14. станція РАВА-РУСЬКА (66.7)

Львівська філія УЗ, ДН-1 Львів, дільниця Львів - Рава-Руська (держ.кордон)
Дорога приписки:Львівська філія УЗ, ДН-1 Львів Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Львів - Рава-Руська (держ.кордон)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Тепловозна тяга СССР
Стан:действующий
Побудований:06.07.1884
Ра́ва-Ру́ська — прикордонна вузлова вантажна залізнична станція Львівської дирекції Львівської залізниці. Розташована у однойменному місті Львівського району Львівської області.
 
Є вузловою станцією на сходженні чотирьох ліній: двох, що пролягають в межах України
 
Залізничний вузол неелектрифікований, можливість електрифікації не розглядається. На станції діє пункт контролю «Рава-Руська».
 
Станція відкрита 6 липня 1884 року у складі залізниці Ярослав — Сокаль. Після відкриття 23 жовтня 1887 року локальної залізниці Львів — Белзець. Відтак станція стала вузловою.
 
Навесні 2023 року Львівська обласна військова адміністрація повідомила, що планується відкрити пересадковий маршрут Україна — Польща через станцію Рава-Руська. Для цього передбачалося призначити два поїзда: один з Варшави інший зі Львова, проте для того, щоб польський поїзд заїжджав на українську станцію потрібно прокласти 8 км колії європейського стандарту, а також на станції Рава-Руська відновити роботу митного посту, який не працював понад 20 років.
 
6 квітня 2023 року успішно завершилася тестово-випробувальна поїздка євроколією 1435 мм із Польщі до Рава-Руської. Сполучення планується відкрити для пасажирів влітку та організувати по Рава-Руській зручний пересадковий хаб між поїздами з Варшави євроколією 1435 мм та поїздами зі Львова по українській колії 1520 мм. У перспективі розглядатиметься проєкт подовження європейської колії безпосередньо до Львова.
 
15 жовтня 2023 року було відновлено рух поїзда до Варшави. Окрім того було призначено поїзд № 868/867 зі станції Коломия через Івано-Франківськ, Стрий, Львів. Наразі польський перевізник використовує для перевезень дизель-поїзд SN84 з місцями 1-го та 2-го класу, проте пасажири відзначають низький рівень комфорту у поїзді.
 
29 березня 2024 року польський перевізник SKPL повідомив, що замінить дизель-поїзд на маршруті Варшава — Рава-Руська німецькими вагонами. Оператор SKPL закупив у DB 20 вживаних вагонів класу R109 із сидячими місцями, 5 з них вже пройшли капітальний ремонт у Німеччині та відправлені на базу SKPL Zagórzu. Передбачено, що ці вагони до травня 2024 року мають з'явитися на маршруті Варшава — Рава-Руська та будуть експлуатуватися під локомотивною тягою.
 
6 квітня 2024 року успішно завершилася тестово-випробувальна поїздка євроколією 1435 мм з Польщі до Рава-Руської. Передбачено, що залізничне сполучення євроколією заплановано відкрити для пасажирів влітку та організувати по Рава-Руській зручний пересадочний хаб між поїздами з Варшави євроколії 1435 мм та поїздами зі Львова українською колією 1520 мм. У перспективі розглядається проєкт подовження європейської колії безпосередньо до Львова.
Загрузить фото · Править информацию
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр