станція ЛЬВІВ

Львівська філія УЗ, ДН-1 Львів, Вузлові та початкові станції
Дорога приписки:Львівська філія УЗ, ДН-1 Львів Україна / Фотолінії
Депо приписки:Вузлові та початкові станції
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Станція стикування 3kV | 25kV, з можливістю зміни роду струму в контактній мережі СССР
Стан:действующий
Побудований:04.11.1861
Львів — головна позакласна залізнична станція Львівської залізниці. Розташована у середмісті Львова. Станція Львів складається з восьми парків. Пасажирський парк — це Головний та Приміський вокзали. Ще шість парків є сортувальними, де здійснюється приймання, розформування, накопичення, сортування та формування вантажних поїздів.
 
4 листопада 1861 року на залізничний міський вокзал Львова прибув перший пасажирський поїзд «Ярослав». Тоді було відкрито регулярне пасажирське сполучення між Віднем і Львовом.
 
Поїзд «Ярослав» складався з двох вагонів та чотирьох «візків» і розвивав швидкість до 30 км/год. Це було перше регулярне пасажирське сполучення, яке означало включення цих територій до європейської мережі залізниці, що відкривало широкі можливості для реалізації на Галичині промислових, індустріальних, культурно-мистецьких та військових проєктів.
 
Відтоді рух на залізниці не припинявся ні під час воєн, ні у роки революцій, а мережа залізниць розширювалася і розвивалася. Тоді ж урочисто відкрили львівський вокзал приватного акційного товариства Галицької залізниці імені Карла Людвіга.
 
Поруч з вокзалом розташовувався залізничний поштамт та вагонне депо й залізничні майстерні (нині — Львівський локомотиворемонтний завод).
 
Технічною особливістю є те, що станція Львів з 1966 року — станція стикування, яка була електрифікована в складі дільниці Львів — Стрий постійним струмом (=3 кВ) у 1962 році, а 1966 року електрифікована дільниця Львів — Красне змінним струмом (~25 кВ).
 
У місці сходження двох родів струму якраз і опинилася станція Львів та одразу перетворилася на стикову, тому на станції завжди (окрім двосистемних поїздів HRCS2 та ЕКр1 «Тарпан» категорії «Інтерсіті+») відбувається зміна електровозів — при прямуванні на Мостиську, Перемишль, Ужгород зі змінного на постійний струм, у напрямку Києва — навпаки. Поїзди, що прямують у напрямку Івано-Франківська, Сокаля, Луцька, обслуговуються тепловозами та дизель-поїздами.
Загрузить фото · Править информацию
Связанные записи
НайменуванняДорога припискиДепо припискиМодельПобудованийСписанийДата
Батарівський приймальний парк (ст. Львів)Львівська філія УЗ, ДН-1 ЛьвівВузлові та початкові станціїСтанційний парк04.11.1861
Вокзал (ст. Львів)Львівська філія УЗ, ДН-1 ЛьвівВузлові та початкові станціїСтанційний парк04.11.1861
Приміський термінал (ст. Львів)Львівська філія УЗ, ДН-1 ЛьвівВузлові та початкові станціїСтанційний парк04.11.1861
РПЧ-1 Львів ППКЛьвівська філія УЗ, ДН-1 ЛьвівВузлові та початкові станціїСтруктурний підрозділ01.08.2024
РПЧ-1 Львів УЗЛьвівська філія УЗ, ДН-1 ЛьвівВузлові та початкові станціїСтруктурний підрозділ01.04.200801.08.2024
Сортувальний парк (ст. Львів)Львівська філія УЗ, ДН-1 ЛьвівВузлові та початкові станціїСтанційний парк04.11.1861
ТЧ-1 Львів-ЗахідЛьвівська філія УЗ, ДН-1 ЛьвівВузлові та початкові станціїСтруктурний підрозділ04.11.1861
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр