8. станція СЕМЕНІВКА (101.4)

Південно-Західна філія УЗ, ДН-5 Конотоп, дільниця Терещенська - Н.Сіверський - Семенівка (тупик)
Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ, ДН-5 Конотоп Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Терещенська - Н.Сіверський - Семенівка (тупик)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Тепловозна тяга СССР
Стан:действующий
Побудований:1901
Семенівка — тупикова залізнична станція 5-го класу Конотопської дирекції Південно-Західної залізниці, кінцева на одноколійній неелектрифікованій лінії Терещенська — Семенівка. Розташована в Семенівському районі Чернігівської області за 62 км від станції Новгород-Сіверський.
 
Станцію відкрито у січні 1901 року у складі новозбудованої дільниці Новозибківської під'їзної колії Новозибків — Семенівка. Ця подія позитивно вплинула на економіку невеликого містечка, а мешканці отримали зручне сполучення з Новгород-Сіверським.
 
У період між 1917 та 1922 роком під'їзна колія увійшла до складу Західних залізниць, а після Другої світової війни — до складу Московської залізниці.
 
Після здобуття Україною незалежності, цю дільницю у 1992 році передано з Брянського відділення Московської залізниці до Конотопського відділення Південно-Західної залізниці.
 
У серпні 1995 року було відкрито міст через річку Десна та 14-кілометрову дільницю Пирогівка — Новгород-Сіверський, після чого тупикова лінія Новозибків — Новгород-Сіверський була з'єднана з основною мережею залізниць України.
 
У період між 1998 та 1999 роками дільницю Климов — Семенівка було законсервовано й розібрано, відтоді ця станція стала тупиковою.
 
За весь час існування станція пережила багато змін, остання з яких сталася у 2003 році. Саме тоді станцію реконструювали та побудували сучасний двоповерховий вокзал. Центральний вхід прикрашає масивний арочний навіс. Єдине, що нагадує про вік станції,  — це водонапірна башта, що зберіглася з часів побудови залізниці.
 
До 2009 року на перегоні Новгород-Сіверський — Семенівка діяло обмеження швидкості руху поїздів до 15 км/год, але після ремонту 13,8 км колії на цій дільниці, допустиму швидкість було підвищено до 60 км/год.
Загрузить фото · Править информацию
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр