1. станція МИКОЛАЇВ-ВАНТАЖНИЙ (237.0)

Одеська філія УЗ, ДН-4 Херсон, дільниця Миколаїв-Вантажний - Херсон
Дорога приписки:Одеська філія УЗ, ДН-4 Херсон Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Миколаїв-Вантажний - Херсон
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Тепловозна тяга Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:20.08.1873
Миколаїв-Вантажний — вантажна залізнична станція на лінії Миколаїв — Миколаїв-Вантажний, відкритий для залізничного руху 20 серпня 1873 року.
 
Залізничне будівництво здійснювалось шляхом залучення приватного капіталу. Вкласти свої кошти в будівництво залізничної гілки до Миколаєва було готове «Товариство р.сійських залізниць».
 
Перший проєкт залізничних будівель був розроблений інженером Корсаковим. Він рекомендував станцію будувати біля порту, а пасажирський вокзал — в торговельній частині міста.
 
20 серпня 1873 року лінія Знам'янка — Миколаїв була відкрита для залізничного руху. На станції був відслужений молебень. Перший потяг відійшов від станції з прапорами, гірляндами із зелені та квітів.
 
Крім пасажирських перевезень, основним призначенням залізничного зв'язку повинні були стати перевезення хліба, кам'яного вугілля і руд із місць їх виробництва до Миколаївського комерційного порту. Однак проблем, які треба було терміново вирішити, щоб зробити економічно ефективною роботу цієї лінії залізниці, існувало безліч. На думку Григорія Ге, цими «негараздами» була відсутність яких-небудь пристосувань для зберігання хлібного вантажу, виконання вантажно-розвантажувальних робіт, під'їзних гужових доріг. Товарна станція знаходилася за дві верстах від комерційного порту, а дороги не були вимощені.
 
Завдяки споруді залізничних ліній і вигідним тарифом збільшилося число хлібовиробних губерній, що вивозили зерно через чорноморські порти. До Полтавської та Харківської губерній приєдналися частини Київської, Волинської і навіть Курської губерній.
 
На початку 1950-х років була побудована нова будівля вокзалу, неподалік від старого, одноповерхового, в кінці вулиці Пушкінської (тут вона знаходиться і зараз). Вона стала центром композиційними ансамблю архітекторів, з його простим і доцільним плануванням, повною ідентичністю головного і перонного фасадів.
 
Від станції Миколаїв-Вантажний курсують кілька приміських поїздів: Миколаїв — Вадим, Миколаїв — Каховка, Миколаїв — Долинська, Миколаїв — Тимкове, Миколаїв — Колосівка. До 26 грудня 2014 року приймався і вирушав регіональний дизель-поїзд № 870/869 Миколаїв-Вантажний — Керч. Зараз цей дизель-поїзд курсує за маршрутом Миколаїв-Вантажний — Апостолове.
Загрузить фото · Править информацию
Связанные записи
НайменуванняДорога припискиДепо припискиМодельПобудованийДата
Вокзал (ст. Миколаїв-Вантажний)Одеська філія УЗ, ДН-4 Херсондільниця Миколаїв-Вантажний - ХерсонСтанційний парк20.08.1873
Парк прийому (ст. Миколаїв-Вантажний)Одеська філія УЗ, ДН-4 Херсондільниця Миколаїв-Вантажний - ХерсонСтанційний парк20.08.1873
Парк Рудний (ст. Миколаїв-Вантажний)Одеська філія УЗ, ДН-4 Херсондільниця Миколаїв-Вантажний - ХерсонСтанційний парк20.08.1873
Сортувальний парк (ст. Миколаїв-Вантажний)Одеська філія УЗ, ДН-4 Херсондільниця Миколаїв-Вантажний - ХерсонСтанційний парк20.08.1873
ТД Миколаїв-ВантажнийОдеська філія УЗ, ДН-4 Херсондільниця Миколаїв-Вантажний - ХерсонСтруктурний підрозділ20.08.1873
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр