу, що утворилася, на швидкості 42 км/год врізається пасажирський поїзд № 237 Москва - Новоросійськ (електровоз ЧС2-672, ТЧ-2 Жовтень). Внаслідок катастрофи і пожежі загинули за офіційними даними 12 осіб, за неофіційними — 48. Загинула на місці локомотивна бригада депо Жовтень (ЧС2-474), серйозні каліцтва отримала локомотивна бригада поїзда № 237, яка встигла вистрибнути з електровоза. Збитки: виключено 2 електровози ЧС2, 17 пасажирських вагонів (3 згоріли фактично вщент), 6 вантажних вагонів, зруйновано 600 метрів колії, 12 опор КС, пошкоджено вогнем будівлю вокзалу та прилеглу лісосмугу Перерва в русі склала понад 60,5 годин (в обох напрямках). Електровоз розрізаний у брухт на місці. |
Фото із журналу "Залізничний транспорт" №3 за 1992 р. 22 грудня 1990 р. Прислав LRT 4 +22 164 |
Депо приписки: | ТЧ-3 Мелітополь |
Депо приписки: | ТЧ-8 Дніпро |
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-8 Дніпро |
Дорога приписки: | Российские железные дороги |
Депо приписки: | Електровози |
Примітка: | Ленінград-Московський |