Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ, ДН-4 Коростень |
Депо приписки: | дільниця Коростень - Ірша (Київ ДН-1) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1902 |
Ко́ростень — позакласна сортувальна залізнична станція Коростенської дирекції Південно-Західної залізниці. Є основними залізничними воротами міста Коростень. Основна станція Коростенського залізничного вузла.
Велике значення для розвитку Коростеня мало будівництво залізниць. Спочатку станція була проміжною, однак впродовж 1915—1916 років споруджено залізниці Коростень — Житомир , Коростень — Овруч та Коростень — Новоград-Волинський. Станція перетворилася на великий залізничний вузол та створено паровозне депо. У 1983 році електрифіковано станцію Коростень, а у 1985 році — завершена електрифікація залізничного вузла.У 1901 році побудований вокзал станції Коростень. Під час Другої світової війни був частково зруйнований, але зусиллями місцевих будівельників був відновлений і простояв до грудня 1983 року. Сучасний залізничний вокзал відкритий 23 січня 1984 року. |