29. станція ПОТОКИ (242.4)

Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава, дільниця Полтава-Південна - Павлиш (Одес.РФ)
Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Полтава-Південна - Павлиш (Одес.РФ)
Мережевий №:15 колій
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:діючий
Заводський тип:2 клас
Заводський №:код 425509
Побудований:1870
Потоки — вузлова залізнична станція 2-го класу, Полтавської дирекції, Південної залізниці, на перетині електрифікованих ліній Полтава-Південна — Кременчук, та Потоки — Золотнишине (м. Горішні Плавні). Розташована в селі Кияшки, Горішньоплавнівської міської громади, Кременчуцького району, Полтавської області.
 
Станція Потоки відкрита наприкінці 1870 року, під час прокладання Харківсько-Миколаївської залізниці. 1 січня 1870 року відкритий регулярний рух поїздів лінією Полтава — Кременчук. Станція Потоки на той час особливого значення не мала, переважно використовувалася для заправки паровозів водою.
 
Наприкінці 1940 — початку 1950-х років побудовані зернові склади, овочева база, які потребували послуг залізниці.
 
До електрифікації та реконструкції станція мала 10 основних колій, декілька технічних колій для відстою вантажних вагонів та на рампу.
 
У процесі реконструкції було збудовано непарну колію перегону Галещина - Потоки, а роз'їзд Південний Парк був приєднаний до ст. Потоки, і став її парком.
 
Полтавський парк - має 10 колій, 7 з яких електрифіковані. Цей парк - до приєднання Південного парку - основна частина станції до реконструкції. Має дві пасажирські платформи - берегову і острівну. З цього парку формуються та відправляються поїзди на Кременчук і Полтаву.
Південний парк - колишній роз'їзд, а зараз - парк станції Потоки, має 5-ть колій, з яких 4-ри електрифіковані. Зазвичай поїзди з Золотнишине/Редути слідують через парк транзитом, більша частина з/на Кременчук. Берегова зупиночна платформа давно не відіграє свого призначення, а в колишньому посту ЕЦ роз'їзду перебувають працівники ЕЧК.
 
15 листопада 2011 року тут пройшов перший поїзд на електротязі - ЕПЛ9Т-015 - відкрила рух поїздів з Полтави до Кременчука.
 
А вже 6 вересня 2018 року, зі станції Золотнишине вирушив перший вантажний поїзд під електротягою, завдяки електрифікації дільниці Потоки — Золотнишине, вдалось вивільнити тепловози 2ТЕ116 з оберту.
Загрузить фото · Править информацию
Вид на вихідні сигнали у бік Галещини / Полтави.
09 січня 2025 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+3
43
Південний парк ст. Потоки, до 2015-го був самостійним роз'їздом Південний парк.
06 червня 2018 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+2
113
Південний парк ст. Потоки, до 2015-го був самостійним роз'їздом Південний парк.
06 червня 2018 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+2
118
Маршрутні сигнали в бік Полтавського парку, за мостом дві головні колії розходяться вліво - на Кременчук, та вправо - на Полтавський парк ст. Потоки і далі на Полтаву.
06 червня 2018 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+2
116
Вдалині видно маршрутний сигнал з боку Калачевського/Кременчука, та колію, що відходить наліво в бік Південного парку.
24 липня 2010 р.
Автор: Алексей Краснов
0
+5
33
Связанные записи
НайменуванняМережевий №Дорога припискиДепо припискиМодельПобудованийСписанийДата
Південний парк (ст. Потоки)5 колійПівденна філія УЗ, ДН-4 Полтавадільниця Полтава-Південна - Павлиш (Одес.РФ)Станційний парк19542012
Полтавський парк (ст. Потоки)10 колійПівденна філія УЗ, ДН-4 Полтавадільниця Полтава-Південна - Павлиш (Одес.РФ)Станційний парк1870
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр