Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-2 Харків ![]() |
Депо приписки: | дільниця Харків-Пасажирський - Рогань - Куп'янськ-Вузловий |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Структурний підрозділ |
Стан: | списаний |
Побудований: | 01.04.2008 |
Списаний: | 01.08.2024 |
МОТОРВАГОННЕ ДЕПО «ХАРКІВ» РПЧ-11 ППК - (РПЧ-11, колишнє, РПЧ-1 УЗ, ТЧ-14) — моторвагонне депо Приміської Пасажирської Компанії, знаходиться у місті Харків.
Моторвагонне депо засноване на потужностях депо Жовтень, згодом переїхало на власну територію в межах роз'їзду 8 кілометр. Першочергово мало назву ТЧ-14, у 2008 реорганізовано у РПЧ-1, а у 2024-му переведене у власність ППК.22 грудня 1960 року, для проходження планового ремонту, у депо прибув перший електропоїзд. Сьогодні у парку депо знаходяться електропоїзди ЕР2, ЕР2Р, ЕР2Т, ЕТ2; Обслуговує пасажирські приміські перевезення на дільницях: Харків-Пасажирський — Нова Козача; Харків-Пасажирський — Лозова — Гусарівка — Краматорськ;Харків-Пасажирський — Власівка;Харків-Левада / Харків-Пасажирський — Ізюм;Харків-Левада - Основа — Гракове; З 13 лютого 2015 року, через припинення російською стороною в односторонньому порядку дії договору про спільну організацію руху поїздів на прикордонних залізничних ділянках з Російською Федерацією і в зв'язку з низьким пасажиропотоком «Укрзалізницею» було скасовано єдиний залишившився тоді електропоїзд № 816/815 Харків — Бєлгород. З 2014 року моторвагонне депо здійснює технічне обслуговування електропоїздів серій ЕР2Т та ЕД2Т, що працюють на лініях Лиманської дирекції Донецької залізниці. До 2022 року депо списало всі застарілі поїзди ЕР2 з округлою формою кабіни, а три поїзда передали в депо Люботин. |